Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

CRM dla firmy budowlanej

inBudownictwo i deweloperzy, Platforma Connecto

W branży budowlanej podstawą jest stały kontakt nie tylko z klientami, ale też z m.in. wykonawcami, dostawcami materiałów czy inwestorami. Nowoczesne narzędzia IT pomagają w pełni zapanować nad wymianą informacji oraz znacznie przyspieszają wiele procesów biznesowych. Wyjaśniamy, jak działa CRM dla firmy budowlanej i dlaczego warto wdrożyć taki system w swoim przedsiębiorstwie!

Spis treści

  • CRM dla firmy budowlanej
    • Zalety systemu CRM w firmie budowlanej
    • Gdzie szukać specjalistów od systemów CRM w budownictwie

CRM dla firmy budowlanej

System CRM (ang. Customer Relationship Management) jest specjalnym oprogramowaniem przeznaczonym do zarządzania relacjami z klientami. Stanowi bazę danych kontrahentów i partnerów biznesowych, a także pomaga bardziej świadomie się z nimi kontaktować. Liczne funkcje systemu znacznie ułatwiają oraz usprawniają komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, co ma ogromny wpływ na wizerunek firmy. Korzystanie z takiego narzędzia pozwala zauważalnie podnieść jakość świadczonych usług, a także sprzyja poprawie warunków współpracy.

CRM dla firmy budowlanej daje łatwy, szybki dostęp do wszystkich najważniejszych danych. Dzięki temu stanowi ogromne ułatwienie nie tylko dla zarządu, ale też przedstawicieli innych działów. System może bowiem być uzupełniony także o dodatkowe narzędzia IT, odpowiedzialne za m.in.:

  • tworzenie, udostępnianie i archiwizację dokumentów,
  • rozliczenia księgowe i inne formalności,
  • kontrolę stanu magazynów,
  • prowadzenie projektów i nadzór postępów,
  • marketing,
  • analizy i raporty.

Po wdrożeniu systemu CRM dla firmy budowlanej zyskuje się niezwykle funkcjonalne narzędzie, które znacznie ułatwia codzienną pracę oraz przyczynia się do wzrostu efektywności, ponieważ pomaga lepiej wykorzystywać dostępne zasoby. Dzięki niemu można w bardziej profesjonalny sposób świadczyć oferowane usługi, dbając o dobre relacje ze wszystkimi kontrahentami. Przy tym minimalizuje ryzyko opóźnień, nieporozumień, pomyłek czy innych niedociągnięć.

Zalety systemu CRM w firmie budowlanej

Liczne zalety systemu CRM w firmie budowlanej sprawiają, że rozwiązanie to jest już powszechne – nie tylko w dużych spółkach, ale też mniejszych przedsiębiorstwach. Z jego pomocą można profesjonalnie rozpocząć współpracę, ponieważ pomaga odpowiednio przedstawić ofertę oraz prowadzić rozmowy i ustalenia, aż do momentu podpisania umowy. Następnie stanowi nieocenione wsparcie przy poszukiwaniu dostępnych podwykonawców, zamawianiu materiałów budowlanych, umawianiu transportu itp.

W kolejnych etapach rozbudowany system CRM jest przydatny także przy nadzorowaniu postępów prac oraz kontrolowaniu budżetu. Bardzo ważnym ułatwieniem jest też tzw. elektroniczny obieg dokumentów. Moduł ten jest odpowiedzialny za gromadzenie, przekazywanie oraz archiwizowanie umów, rachunków, sprawozdań, faktur itp. Usprawnia wymianę informacji, a także pomaga zachować porządek – dzięki niemu w razie potrzeby można błyskawicznie znaleźć potrzebne dokumenty.

Wsparcie ze strony systemu CRM dla firmy budowlanej sprawia, że ewentualne problemy i sytuacje kryzysowe są ograniczone do minimum. Wszystkie nieprawidłowości wykrywa się w czasie rzeczywistym dlatego można od razu na nie zareagować i wdrożyć odpowiednie działanie. W ten sposób dba się o zadowolenie kontrahentów oraz dobry wizerunek.

Dodatkowo oprogramowanie na bieżąco może analizować wszystkie zgromadzone dane, by na ich podstawie przygotowywać przejrzyste raporty. Mogą dostarczyć wiele cennych informacji na temat danych realizacji czy ogólnej, aktualnej sytuacji w firmie. Takie analizy są niezwykle przydatne podczas podejmowania ważnych decyzji biznesowych, a także pomagają szybko dostrzec potencjalne szansy czy zagrożenia.

Wśród największych zalet systemu CRM w firmie budowlanej można więc wymienić:

  • stały kontakt z klientem,
  • dostęp do historii współpracy,
  • kontrolę kosztów na każdym etapie realizowanej inwestycji,
  • porządek w firmowej dokumentacji,
  • nadzór nad sytuacją w przedsiębiorstwie.

Jak widać, wdrożenie oprogramowania przynosi wiele wymiernych korzyści, a nawet jest w stanie zupełnie zrewolucjonizować działanie firmy.

Gdzie szukać specjalistów od systemów CRM w budownictwie

Zastanawiasz się, gdzie szukać specjalistów od systemów CRM w budownictwie? Zdecyduj się na oprogramowanie dostosowane do specyfiki Twojej firmy. Connecto oferuje innowacyjne rozwiązanie, które jest niezwykle funkcjonalne, a przy tym proste w obsłudze i wyjątkowo elastyczne. Nasze oprogramowanie dla budownictwa jest kompatybilne z powszechnie stosowanymi aplikacjami i systemami, dlatego da się je stosunkowo szybko, łatwo wdrożyć.

Skontaktuj się z nami, a przygotujemy dla Ciebie spersonalizowaną ofertę. Działanie naszego programu zaprezentujemy Ci na specjalnym spotkaniu. Może odbyć się w siedzibie Twojej firmy albo zdalnie, na wideokonferencji. Dokładnie omówimy wszystkie funkcje systemu oraz odpowiemy na pytania. Prezentacja jest bezpłatna, a udział w niej nie jest wiążący. Jesteś zainteresowany? Zadzwoń na numer 32 263 00 00 lub wypełnij formularz w zakładce kontakt!

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

ERP dla branży budowlanej

ERP dla branży budowlanej

Zintegrowany system informatyczny w składzie budowlanym

Zintegrowany system informatyczny w składzie budowlanym

Jak deweloperzy wykorzystują systemy od Connecto?

Jak deweloperzy wykorzystują systemy od Connecto?

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}