Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Comarch HRM (dawniej e-pracownik)

inSystem ERP

Kierowanie zespołem pracowników jest wyjątkowo trudnym zadaniem. Wiąże się nie tylko z odpowiednim przydzielaniem zadań, ale też szeroko pojętymi zagadnieniami kadrowo-płacowymi. Nad wszystkim o wiele łatwiej jest zapanować z pomocą profesjonalnego oprogramowania. Przedstawiamy system Comarch HRM (dawniej e-pracownik)!

Dobrze zorganizowany zespół szybciej i wydajniej pracuje. Skomplikowane formalności mogą przyczyniać się do pomyłek, opóźnień, nieporozumień oraz innych komplikacji. Z tego względu coraz popularniejsze stają się specjalne programy, które usprawniają zarządzanie nawet dużą grupą przedstawicieli różnych kadr. Dowiedz się, jak działa Comarch HRM.

Spis treści

  • Aplikacja dla kadr – Comarch HRM
    • Comarch HRM dawny e-pracownik
    • Comarch HRM – moduły
    • Zapytaj o Comarch HRM

Aplikacja dla kadr – Comarch HRM

Aplikacja dla kadr Comarch HRM (ang. Human Resources Management) jest programem przeznaczonym do zarządzania zasobami ludzkimi. Doskonale współpracuje z pozostałymi systemami Comarch ERP, przez co świetnie uzupełnia firmowe oprogramowanie. Pozwala w sprawny, bezpieczny sposób komunikować się z pracownikami różnych szczebli. Jest pomocny nie tylko w samej pracy, ale też wszystkich kwestiach administracyjnych oraz organizacyjnych.

Po wdrożeniu do przedsiębiorstwa aplikacji dla kadr Comarch HRM przedstawiciele różnych kard otrzymują dostęp do specjalnego portalu. Działa on w pewnym sensie jak intranet, czyli wewnętrzna sieć firmy, w której można błyskawicznie wymieniać się najważniejszymi informacjami oraz dokumentami. Każda osoba ma oczywiście określone uprawienia, dlatego stosowanie takiego oprogramowania pomaga lepiej zorganizować pracę, przy okazji dba o bezpieczeństwo danych.

System tego typu daje wiele wymiernych korzyści dla wszystkich kadr, ponieważ znacznie ułatwia wiele formalności. Wybrane moduły są aktywne nie tylko na komputerze służbowym, ale też prywatnym, a nawet na urządzeniach mobilnych. Dzięki temu można ich używać w każdym miejscu, w dowolnym momencie.

Comarch HRM dawny e-pracownik

Comarch HRM dawny e-pracownik przede wszystkim usprawnia komunikację. Nie trzeba drukować i osobiście zanosić dokumentów, które mogą się zniszczyć lub zawieruszyć. Jest to też o wiele lepsze rozwiązanie niż stosowanie skrzynek mailowych, w których ważny plik może przecież trafić do spamu lub zostać przypadkiem wysłany do kogoś innego.

System pozwala również sprawnie załatwiać rozmaite kwestie związane m.in. z urlopem, nieobecnościami w pracy, zwolnieniami lekarskimi czy wyjazdami służbowymi. Do tego pracownicy mogą w ten sposób łatwo sprawdzić swój status uczestnictwa w Pracowniczych Planach Kapitałowych oraz w razie potrzeby złożą odpowiednią deklarację.

Comarch HRM (dawny e-pracownik) jest nowoczesnym udogodnieniem, które zmniejsza ryzyko pomyłek, przyspiesza dopełnianie rozmaitych formalności, a także ogranicza zużycie papieru. Program pozwala np. zrezygnować z obowiązku drukowania i podpisywania wniosków urlopowych, które później trzeba składać u przełożonych oraz w dziale kadrowo-płacowym. W ten sposób odciążone zostają aż trzy strony tej procedury.

