Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto
E-Doręczenia – czym są i od kiedy będą aktywne?
Baza wiedzy Obieg dokumentów System DMS

E-Doręczenia – czym są i od kiedy będą aktywne?

18 stycznia 2025
Powszechna digitalizacja sprawia, że wysyłanie dokumentów drogą pocztową wydaje się być reliktem przeszłości. W związku z tym stworzono rozwiązanie, które pozwala w szybszy, wygodniejszy i bezpieczniejszy sposób przekazywać takie przesyłki...
Systemy informatyczne w 2025 – na co warto postawić?
Baza wiedzy System DMS System ERP

Systemy informatyczne w 2025 – na co warto postawić?

28 grudnia 2024
Specjalistyczne narzędzia IT są już właściwie standardem w prowadzeniu działalności z większości branż. Dzięki nim można bardziej świadomie, wydajnie i efektywnie rozwijać firmę, dbając o jej wizerunek oraz jakość oferowanych...
ERP dla produkcji
Baza wiedzy System ERP

ERP dla produkcji

18 grudnia 2024
Proces produkcji składa się z wielu etapów, które na różne sposoby mają wpływ na efekt końcowy. Lepsze zarządzanie pozwala znacznie zwiększyć wydajność, a także poprawić jakość. Ogromnym wsparciem są specjalne...
ERP dla e-commerce
Baza wiedzy

ERP dla e-commerce

8 grudnia 2024
Sprzedaż online w ostatnich latach znacznie zyskała na popularności. Przy prowadzeniu działalności tego typu trzeba zadbać o idealną organizację, ponieważ oczekiwania klientów co do poziomu obsługi znacznie wzrosły. W tym...
CRM w logistyce
Baza wiedzy Relacje z klientami - CRM

CRM w logistyce

4 grudnia 2024
W branży logistycznej dobra komunikacja i zarządzanie informacjami są kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania działalności. Ogromne znaczenie ma też oczywiście kontakt z klientami i kontrahentami, który nie tylko ułatwia realizację zleceń...
Praca w systemie CRM. Jak skorzystać z jego możliwości?
Baza wiedzy Relacje z klientami - CRM

Praca w systemie CRM. Jak skorzystać z jego możliwości?

19 listopada 2024
W przedsiębiorstwach z różnych branż coraz częściej docenia się zalety systemów CRM. Chociaż przede wszystkim mają za zadanie ułatwiać „zarządzanie relacjami z klientami”, zwykle posiadają jeszcze szereg innych uniwersalnie przydatnych...
System informatyczny dla przemysłu
Baza wiedzy Produkcja

System informatyczny dla przemysłu

7 listopada 2024
Przemysł jest sektorem, w którym powszechnie korzysta się z rozmaitych innowacji. Zaawansowane systemy IT są w nim wykorzystywane już momentu, gdy technologia ta w ogóle zaczęła się rozwijać. Współcześnie są...
CRM dla NGO
Relacje z klientami - CRM

CRM dla NGO

29 października 2024
Realizacja projektów w organizacjach pozarządowych wymaga dobrej organizacji pracy. Specjalny system pomaga sprawniej i uważniej rozdysponować zadania, przekazywać ważne informacje, dopełniać formalności itp. Dlaczego warto wdrożyć takie narzędzia IT i...
Workflow, czyli sprawny przepływ pracy
System DMS

Workflow, czyli sprawny przepływ pracy

27 października 2024
System workflow wspomaga funkcjonowanie firmy. Określa on role, jakie podczas np. obiegu dokumentu, pełni każda z osób, a także gdzie i dlaczego obecny dokument się znajduje. To szybkie dotarcie do...
ERP dla drukarni
Baza wiedzy System ERP

ERP dla drukarni

6 października 2024
System ERP pomaga znacznie łatwiej zarządzać zasobami. Takie rozwiązania sprawdzają się w różnych branżach, ponieważ pozwalają bardziej świadomie prowadzić działalność, niezależnie od jej charakteru. W tym wpisie wyjaśniamy, jak działa...
1234…25

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem
logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}