Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Oprogramowanie dla hurtowni

inSystem DMS, System ERP

Podczas prowadzenia hurtowni trzeba dobrze zarządzać magazynami, pracownikami, a także relacjami z kontrahentami. We wszystkim tym niezwykle pomocne mogą być specjalne, zaawansowane narzędzia IT. Nie tylko ułatwiają codzienną pracę, ale też w wymierny sposób przyczyniają się do rozwoju firmy. Omawiamy, jak działa oprogramowanie dla hurtowni i dlaczego warto w nie zainwestować!

Spis treści

  • Oprogramowanie dla hurtowni
    • Systemy IT dla branży hurtowniczej
    • CRM w hurtowni
    • Rozwiązania informatyczne w hurtowni

Oprogramowanie dla hurtowni

Oprogramowanie dla hurtowni to z reguły rozbudowany system, stanowiący połączenie kilku współpracujących ze sobą narzędzi IT. Z jego pomocą można usprawnić wymianę danych, ale też umożliwia w pełni świadome zarządzanie dostępnymi zasobami oraz pomaga nadzorować sytuację w firmie. Dzięki niemu da się nie tylko lepiej zorganizować pracę, ale też zaplanować strategię rozwoju i zadbać o relacje z klientami oraz partnerami biznesowymi.

Po wdrożeniu oprogramowania dla hurtowni o wiele łatwiej jest kontrolować stany magazynowe i wszystkie procesy logistyczne. Do tego odpowiednie opcje odciążają pracowników, m.in. automatyzując żmudne czynności i formalności (np. wystawianie faktury czy szukanie konkretnego dokumentu). Przy okazji cały czas gromadzą informacje o firmie, by poddać je analizie – przygotowują wnikliwe raporty, na podstawie których można odkryć ewentualne nieprawidłowości oraz rozsądniej podejmować ważne decyzje biznesowe.

Ważną funkcją oprogramowania dla hurtowni jest też moduł odpowiedzialny za elektroniczny obieg dokumentów. Można wykorzystać do go digitalizacji najważniejszych pism, np. rachunków, umów, faktur czy raportów. Tworzy łatwą w obsłudze bazę, w której wszystkie dokumenty są odpowiednio uporządkowane i da się je błyskawicznie odnaleźć – nawet wtedy, gdy nie do końca wiadomo, czego się szuka (można wyszukiwać po słowach kluczowych, tagach itp.). Przy tym system pozwala łatwo je udostępniać uprawnionym osobom oraz chroni je przed zgubieniem, usunięciem, modyfikacją czy przekazaniem w niepowołane ręce.

Systemy IT dla branży hurtowniczej

Systemy IT dla branży hurtowniczej są idealnym połączeniem rozwiązań wykorzystywanych powszechnie w profesjonalnych programach dedykowanych do zarządzania danymi, projektami, pracownikami, zasobami czy relacjami z klientami. Największe korzyści, jakie daje wdrożenie ich w firmie, to m.in.:

  • poprawa szeroko pojętej logistyki,
  • profesjonalne zarządzanie procesami magazynowymi,
  • lepsza organizacja pracy i kontrola pracowników,
  • oszczędność czasu (np. automatyzacja formalności, łatwiejszy dostęp do dokumentów),
  • prowadzenie sprzedaży wielokanałowej (stacjonarnej, przez Internet itp.),
  • nadzór dostaw i cen katalogowych,
  • usprawniona komunikacja wewnątrz i na zewnątrz firmy (np. z dostawcami i kontrahentami),
  • podniesienie poziomu Obsługi Klienta,
  • nadzór nad finansami i księgowością,
  • kontrola sytuacji w firmie,
  • łatwy dostęp do cennych danych, przydatnych np. dla działu marketingu.

Systemów IT dla branży hurtowniczej nie trzeba instalować na komputerach służbowych. Mają formę platformy online, do której ma się dostęp na każdym sprzęcie podłączonym do Internetu (do tego zaliczają się także urządzenia mobilne). Z tego względu może z nich korzystać nie tylko personel biurowy, ale też m.in. obsługa magazynu czy pracownicy zdalni. Cały czas mają dostęp do potrzebnych danych i dokumentów oraz mogą skontaktować się z przełożonym, współpracownikami czy kontrahentami (oczywiście w zakresie swoich uprawnień).

CRM w hurtowni

System CRM w hurtowni pomaga zapanować nad setkami czy tysiącami produktów, które są często dostarczane z wielu źródeł i trafiają do różnych odbiorców. Do tego pozwalają najlepiej wykorzystać potencjał zatrudnianych pracowników, tak by każdy miał stosownie przydzielone obowiązki i odpowiednio się z nich wywiązywał. Dzięki niemu można zwiększyć sprzedaż, a przy okazji zmniejszyć ryzyko niepowodzeń (takich jak np. pomyłki, opóźnienia, przypadkowe zniszczenie towaru), które generują straty.

Oprogramowania tego typu zwykle obejmują kilka narzędzi, ale nie bez powodu CRM w hurtowniach jest zdecydowanie najistotniejszym modułem. W tej branży najważniejsze są relacje z klientami, które w większości przypadków mają charakter dłuższej współpracy. Dbając o nie zapewnia się stały przychód oraz dobry wizerunek firmy, a do tego można je analizować, by na podstawie zdobytego doświadczenia zdobywać nowych klientów.

Rozwiązania informatyczne w hurtowni

Interesują Cię rozwiązania informatyczne w hurtowni? Najbardziej opłacalnym wyjściem jest inwestycja w oprogramowanie przystosowane do specyfiki Twojej firmy, a także indywidualnych potrzeb i oczekiwań. Oferowana przez nas platforma Connecto (dawny system Connecto DMS) jest jedną z najnowocześniejszych, najbardziej kompleksowych opcji na rynku. Jest niezwykle elastyczna, a do tego skalowalna – będzie rozwijać się wraz z Twoim przedsiębiorstwem.

Chcesz się przekonać, jak wdrożenie naszych rozwiązań informatycznych w hurtowni będzie wyglądać w praktyce? Na specjalnej prezentacji możesz poznać wszystkie funkcje systemu oraz uzyskać odpowiedzi na ewentualne pytania. Udział w spotkaniu (w wybranym miejscu lub zdalnie) jest bezpłatny, a także nie jest jednoznaczny z zakupem produktu. Zadzwoń na numer 32 263 00 00 lub wypełnij formularz w zakładce kontakt!

Najnowsze wpisy

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

E-Doręczenia – czym są i od kiedy będą aktywne?

E-Doręczenia – czym są i od kiedy będą aktywne?

Systemy informatyczne w 2025 – na co warto postawić?

Systemy informatyczne w 2025 – na co warto postawić?

ERP dla produkcji

ERP dla produkcji

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}