Comarch HRM – moduły

Comarch HRM posiada moduły dostosowane do obowiązków oraz praw przedstawicieli poszczególnych kadr. Są to:

  • lista pracowników – stanowi ewidencję umów zleceń i kwalifikacji. Dodatkowo pozwala sprawdzać na bieżąco, kto jest obecny danego dnia w pracy, co pomaga lepiej rozdzielić obowiązki. Co więcej, monitoruje kwalifikacje pracowników (np. certyfikaty czy uprawnienia) oraz inne należące do nich dokumenty (m.in. kwitki wypłaty, skierowania na badania okresowe, świadectwa pracy);
  • zarządzanie urlopami i nieobecnościami – pomaga zatwierdzać zgłoszone urlopy, a także zaznaczać oraz określać nieobecności (urlop na żądanie, L4, udział w szkoleniu itp.). Prowadzi ewidencję wykorzystanych dni urlopowych, dlatego doskonale sprawdza się przy tworzeniu grafiku;
  • plan i czas pracy – przydatne narzędzie do rozdzielania zadań oraz monitorowania poziomu ich wykonania;
  • ocena pracownika – system ewaluacji, który pomaga dobrać osoby o odpowiednich kwalifikacjach do danego projektu. Dodatkowo pozwala kontrolować rozwój kadr, a także działa motywująco;
  • rekrutacja – pozwala tworzyć oferty pracy, staży i praktyk oraz publikować je w Sieci lub firmowym intranecie, a także prowadzić spis kandydatów na dane stanowiska wraz z ich ewaluacją;
  • szkolenia – harmonogram wewnętrznych i zewnętrznych zajęć dla pracowników, ułatwiający zapisy, zlecanie udziału w warsztatach oraz kontrolowanie postępów;
  • ewidencja i zarządzanie delegacjami – umożliwia zatwierdzanie oraz monitorowanie wyjazdów służbowych, przyznawanie zaliczek itp.

Zapytaj o Comarch HRM

Chciałbyś przekonać jak, jak taki system sprawdza się w praktyce? Zapytaj o Comarch HRM! Odpowiedzi na wszystkie pytania uzyskasz podczas bezpłatnej prezentacji programu. Nasi konsultanci dokładnie przedstawią wszystkie jego funkcje, wyjaśnią ich działanie, a także opowiedzą o tym, jakie korzyści daje stosowanie takiego narzędzia.

Spotkanie może odbyć się w naszym oddziale, Twojej firmie lub na wideokonferencji. Przygotujemy spersonalizowaną ofertę, która będzie dostosowana do danej branży oraz specyfiki przedsiębiorstwa. Zadzwoń na numer 32 263 00 00  lub wypełnij formularz w zakładce kontakt!













    Najnowsze wpisy

    CRM dla marketingu

    CRM dla marketingu

    Analizy i raporty z asystentem AI

    Analizy i raporty z asystentem AI

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    Kategorie

    • Aplikacje mobilne
    • Baza wiedzy
    • Budownictwo i deweloperzy
    • Business Intelligence
    • Case Study
    • Cennik Oprogramowania
    • Connect To Biznes Cafe
    • E-commerce i B2B
    • Fotowoltaika
    • Kadry i płace
    • Konferencja
    • Księgowość
    • O firmie
    • Obieg dokumentów
    • Platforma Connecto
    • Podcast
    • Praca zdalna
    • Produkcja
    • Relacje z klientami – CRM
    • Sprzedaż i dystrybucja
    • System DMS
    • System ERP
    • Video
    • Webinarium
    • Zarządzanie projektem

    Related Posts

    Systemy informatyczne w 2025 – na co warto postawić?

    Systemy informatyczne w 2025 – na co warto postawić?

    ERP dla produkcji

    ERP dla produkcji

    ERP dla drukarni

    ERP dla drukarni

    logo_connecto_horizontal_white
    [email protected]
    32 263 30 65

    Biuro w Sosnowcu

    32 263 00 00
    ul. Mariacka 1 / 5
    41-205 Sosnowiec

    Biuro w Łodzi

    42 715 89 00
    ul. Łagiewnicka 54-56
    91-463 Łódź

    Biuro w Krakowie

    577 680 444
    ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
    30-644 Kraków
    • Referencje
    • Kariera
    • O nas
    • Kodeks etyczny
    • Polityka plików cookies (EU)

    Polityka prywatności | Regulamin

    Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
    Zarządzaj swoją prywatnością
    Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
    Funkcjonalne Always active
    Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
    Preferencje
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
    Statystyka
    Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
    Marketing
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
    Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
    Zarządzaj opcjami
    {title} {title} {title}