Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Produkcja
  • Referencje
  • Blog
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Program do zarządzania inwestycjami budowlanymi

inBudownictwo i deweloperzy

System Connecto DMS jest bardzo często wdrażany w roli programu do zarządzania inwestycjami budowlanymi. Jako aplikacja od samego początku projektowana z myślą o branży budowlanej, posiada wszystkie wymagane komponenty, aby odwzorować dowolny proces biznesowy związany z prowadzeniem firmy wykonawczej.

1. Zarządzanie inwestycjami budowlanymi
2. Moduł CRM
3. Moduł budżetowania
4. Moduł obiegu dokumentów
5. Moduł obsługi zasobów

Zarządzanie inwestycjami budowlanymi

Praca z aplikacją zaczyna się już na etapie przygotowawczym, gdzie z użyciem modułu CRM zbieramy oferty od podwykonawców i dostawców lub sami startujemy do konkursu w roli podwykonawcy lub generalnego wykonawcy. Aplikacja generuje, zbiera i archiwizuje wszystkie dokumenty powiązane z tymi czynnościami – dokumentację projektową, zapytania przychodzące i wychodzące oraz zamówienia i zlecenia. Connecto DMS wspiera nas w kontakcie z kontrahentami również na etapie prowadzenia i odbierania prac.

W momencie startu inwestycji rejestrowany jest planowany harmonogram, który następnie na bieżąco uzupełniany jest o realne wartości, co daje pełen obraz umiejscowienia prac w czasie. Sercem projektu jest jego budżet i kosztorys. To tutaj przechowywane są planowane wartości kosztowe i ilościowe związane z inwestycją. Używając modułu o nazwie elektroniczny obieg dokumentów możemy rozpocząć zbieranie informacji o realnie poniesionych kosztach. Dokumenty takie jak faktury kosztowe i przychodowe, protokoły, karty pracy czy dokumenty magazynowe, w ramach swojego obiegu po firmie, parowane będą z pozycjami budżetu i kosztorysu.

Projekt w programie Connecto DMS pełni również rolę teczki na dokumenty. Dzięki modułowi zarządzanie projektami, obok harmonogramu i budżetów, w jednym miejscu znajdziemy wszystkie umowy, protokoły zdawczo – odbiorcze, pisma i dowolny inny, zdefiniowany przez klienta zbiór danych.

Wszystkie informacje ze brane w bazie danych programu do zarządzania inwestycjami budowlanymi Connecto DMS są przetwarzane przez silnik modułu Business Intelligence, aby dostarczyć naszym klientom łatwe do zrozumienia raporty dające głęboki wgląd w stan firmy w podziale na dowolne wymiary – procesy, działy, pracowników czy okresy czasowe.

Moduł CRM

  • Rejestrowanie zapytań przychodzących od Inwestorów i Generalnych Wykonawców
  • Możliwość automatycznej wysyłki zapytań do podwykonawców i dostawców materiałów
  • Generowanie zamówień dla najlepszych oferentów w konkursie zapytań wychodzących
  • Tworzenie ofert w odpowiedzi na zapytania przychodzące
  • Prezentowanie wszystkich dokumentów związanych z postępowaniem w formie czytelnego drzewa
  • Możliwość tworzenia indywidualnych szablonów wydruków dla dokumentów modułu CRM
  • Automatyczna konwersja wygranych zapytań przychodzących i ofert do projektów
  • Zlecanie zadań pracownikom i analiza ich realizacji.

Moduł budżetowania

  • Tworzenie dowolnych schematów budżetowych
  • Możliwość importu kosztorysu zapisanego w formacie excel
  • Przypisywanie kosztów, przychodów i wbudowanych ilości za pomocą dokumentów rozliczeniowych (kosztowych i przychodowych), np. faktur i dokumentów magazynowych
  • Tworzenie niestandardowych dokumentów rozliczeniowych, takich jak karty pracy wyliczane zgodnie z wewnętrznymi praktykami firmy
  • Analiza zebranych danych na dowolnym poziomie szczegółowości i w przecięciu przez dowolny wymiar, np. tylko koszty usług obcych na projektach realizowanych w pierwszym kwartale

Moduł obiegu dokumentów

  • Rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących związanych z projektami i ogólną działalnością operacyjną firmy. Tworzenie księgi kancelaryjnej.
  • Tworzenie własnych formularzy z szablonami wydruków i obiegu dokumentów – np. umów, protokołów zdawczo-odbiorczych, zarządzeń czy zapotrzebowań.

Moduł obsługi zasobów

  • Integracja z modułem magazynowym systemu ERP w zakresie tworzenia dokumentów magazynowych, np. PW, RW czy WZ
  • Rejestracja narzędzi i sprzętu ciężkiego z opcjonalną integracją z modułem środków trwałych
  • Historia przyjęć, wydań, zwrotów i zniszczeń sprzętu.
  • Rejestr pracowników stałych i wypożyczonych z opcjonalną integracją z modułem kadrowym
  • Rejestracja czasu pracy pracowników i sprzętu
  • Przypomnienia o przeglądach, ubezpieczeniach, wygasających certyfikatach i szkoleniach.

Potrzebujesz rozwiązania dla Twojej firmy? Zadzwoń 32 263 00 00,  wypełnij poniższy formularz lub poprzez zakładkę kontakt.






    Najnowsze wpisy

    Oprogramowanie dla biznesu – jakie będzie odpowiednie?

    Oprogramowanie dla biznesu – jakie będzie odpowiednie?

    Oprogramowanie dla transportu

    Oprogramowanie dla transportu

    CRM dla agenta ubezpieczeniowego

    CRM dla agenta ubezpieczeniowego

    Kategorie

    • Aplikacje mobilne
    • Baza wiedzy
    • Budownictwo i deweloperzy
    • Business Intelligence
    • Case Study
    • Cennik Oprogramowania
    • Connect To Biznes Cafe
    • E-commerce i B2B
    • Fotowoltaika
    • Kadry i płace
    • Księgowość
    • O firmie
    • Obieg dokumentów
    • Platforma Connecto
    • Podcast
    • Praca zdalna
    • Produkcja
    • Relacje z klientami – CRM
    • Sprzedaż i dystrybucja
    • System DMS
    • System ERP
    • Video
    • Webinarium
    • Zarządzanie projektem

    Related Posts

    CRM dla firmy budowlanej

    CRM dla firmy budowlanej

    Kto decyduje się na systemy dla budownictwa?

    Kto decyduje się na systemy dla budownictwa?

    5 zalet systemu dla budownictwa od Connecto

    5 zalet systemu dla budownictwa od Connecto

    logo_connecto_horizontal_white
    biuro@connecto.pl
    32 263 30 65

    Biuro w Sosnowcu

    32 263 00 00
    ul. Mariacka 1 / 5
    41-205 Sosnowiec

    Biuro w Łodzi

    42 715 89 00
    ul. Łagiewnicka 54-56
    91-463 Łódź

    O firmie

    • Referencje
    • Kariera
    • O nas

    Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN

    Polityka prywatności | Regulamin

    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności