Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

CRM dla firmy usługowej – jaki będzie najlepszy?

inRelacje z klientami - CRM

W 2019 roku co raz trudniej uwierzyć w to, że wciąż istnieją firmy usługowe bez nowoczesnego systemu CRM. Niemal każde przedsiębiorstwo tego typu już dawno odkryło jak potężnym narzędziem jest dobrze wdrożony i skrojony na miarę system do zarządzania procesami sprzedażowymi i relacjami z klientem. Jeżeli Twoja organizacja nie posiada takiego systemu lub obecnie używane rozwiązanie nie spełnia Twoich oczekiwań – koniecznie przeczytaj ten artykuł.

Spis treści

  • CRM dla firmy usługowej
    • Program do zarządzania firmą usługową
    • Firma usługowa, a system informatyczny

CRM dla firmy usługowej

Świetnym rozwiązaniem CRM dla firmy usługowej jest narzędzie Connecto DMS. Pozwala on na przeniesienie procesów biznesowych przedsiębiorstwa do systemu informatycznego. Jednym z głównych modułów Connecto DMS jest właśnie CRM. W standardzie tego narzędzia znajdują się następujące elementy:

  • Tworzenie bazy wiedzy o klientach wraz ze spersonalizowanymi polami do przechowywania specjalistycznych danych wykorzystywanych przez Twoją branżę;
  • Kalendarz do zarządzania wewnętrznymi i zewnętrznymi wydarzeniami, pracownikami oraz zasobami takimi jak sale konferencyjne, rzutniki czy samochody z firmowej floty;
  • System zarządzania zadaniami pozwalający na planowanie, zlecanie, śledzenie wykonania oraz uzupełnianie danych o zadaniach ? dostępny zarówno na komputerze jak i w aplikacji mobilnej;
  • Funkcje raportowania Business Intelligence pozwalające na przekucie danych zebranych w module CRM w kopalnię wiedzy pozwalającą lepiej wyciągać wnioski ze swoich działań, a następnie optymalizować plany sprzedażowe i podejmować trafniejsze decyzje biznesowe;
  • Moduł tworzenia ścieżek workflow (elektroniczny obieg dokumentów);
  •  Moduł integracji z zewnętrznymi rozwiązaniami. Dzięki niemu, przykładowo, można stworzyć proces sprzedażowy, który angażuje system ERP, a dokładniej moduły magazynowy i wystawiania faktur (np. Comarch ERP), czy też połączyć się z aplikacją do mass mailingu lub inną formą marketing automation (często wybierane jako funkcja CRM dla firmy usługowej).

Program do zarządzania firmą usługową

CRM dla małej firmy, czy też program do zarządzania firmą usługową to nic innego jak rozwiązanie informatyczne, które pozwoli przetłumaczyć procesy biznesowe wykonywane dotąd w formie papierowej, ustnej czy za pomocą arkuszy kalkulacyjnych i e-maili na jeden płynny ciąg przyczynowo skutkowy w ramach jednego, spójnego systemu informatycznego.

Zabierając się za wybór programu do zarządzania firmą usługową, upewnij się, że spełnia on wszystkie Twoje wymagania. Doskonałym wyborem jest kompleksowy pakiet Connecto DMS, który pozwala na wcielenie w życie praktycznie każdego procesu biznesowego. Wszystko to dzięki bogatemu zestawowi modułów, rozbudowanemu kreatorowi dokumentów i ścieżek workflow oraz doświadczonej kadrze wdrażającej. Oprogramowanie to działa w szerokim spektrum firm usługowych, pośród których znajdziemy:

  • Agencje reklamowe i marketingowe;
  • Firmy informatyczne i wdrażające nowoczesne technologie;
  • Firmy budowlane, remontowe i monterskie;
  • Pracownie projektowe i architekci
  • Przedsiębiorstwa serwisowe.

Firma usługowa, a system informatyczny

Istnieje duża polaryzacja pomiędzy firmą usługową, a systemem informatycznym. W czasie co raz większej konkurencji na każdym możliwym rynku, potrzebny jest sposób na osiągnięcie przewagi. Wdrażając system CRM do zarządzania firmą usługową, wprowadzasz do swojej oferty nową jakość. Od tej pory wszystkie twoje oferty będą spersonalizowane, szybkie i dokładne. Plany sprzedażowe będą realistyczne, a śledzenie ich realizacji prostsze niż kiedykolwiek.

Tworząc niestandardowe elementy systemu CRM zapanujesz nad indywidualnymi cennikami, akcjami promocyjnymi i limitami kredytowymi. Dobierając moduł zarządzania projektami wejdziesz w świat profesjonalnego zarządzania realizowanymi usługami ? zarówno od strony zadaniowej, jak i kosztowej, czasowej, oraz ilościowej (np. zużycie materiałów).

Skontaktuj się z nami i umów się na prezentację systemu CRM dla firm usługowych. Poznaj korzyści wynikające z wdrożenia w czasie spotkania w siedzibie twojej firmy, w oddziale Connecto lub w czasie prezentacji zdalnej prowadzonej przez Internet.

Najnowsze wpisy

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Aplikacja CRM do pracy w terenie

Aplikacja CRM do pracy w terenie

CRM dla call center i telemarketingu

CRM dla call center i telemarketingu

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}