Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

CRM dla kancelarii prawnej

inBaza wiedzy, Relacje z klientami - CRM

Dobre relacje z klientami są niezwykle ważne w branży prawniczej. Podstawą jest odpowiednio zorganizowana komunikacja. Przy zarządzaniu wieloma sprawami konieczne jest dodatkowe wsparcie, dlatego powszechnie stosowanym rozwiązaniem są specjalne systemy IT. Wyjaśniamy, jak sprawdza się w praktyce CRM dla kancelarii prawnej!

Spis treści

  • System CRM w kancelarii prawnej
    • Zalety systemu informatycznego
    • Na jakie rozwiązanie warto się zdecydować?
    • Gdzie przetestować?

System CRM w kancelarii prawnej

System CRM w kancelarii prawnej zgodnie ze swoim podstawowym przeznaczeniem jest wykorzystywany do zarządzania relacjami z klientami (CRM = Customer Relationship Management). Z jego pomocą można bardziej świadomie prowadzić i monitorować współpracę, przez cały okres trwania umowy. Co więcej, oprogramowanie posiada liczne funkcje, które przyczyniają się do m.in. maksymalizacji efektywności podejmowanych działań, automatyzacji formalności oraz redukcji kosztów utrzymania firmy. Przez to da się wyraźnie podnieść jakość obsługi klienta oraz usług świadczonych przez kancelarię.

Ważną funkcją systemu CRM jest baza danych, która daje uprawnionym pracownikom łatwy dostęp do wszystkich potrzebnych informacji. Wystarczy kilka kliknięć, by znaleźć np. ważne dokumenty czy numer kontaktowy. Przez to spada ryzyko pomyłki, np. dokumentów czy dat rozpraw. Co więcej, platforma może być uruchomiona nie tylko na przypisanym sprzęcie, ale na dowolnym komputerze, laptopie czy urządzeniu mobilnym podłączonym do Internetu. Dzięki temu prawnicy mogą pracować szybciej, a zarazem w bardziej elastyczny sposób.

Za pośrednictwem systemu CRM w kancelarii prawnej dba się o jakość komunikacji nie tylko zewnętrznej, ale też wewnętrznej. Platforma jest niezwykle przydatna w wymianie informacji między pracownikami, w tym także z różnych działów. W ten sposób zespół działa sprawniej i w lepszym porozumieniu.

Zalety systemu informatycznego

Dobrze dobrany system CRM stanowi ogromne ułatwienie w codziennej pracy i sprawia, że kancelaria jest prowadzona bardziej uważnie i profesjonalnie. Ze względu na niezaprzeczalne zalety systemu informatycznego tego typu, takie rozwiązania stają się już standardem w branży.

Dlaczego warto wdrożyć system CRM w kancelarii prawniczej? Przede wszystkim, jest:

  • prosty w obsłudze – intuicyjny interfejs sprawia, że wszyscy użytkownicy szybko nauczą się korzystać z podstawowych funkcji i odkryją, jak bardzo są pomocne przy wykonywaniu obowiązków;
  • funkcjonalny – pozwala szybko przekazywać informacje, gromadzi najważniejsze dane, automatyzuje formalności, pomaga zarządzać zadaniami, przypomina o ważnych spotkaniach itp.;
  • opłacalny – nie trzeba instalować go na sprzęcie, a także posiada wyłącznie tylko takie funkcje, które są potrzebne;
  • elastyczny i skalowalny – w każdym momencie można dostosować jego działanie do aktualnych potrzeb;
  • skuteczny – przyczynia się do poprawy wyników oraz wizerunku kancelarii, budując jej renomę i rozpoznawalność;
  • mobilny – może być używany w dowolnym miejscu i czasie, także na sprzęcie mobilnym, dlatego świetnie sprawdza się w przypadku pracy zdalnej oraz hybrydowej;
  • aktualny i zgodny z przepisami – jest na bieżąco aktualizowany, dlatego dostosowuje się do zmian w prawie oraz pomaga zachować najwyższy standard usług;
  • bezpieczny – nowoczesne zabezpieczenia skutecznie chronią dane kancelarii i klientów, zapobiegając ujawnieniu, kradzieży czy utracie.

Na jakie rozwiązanie warto się zdecydować?

Na rynku dostępnych jest wiele systemów CRM określanych jako odpowiednie do wykorzystania w kancelarii prawniczej. Zanim jednak podejmie się ostateczną decyzję, warto wziąć kilka kwestii pod uwagę.

Przede wszystkim, takie oprogramowanie powinno być personalizowane. Każda kancelaria ma swoją specyfikę, dlatego system musi być odpowiednio dostosowany do konkretnych potrzeb. Ważne jest też to, by w każdej chwili dało się go zmodyfikować – z czasem działalność może się rozwinąć, dlatego dobrze jest uniknąć sytuacji, w której konieczne byłoby przejście na zupełnie nową platformę.

Najrozsądniej zdecydować się na narzędzie zaprojektowane i wdrożone przez profesjonalistów. Tylko wtedy ma się pewność, że spełni wszystkie oczekiwania, a sam proces implementacji przebiegnie szybko i bezproblemowo.

Istotną kwestią są również dodatkowe moduły, jak np. elektroniczny obieg dokumentów czy zarządzanie projektami. Systemy CRM coraz częściej są rozszerzane o inne przydatne narzędzia, dzięki czemu nie ma potrzeby inwestowania w kilka programów – wszystkie funkcje dostępne są w jednym miejscu.

Gdzie przetestować?

Przed zakupem systemu CRM warto go przetestować, by wiedzieć, jak sprawdza się w praktyce. Idealnym wyborem dla kancelarii prawniczych jest platforma Connecto, która jest elastycznym, nowoczesnym rozwiązaniem, na wiele sposobów przyczyniającym się do rozwoju działalności. Zapraszamy na specjalne spotkanie, na którym prezentujemy jej funkcje i odpowiadamy na wszystkie pytania. Prezentacja jest całkowicie darmowa, a udział w niej nie jest jednoznaczny z wyrażeniem zgody na zakup produktu. Konsultanci Connecto chętnie opowiedzą o systemie, a także przygotują spersonalizowaną ofertę.

Wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń pod numer 32 263 00 00.

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}