Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Jak usprawnić zarządzanie budżetem firmy z pomocą systemu IT?

inBaza wiedzy, System DMS, System ERP

Budżet firmy to nie tylko liczby – to fundament jej działalności. Masz już jednak dość przeglądania niekończących się tabelek i skomplikowanych obliczeń? Nowoczesne narzędzia informatyczne pomogą Ci zyskać pełną kontrolę nad finansami. Podpowiadamy, jak usprawnić zarządzanie budżetem firmy z pomocą systemu IT!

Zarządzanie firmowym budżetem z systemem IT

Zarządzanie firmowym budżetem z systemem IT jest o wiele łatwiejsze, szybsze i wydajniejsze. Specjalne narzędzia pomagają odciążyć pracowników, zredukować liczbę pomyłek oraz zyskać większą świadomość aktualnej sytuacji finansowej w firmie.

W jaki sposób system IT wspiera zarządzanie budżetem?

  • Umożliwia tworzenie szczegółowych schematów budżetowych dla projektów, inwestycji czy całych działów firmy.
  • Pozwala przypisywać koszty i przychody do konkretnych zadań, etapów lub projektów, dzięki czemu możliwe jest precyzyjne monitorowanie wydatków i przychodów w czasie rzeczywistym.
  • Wprowadza elektroniczny obieg dokumentów (np. faktur, protokołów, zamówień), dzięki czemu wszystkie dane finansowe są spójne i łatwo dostępne.
  • Automatyzuje przekazywanie danych finansowych między różnymi działami firmy (np. księgowość – sprzedaż – magazyn).
  • Automatyzuje formalności, takie jak wystawianie faktur czy rozliczanie kosztów, przyspieszając pracę i minimalizując ryzyko pomyłek.
  • Rejestruje wszystkie zmiany w budżecie (oznaczając, kto wprowadził modyfikacje), zapewniając pełną kontrolę nad procesem.
  • Pozwala na bieżąco śledzić realizację budżetu oraz porównywać planowane i rzeczywiste koszty.
  • Dzięki integracji z modułami raportującymi i Business Intelligence, generuje przejrzyste raporty i analizy finansowe, które pomagają podejmować lepsze decyzje biznesowe.
  • Ułatwia świadome, zorganizowane zarządzanie projektami, co pozwala szybko wykrywać ewentualne nieprawidłowości i wprowadzać stosowne zmiany.

Zalety systemu IT z AI

Szczególnie praktycznym rozwiązaniem jest system IT z AI. Dynamicznie rozwijająca się sztuczna inteligencja doskonale radzi sobie z wykonywaniem rozmaitych zadań związanych z szukaniem, przetwarzaniem, analizą oraz generowaniem danych.

Platforma Connecto Neon z AI zawiera specjalny moduł, w formie inteligentnego czatu. W okienku można wpisywać pytania lub polecenia, zupełnie tak, jak w przypadku innych popularnych narzędzi tego typu (np. ChatGPT). Taki „wirtualny asystent” dostarcza błyskawicznie znajduje informacje o firmie, wybranym projekcie/zadaniu, ale nie tylko. Ma również wiele innych przydatnych funkcji, m.in.:

  • odpisuje na wiadomości e-mail,
  • tworzy dokumenty (np. Word, Excel) oraz wykresy, tabelki itp.,
  • wykonuje analizę danych,
  • tworzy i/lub przypisuje zadania konkretnym osobom.

Dzięki funkcji „mowa na tekst” czat może również przyjmować polecenia/pytania wypowiadane na głos, co jest szczególnie wygodne np. na urządzeniach mobilnych.

Na co warto postawić?

Najlepiej zdecydować się na skalowalny, elastyczny system IT, który można dostosować do specyfiki branży oraz indywidualnych potrzeb firmy. Najlepiej sprawdzają się platformy bazujące na funkcjach CRM, które mają dodatkowe, zintegrowane moduły, np. do zarządzania projektami, analizy danych i elektronicznego obiegu dokumentów.

Ważne jest, by system umożliwiał zarządzanie budżetami na dowolnym poziomie szczegółowości. Powinien pozwalać na przejrzystą, prostą analizę kosztów i przychodów w podziale na projekty, działy, okresy lub inne wybrane wymiary. Ogromne znaczenie ma też dostępność. Najwygodniejsze są systemy webowe, do których użytkownicy mogą zalogować się na dowolnym sprzęcie, niezależnie od miejsca i czasu. Jest to niezwykle praktyczne w przypadku pracy zdalnej, hybrydowej lub „w terenie”.

Podstawą są oczywiście kwestie techniczne – system musi być prosty w obsłudze i niezawodny. Najlepsze narzędzia są na bieżąco aktualizowane oraz cały czas (24/7) nadzorowane przez dedykowany zespół specjalistów, którzy błyskawicznie naprawiają ewentualne problemy, dbając o ciągłość działania całego systemu. Dzięki temu nie trzeba obawiać się przestojów w pracy wywołanych awariami czy innymi problemami, np. utratą danych. Do tego takie narzędzie może być z powodzeniem wykorzystywane w pracy przez wiele lat, ponieważ jest cały czas zgodne ze zmieniającymi się przepisami i standardami rynku.

Gdzie szukać specjalistów?

Profesjonalne systemy IT do zarządzania budżetem i nie tylko dostępne są w ofercie Connecto. Oferujemy nowoczesne, stale aktualizowane i rozwijane rozwiązania, które doskonale sprawdzają się w różnych branżach – zarówno w dużych, jak i mniejszych przedsiębiorstwach. Chętnie pomożemy dobrać odpowiedni wariant, tak by spełniał wszystkie oczekiwania i doskonale sprawdzał się w praktyce.

Chcesz wdrożyć w swojej firmie system IT do zarządzania budżetem? Możesz sprawdzić wersję demonstracyjną albo umówić się na spotkanie z konsultantami Connecto. W ramach specjalnej prezentacji przedstawimy Ci funkcje systemu, odpowiemy na pytania oraz stworzymy spersonalizowaną ofertę – całkowicie za darmo i bez zobowiązań. Wspólnie wybierzemy najlepszy termin na spotkanie w wybranym przez Ciebie miejscu albo wideo-call. Zadzwoń na numer 32 263 00 00 lub wypełnij formularz w zakładce kontakt!

Najnowsze wpisy

Jak usprawnić zarządzanie budżetem firmy z pomocą systemu IT?

Jak usprawnić zarządzanie budżetem firmy z pomocą systemu IT?

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}