• Jak działa system CRM i do czego można go wykorzystać? [video]

    Data publikacji: 2 listopada 2017

    Connecto DMS Youtube
    [Głosów:1    Średnia:3/5]

    Jak działa system CRM i do czego można go wykorzystać? Czym jest pulpit użytkownika oraz w jaki sposób wprowadzić dane Klientów? Co jest najważniejsze w obsłudze systemu oraz gdzie sprawdzi się najlepiej? Przedstawiamy moduł CRM w systemie Connecto DMS. 

    W czterech prostych krokach prezentujemy, jak szybko wprowadzić dane potencjalnego Klienta do systemu Connecto DMS. Poza opisem zapraszamy też do zobaczenia relacji video, która znajduje się na kanale Youtube Connecto.

    System Connecto DMS poza modułem CRM posiada również elektroniczny obieg dokumentów, business intelligence – narzędzie do tworzenia analiz i raportów oraz moduł do zarządzania projektami.

    Krok 1 – Pulpit użytkownika

    System Connecto DMS i pulpit użytkownika, który zawiera pola: najważniejsi klienci, zbliżające się zadania, plan sprzedażowy, lejek sprzedażowy.

    Connecto DMS - pulpit użytkownika
    screen z filmu Connecto DMS – moduł CRM

    Krok 2 – wprowadzenie do bazy potencjalnych klientów

    Użytkownik wprowadza do bazy potencjalnych klientów, z którymi spotykał się na targach.  Uzupełnia pole NIP i na jego podstawie system pobiera dane z GUS, automatyczne wprowadzając je we właściwe pola.

    Pobierz wersję demo systemu CRM

    Następnie uzupełnia informacje o firmie wpisując dane kontaktowe oraz targetowe. Dane te posłużą firmie do tworzenia spersonalizowanych kampanii marketingowych lub handlowych. W prezentowanym przypadku są to dane takie jak: branża, system jakim może być zainteresowana firma oraz dane liczbowe, które posłużą do określenia potencjału sprzedażowego, np. zatrudnienie czy ilość stanowisk komputerowych.

    Connecto DMS - system informatyczny
    Screen: Connecto DMS – wprowadzenie do bazy potencjalnych Klientów

     

    Użytkownik wprowadza do listy kontaktów dane Klienta, wypełniając pola: imię i nazwisko, stanowisko, adres e-mail, telefon. Wskazuje też czy dodana osoba może podjąć decyzję o współpracy. Kolejny krok to przejście użytkownika do zakładki ?historia relacji? i utworzenie zadania. Uzupełnia on zebrane informacje oraz planuje kolejne działania.

    Pobierz wersję demo systemu CRM

    Krok 3 – Notatka ze spotkania

    Użytkownik w formie notatki wprowadza ustalenia ze spotkania:
    Spotkałem Pana prezesa na targach w Katowicach. Jest zainteresowany naszym systemem. Prosi o kontakt we wrześniu. Wtedy będzie miał więcej czasu na rozmowę.”

    System po zatwierdzeniu notatki przez użytkownika automatycznie tworzy kolejne zadanie. Handlowiec planuje w nim kontakt z prezesem na 6 września, zapisując to w kalendarzu.

    Connecto DMS - oprogramowanie dla firm
    Screen: Connecto DMS – Tworzenie notatki ze spotkania

    Tworzenie notatki ze spotkania

    Krok 4 – Zapis sytuacji oraz planowanie kolejnych kroków

    Od teraz w historii relacji widnieją dwa wpisy. Pierwszy z nich dotyczy dzisiejszego spotkania, a drugi nawiązuję do zaplanowanej rozmowy telefonicznej.

    Connecto DMS integracja z ERP
    Screen: Connecto DMS – Planowanie kolejnych kroków

    Planowanie kolejnych kroków

     

    Pobierz wersję demo systemu CRM

    Masz pytania? Chcesz wiedzieć więcej? Zadzwoń 32 263 00 00 lub wypełnij formularz. Nasi specjaliści są do dyspozycji.

    Firma (wymagane)

    NIP (wymagane)

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Telefon (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przekazywanie przez Connecto Sp. z o.o. ul. Mariacka 1/5 w Sosnowcu i spółki zależne Connecto Sp. z o.o moich danych osobowych w celach marketingowych i informacyjnych zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 poz. 1000)

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Connecto Sp. z o.o. ul. Mariacka 1/5 w Sosnowcu i spółki zależne Connecto Sp. z o.o w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na przesyłanie przez Connecto Sp. z o.o. informacji handlowych na podany adres poczty elektronicznej lub numer telefonu.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu odpowiedzi na przesłaną wiadomość.

    Uprzejmie informujemy, że:
    a) Connecto Sp. z o. o o., ul. Mariacka 1/5, 41-205 Sosnowiec stanie się Administratorem Pani/Pana danych osobowych,
    b) dane osobowe będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Pana/Pani zapytanie, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych - wykorzystamy je dla przedstawienia oferty naszych produktów i usług bądź informacji o naszej działalności,
    c) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.,
    d) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak ich podania uniemożliwi nam odpowiedź na Pana/Pani zapytanie złożone za pośrednictwem stron internetowej
    e) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych,
    f) dane osobowe będą przetwarzane w warunkach zapewniających ich ochronę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
    g) dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
    W zakresie określonym w pkt. a)-f) powyżej oświadczenia, żądania lub pytania należy zgłaszać w formie elektronicznej na adres biuro@connecto.pl lub pisemnej na adres Connecto Sp. z o.o., ul. Mariacka 1/5, 41-205 Sosnowiec.