Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Oprogramowanie dla biur

inBaza wiedzy, Relacje z klientami - CRM

Współcześnie trudno wyobrazić sobie pracę w biurze bez wsparcia szeregu specjalnych narzędzi IT. Żeby zapanować nad ogromem danych i dokumentów, niezbędne są zaawansowane rozwiązania. W ten sposób można działać szybciej, z mniejszym ryzykiem błędów. Wyjaśniamy, jak działa oprogramowanie dla biur i jak wybrać najlepsze!

Spis treści

  • Jak oprogramowanie dla biur może ułatwić pracę?
    • Oprogramowanie dla biur – jakie będzie odpowiednie?
    • Zalety, jakie daje oprogramowanie
    • Gdzie można je przetestować?

Jak oprogramowanie dla biur może ułatwić pracę?

Zacznijmy od opisania tego, jak oprogramowanie dla biur może ułatwić pracę. Specjalny system posiada wiele funkcji, które są wykorzystywane na co dzień. Przede wszystkim usprawnia zewnętrzną i wewnętrzną komunikację – pomaga szybciej, bezpieczniej oraz w bardziej zorganizowany sposób przekazywać ważne informacje i dokumenty. Dzięki temu przedstawiciele różnych działów mogą błyskawicznie się ze sobą porozumieć, przez co cały zespół jest zdecydowanie wydajniejszy.

Z oprogramowaniem do biura można również w wygodny, przejrzysty sposób organizować pracę, rozdysponowując konkretne zadania. System pozwala na bieżąco śledzić postępy oraz reagować na ewentualne nieprawidłowości. W efekcie minimalizuje się ryzyko np. pomyłek, opóźnień, pominiętych zadań czy zdublowanej pracy. Wszyscy wiedzą, czym mają się zająć i ile mają na to czasu, dlatego wszyscy mają przydzieloną odpowiednią ilość zadań.

Nowoczesne systemy posiadają także funkcje, które automatyzują wiele formalności i inne powtarzalne czynności. Przez to pracownicy mogą poświęcić więcej czasu i energii na ważniejsze kwestie, co przyczynia się do wzrostu ich wydajności.

W oprogramowaniu dla biura dostępna może być też funkcja analizy danych. System na bieżąco zbiera szereg ważnych informacji o firmie, dlatego może je przetwarzać, celem przygotowania specjalnych raportów. Na ich podstawie łatwiej jest kontrolować sytuację w przedsiębiorstwie oraz świadomiej podejmuje się kluczowe decyzje biznesowe.

Oprogramowanie dla biur – jakie będzie odpowiednie?

Na rynku dostępnych jest wiele specjalnych systemów biurowych, dlatego przedsiębiorcy często mają dylemat, co wybrać. Jak ocenić, które oprogramowanie dla biura będzie odpowiednie? Przede wszystkim warto postawić na profesjonalne narzędzie IT, przygotowane przez specjalistów.

Popularną opcją są systemy ERP, czyli programy do planowania zasobów przedsiębiorstwa (od ang. Enterprise Resource Planning). Z ich pomocą można zarządzać najważniejszymi procesami w firmie, związanymi z m.in. finansami, pracownikami czy posiadanymi dobrami. Dzięki nim można kontrolować szereg zagadnień w obszarze m.in. sprzedaży, księgowości, kadr, magazynu, logistyki czy produkcji.

Najważniejszą cechą systemu ERP jest to, że posiada wspólną, dużą bazę danych. Dzięki temu wszyscy uprawnieni pracownicy mają łatwy dostęp do potrzebnych dokumentów i informacji oraz mogą się nimi swobodnie wymieniać w dowolnym momencie. Możliwość ta znacznie przyspiesza różne procesy biznesowe, przyczyniając się do podniesienia jakości oferowanych produktów i/lub usług.

Zalety, jakie daje oprogramowanie

Oprogramowanie dla biura daje wiele wymiernych korzyści. W praktyce w firmach i tak używane są rozmaite programy czy aplikacje, dlatego łatwiej i wygodniej jest przejść na jeden system, który oferuje wszystkie niezbędne funkcje oraz jest w pełni kompatybilny z pozostałymi narzędziami IT.

Do największych zalet wdrożenia profesjonalnego oprogramowania dla biura zaliczają się:

  • prosta obsługa – intuicyjny interfejs oraz wspólna baza danych sprawiają, że pracownicy szybko nauczą się pracować z systemem;
  • elastyczność – oprogramowanie można w każdej chwili dostosowywać do aktualnych potrzeb, tak by było w pełni funkcjonalne;
  • opłacalność – korzystanie z jednego systemu jest zdecydowanie bardziej rentowne; w tym przypadku płaci się tylko za przydatne funkcje, a w razie potrzeby można dodawać kolejne moduły;
  • bezpieczeństwo – zaawansowane oprogramowanie posiada nowoczesne zabezpieczenia, które gwarantują pełną ochronę danych;
  • mobilność – system nie musi być instalowany na sprzęcie służbowym, dlatego może być używany również przez pracowników zdalnych, hybrydowych albo pracujących „w terenie” lub w innym oddziale firmy;
  • automatyzacja – wiele formalności i czynności wykonywanych codziennie może być realizowanych przez system, co przyspiesza pracę i odciąża pracowników.

Program powinien być dobrany w zależności od wielkości firmy. W przypadku dużych korporacji i przedsiębiorstw lepszy będzie np. Comarch ERP XL, zaś w małym biurze lepiej sprawdzi się Comarch ERP Optima. Jeśli działalność dynamicznie się rozwija, najlepszą opcją będzie skalowalna platforma, którą można rozbudowywać i modyfikować.

Gdzie można je przetestować?

Nowoczesnym, elastycznym i niezwykle praktycznym rozwiązaniem jest personalizowana platforma Connecto. Zapraszamy do przetestowania naszego systemu na specjalnym spotkaniu. Nasi konsultanci chętnie przedstawią wszystkie funkcje platformy oraz odpowiedzą na pytania, a następnie mogą przygotować odpowiednio dostosowaną ofertę. Udział w prezentacji jest całkowicie darmowy oraz nie oznacza zgody na zakup produktu.

Wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń pod numer 32 263 00 00.

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}