Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Oprogramowanie dla hoteli

inPlatforma Connecto, Relacje z klientami - CRM, System DMS

Prowadzenie ośrodka wypoczynkowego jest wyjątkowo trudnym zadaniem. Jeśli goście mają być w pełni zadowoleni z poziomu obsługi, trzeba równocześnie panować nad wieloma kwestiami, związanymi z m.in. przyjmowaniem rezerwacji, odpowiadaniem na pytania czy przygotowaniem pokoi. Niezbędne wsparcie zapewniają profesjonalne narzędzia IT. Wyjaśniamy, dlaczego warto inwestować w oprogramowania dla hoteli oraz jakie systemy najlepiej się sprawdzają!

Spis treści

  • Oprogramowanie dla hoteli
    • System informatyczny do zarządzania hotelem
    • CRM dla hoteli

Oprogramowanie dla hoteli

Oprogramowania dla hoteli pozwalają w najlepszy możliwy sposób przyjmować nawet najbardziej wymagających gości. Nawet jeśli prowadzi się mały pensjonat, podstawowe programy szybko przestają wystarczać. Nowoczesne narzędzia IT pomagają sprawnie przyjmować rezerwacje, ograniczając do minimum ryzyko jakichkolwiek pomyłek. Dzięki nim ma da się też łatwo przekazywać najważniejsze informacje, przez co ma się pewność, że każdy klient zostanie odpowiednio obsłużony.

Najpowszechniejszym typem oprogramowania dla hotelu jest system CRM (ang. Customer Relationship Management = zarządzanie relacją z klientem). Zadowolenie gości jest sprawą nadrzędną, a profesjonalne narzędzia IT pozwalają uważnie nadzorować każdą rezerwację oraz umożliwiają szybki, bezpośredni kontakt. Aplikacje z dostępem dla uprawnionych pracowników są także wyjątkowo pomocne w wykonywaniu codziennych obowiązków, ponieważ w dużym stopniu automatyzują wiele procesów i formalności.

W opogramowaniach dla hoteli dostępnych jest także wiele innych przydatnych funkcji, m.in. na bieżąco zbierają i przetwarzają dane o gościach. Na podstawie takich analiz można odkryć, jakimi kwestiami warto się zająć, by podnieść standard oferowanych usług. Takie dane są też niezwykle cenne przy tworzeniu strategii marketingowej, ponieważ pozwalają poznać i zrozumieć oczekiwania konkretnej grupy odbiorców.

System informatyczny do zarządzania hotelem

System informatyczny do zarządzania hotelem stanowi ogromne ułatwienie zarówno dla kadry managerskiej, jak i działu księgowości, marketingu czy też nawet szeregowych pracowników. Z jego pomocą można rozdzielać najważniejsze zadania i kontrolować, czy są poprawnie i terminowo wykonywane.

Korzystając z niego dopuści do się tego, by np. nagle zabrakło czystych pościeli, na miejscu nie było wolnych sprzątaczek do przygotowania opuszczanych pokoi czy goście otrzymali apartament nieprzystosowany do ich wymogów. Takie oprogramowanie ma więc też duży wpływ na wizerunek ośrodka, a co za tym idzie, jest w dużej mierze odpowiedzialne za zyski i rozwój.

Systemy informatyczne do zarządzania hotelem mogą również obejmować znacznie więcej narzędzi niż CRM. Najlepszym rozwiązaniem jest rozbudowana platforma, która wykorzystuje funkcjonalność kilku różnych modułów. Niezwykle przydatne mogą też być m.in.:

  • ERP (ang. Enterprise Resources Planning), czyli oprogramowanie do planowania zasobów przedsiębiorstwa;
  • elektroniczny obieg dokumentów, czyli system usprawniający bezpieczną wymianę oraz archiwizację faktur, rachunków, umów i innych ważnych pism oraz danych;
  • Bussines Intelligence, czyli narzędzie do analityki biznesowej, zbierające i przetwarzające dane na temat firmy.

W branży hotelarskiej ważna jest nie tylko obsługa gości, ale też odpowiednie utrzymanie obiektu oraz właściwa organizacja pracowników. Trudno nad tym wszystkim zapanować bez dodatkowego wsparcia. Inwestycja w system informatyczny może zupełnie odmienić funkcjonowanie hotelu, tak by stał się nowoczesnym, przyjaznym ośrodkiem, do którego goście będą chętnie wracać.

CRM dla hoteli

Zastanawiasz się, jaki CRM dla hoteli jest najlepszy? Zdecyduj się na bardziej rozbudowane rozwiązanie, które dodatkowo zostanie odpowiednio przystosowane do Twoich oczekiwań oraz specyfiki Twojego ośrodka. Platforma Connecto doskonale sprawdza się w praktyce, a jej wdrożenie nie zajmuje zbyt wiele czasu. Zakup systemu szybko się zwraca, ponieważ może przyczynić się do generowania o wiele większych zarobków. Dobrze zarządzane hotele cieszą się dużą popularnością, ponieważ zadowoleni goście zostawiają pozytywne opinie, którymi kieruje się większość osób szukających noclegu.

Jesteś ciekawy, jak wygląda i działa nasz CRM dla hotelu? Umów się z nami na prezentacje, na której przedstawimy Ci wszystkie jego funkcje oraz wszystko dokładnie objaśnimy. Spotkanie może odbyć się w Twojej firmie albo zdalnie. Przy tym jest całkowicie bezpłatne, a udział w nim nie jest jednoznaczny z pojęciem decyzji o zakupie. Zadzwoń na numer 32 263 00 00 lub wypełnij formularz w zakładce kontakt!

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Aplikacja CRM do pracy w terenie

Aplikacja CRM do pracy w terenie

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}