Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Program do prowadzenia i obsługi serwisu – jak go wykorzystać?

inPlatforma Connecto

Współcześnie w praktyce nie da się już prowadzić serwisu bez stosowania dodatkowych narzędzi IT. Papierowa dokumentacja czy podstawowe programy komputerowe szybko przestają wystarczać. Wyjaśniamy dlaczego warto zainwestować w specjalny program do prowadzenia i obsługi serwisu oraz podpowiadamy, jak można go wykorzystać!

Spis treści

  • Program do prowadzenia i obsługi serwisu – jak działa?
    • Kto może korzystać z programu do prowadzenia i obsługi serwisu?
    • Jak wdrożyć program dla serwisu?

Program do prowadzenia i obsługi serwisu – jak działa?

Program do prowadzenia i obsługi serwisu stworzony przez Connecto jest zaawansowanym systemem składającym się z idealnie współpracujących ze sobą modułów. Poszczególne elementy są odpowiedzialne za najważniejsze zagadnienia związane z funkcjonowaniem firm z tej branży. Oferują uniwersalne, podstawowe opcje, ale też specjalnie przystosowane funkcje.

System wspiera zarówno kadrę kierowniczą, jak i etatowych pracowników. Doskonale nadaje się do prowadzania serwisów z różnych branż. Jest wyjątkowo nowoczesny i zaawansowany, a przy tym intuicyjny w obsłudze. Jego idealnie dobrane funkcje zmniejszają ryzyko opóźnień, pomyłek czy innych błędów, a także pomagają dbać o sprawną wymianę informacji oraz pozwalają monitorować wszystkie zlecenia.

Szczególnie przydatnym modułem jest elektroniczny obieg dokumentów, który służy do tworzenia, archiwizacji oraz przekazywania umów, faktur, protokołów oraz innych ważnych pism. Za pomocą platformy można też gromadzić wszystkie dane na temat zleceń i pracy techników. Jest również niezwykle przydatna w rozdysponowywaniu zadań oraz nadzorowaniu statusu ich wykonania. W ten sposób można optymalnie wykorzystywać zasoby ludzkie, co przyczynia się do zwiększenia efektywności. System Connecto łączy się również z nowoczesną aplikacją na urządzenia mobilne, przez co można łatwo na bieżąco komunikować się z fachowcami pracującymi w terenie.

Nowoczesny program do prowadzenia i obsługi serwisu zbiera także dane o aktualnej sytuacji w przedsiębiorstwie, dlatego pozwala ocenić jego kondycję. Na podstawie szczegółowych raportów da się wprowadzić niezbędne zmiany, a także odkryć niedostrzeżony wcześniej potencjał na rozwój. Dzięki niemu wiele przedsiębiorstw zaczyna bardziej dynamicznie funkcjonować, dlatego przyjmuje większą liczbę klientów i generuje wyższe zyski.

Kto może korzystać z programu do prowadzenia i obsługi serwisu?

Program do prowadzenia i obsługi serwisu jest zawsze perfekcyjnie dostosowywany do indywidualnych wymagań, ale przy tym jest wyjątkowo uniwersalnym narzędziem. Z tego względu może być z powodzeniem wykorzystywany przez serwisy:

  • samochodowe,
  • rowerowe,
  • sprzętu RTV i AGD,
  • komputerów i innych urządzeń elektronicznych,
  • kopiarek, drukarek i innych urządzeń poligraficznych,
  • klimatyzacji, wentylacji i urządzeń chłodniczych,
  • systemów alarmowych,
  • maszyn i urządzeń przemysłowych,
  • urządzeń fiskalnych,
  • urządzeń laboratoryjnych,
  • innych urządzeń.

Platforma Connecto świetnie sprawdza się nie tylko w dużych, ale też średnich i mniejszych firmach. Jej wdrożenie z czasem zupełnie odmienia sposób ich funkcjonowania, co pozwala osiągnąć wiele wymiernych korzyści. Dzięki niej w krótkim czasie da się m.in. poszerzyć grono klientów, skrócić czas realizacji zleceń, poprawić wizerunek firmy oraz zwiększyć przychody.

Jak wdrożyć program dla serwisu?

Wdrożeniem programu do prowadzenia i obsługi serwisu powinni zająć się specjaliści, którzy odpowiednio go przystosują oraz pomogą stopniowo wprowadzić go do codziennego użytku. Możemy przygotować dla Ciebie spersonalizowaną ofertę, którą następnie przedstawimy Ci podczas specjalnej prezentacji.

Nasi konsultanci w dogodnym terminie umówią się z Tobą na demonstrację, by dokładnie pokazać oraz objaśnić wszystkie funkcje proponowanego przez nas rozwiązania. Spotkanie odbędzie się w siedzibie Twojej firmy lub na wideokonferencji. Jest całkowicie bezpłatne oraz niezobowiązujące. To najlepszy sposób na to, by przekonać się, co możesz zyskać korzystając z tego nowoczesnego narzędzia IT. Zadzwoń na numer 32 263 00 00  lub wypełnij formularz w zakładce kontakt!

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

CRM dla biura rachunkowego

CRM dla biura rachunkowego

CRM dla agencji pracy

CRM dla agencji pracy

Przykłady obiegu dokumentów w księgowości

Przykłady obiegu dokumentów w księgowości

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}