Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

ERP dla e-commerce

inBaza wiedzy

Sprzedaż online w ostatnich latach znacznie zyskała na popularności. Przy prowadzeniu działalności tego typu trzeba zadbać o idealną organizację, ponieważ oczekiwania klientów co do poziomu obsługi znacznie wzrosły. W tym pomocne są specjalne programy ułatwiające zarządzanie zasobami firmy.Wyjaśniamy, jak działa ERP dla e-commerce i dlaczego warto korzystać z takiego systemu!

System ERP w e-commerce

System ERP w e-commerce stanowi ogromne ułatwienie codziennej pracy. Oprogramowanie tego typu pomaga znacznie szybciej prowadzić sprzedaż, a także efektywniej kontrolować stany magazynowe oraz zarządzać pracownikami.

Systemy ERP są narzędziami dedykowanymi do „planowania zasobów przedsiębiorstwa” (ang. Enterprise Resource Planning). Z ich pomocą można lepiej organizować procesy związane z zasobami firmy: fizycznymi (m.in. maszyny, sprzęt, surowce), finansowymi (m.in. środki pieniężne, kredyty), ludzkimi (m.in. pracownicy oraz ich umiejętności, wiedza, kompetencje), niematerialnymi (m.in. marka, patenty, prawa autorskie, wizerunek). W praktyce pozwalają bardziej świadomie wykonywać codzienne obowiązki, usprawniając działanie całej firmy.

Z pomocą systemu ERP można m.in.:

  • w łatwy sposób zarządzać stanami magazynowymi – cały czas ma się dostęp do informacji o tym, które produkty są dostępne i ile ich jest;
  • automatyzować procesy związane z transakcjami – sprzedaż oraz wszelkie rozliczenia odbywają się szybciej i są zdecydowanie łatwiejsze dla obu stron;
  • kontrolować finanse – na bieżąco ma się wgląd w budżet firmy oraz poziom sprzedaży;
  • zdalnie zarządzać stacjonarnymi punktami sprzedaży, hurtowniami itp. – za pomocą kilku kliknięć można np. przekazać ważne dokumenty, udostępnić potrzebne dane czy wydać dyspozycje;
  • zintegrować wykorzystywane narzędzia ze sklepem internetowym oraz innymi platformami sprzedażowymi (np. w social media) – sprzedaż różnymi kanałami jest łatwiejsza oraz lepiej zorganizowana.

Wybrane narzędzia systemu są wykorzystywane przez wszystkich członków zespołu, z różnych obszarów. Przez to program jest przydatny nie tylko dla zarządu, ale też m.in. księgowości, marketingu czy pracowników z działu logistyki.

Zalety ERP w sprzedaży internetowej

Rozwiązania tego typu są powszechnie wykorzystywane w różnych branżach, także w handlu. Z powodzeniem znajdują zastosowanie również w sklepach internetowych – są tym bardziej przydatne, ponieważ pomagają zarządzać oddziałami zlokalizowanymi w różnych miejscach kraju czy nawet świata.

Jakie są największe zalety ERP w sprzedaży internetowej? Warto wdrożyć taki system w swojej firmie, ponieważ:

  • usprawnia pracę – ułatwia, przyspiesza czy wręcz automatyzuje wiele procesów, odciążając pracowników;
  • podnosi poziom obsługi – pomaga błyskawicznie reagować na zapytania oraz usprawnia proces realizacji zamówień, co przyczynia się do poprawy wizerunku firmy;
  • minimalizuje ryzyko błędów (np. pominięcia zamówień, zamówień na niedostępne produkty, nieuwzględnienia promocji) – szybko i prawidłowo zrealizowane zlecenia wzmacniają zaufanie wobec firmy;
  • pomaga dotrzeć do klientów i zwiększyć sprzedaż – analizy danych pomagają dopracować strategie marketingowe, a wysoki poziom usług wzmacnia lojalność i skutecznie zachęca do ponownych zakupów;
  • przyczynia się do rozwoju działalności – większa wydajność pracowników, wnikliwe analizy danych oraz łatwiejsze zarządzanie zasobami przyczyniają się do procesów, które sprzyjają rozwojowi firmy (np. rozszerzenie oferty, ekspansja na zagraniczne rynki).

Na co warto się zdecydować?

Inwestując w system EPR do e-commerce warto zdecydować się na oprogramowanie wysokiej jakości. Nawet drobne nieprawidłowości mogą zaburzać organizację pracy, co prowadzi do błędów, opóźnień oraz innych potknięć, które rzutują na wizerunek firmy. Najrozsądniej wybrać sprawdzone, polecane rozwiązanie, dostosowane do konkretnych potrzeb. W przypadku mniejszych i średnich działalności idealny będzie system Comarch Optima, zaś dla wielkich sklepów najlepiej sprawdzi się Comarch XL.

Wdrożenie i obsługa powdrożeniowa

Ogromne znaczenie ma nie tylko wybór odpowiedniego systemu, ale też jego dostawcy. Nowe oprogramowanie powinno zostać w prawidłowy sposób wdrożone, w oparciu o szczegółową analizę. Po jego uruchomieniu musi nad nim czuwać zespół dedykowanych specjalistów, którzy będą na bieżąco wprowadzać aktualizacje oraz błyskawicznie reagować na ewentualne błędy i awarie.

Grupa Connecto zaprasza do współpracy. Jako oficjalny partner Comarch oferujemy najwyższy poziom usług. Dbamy o to, by zaproponowany system ERP spełniał wszystkie oczekiwania oraz działał bez zarzutu. Oferujemy rozwiązania, które są maksymalnie rentownym wsparciem dla biznesu.

Jesteś zainteresowany wdrożeniem systemu w swojej firmie? Możemy zaprezentować jego możliwości na specjalnej prezentacji. Umów się z nami na bezpłatne spotkanie, na którym przedstawimy funkcje programu oraz odpowiemy na wszystkie pytania. Zadzwoń na numer 32 263 00 00 lub wypełnij formularz w zakładce kontakt!

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}