Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Program do zarządzania inwestycjami budowlanymi

inBudownictwo i deweloperzy

System Connecto DMS jest bardzo często wdrażany w roli programu do zarządzania inwestycjami budowlanymi. Jako aplikacja od samego początku projektowana z myślą o branży budowlanej, posiada wszystkie wymagane komponenty, aby odwzorować dowolny proces biznesowy związany z prowadzeniem firmy wykonawczej.

1. Zarządzanie inwestycjami budowlanymi
2. Moduł CRM
3. Moduł budżetowania
4. Moduł obiegu dokumentów
5. Moduł obsługi zasobów

Zarządzanie inwestycjami budowlanymi

Praca z aplikacją zaczyna się już na etapie przygotowawczym, gdzie z użyciem modułu CRM zbieramy oferty od podwykonawców i dostawców lub sami startujemy do konkursu w roli podwykonawcy lub generalnego wykonawcy. Aplikacja generuje, zbiera i archiwizuje wszystkie dokumenty powiązane z tymi czynnościami – dokumentację projektową, zapytania przychodzące i wychodzące oraz zamówienia i zlecenia. Connecto DMS wspiera nas w kontakcie z kontrahentami również na etapie prowadzenia i odbierania prac.

W momencie startu inwestycji rejestrowany jest planowany harmonogram, który następnie na bieżąco uzupełniany jest o realne wartości, co daje pełen obraz umiejscowienia prac w czasie. Sercem projektu jest jego budżet i kosztorys. To tutaj przechowywane są planowane wartości kosztowe i ilościowe związane z inwestycją. Używając modułu o nazwie elektroniczny obieg dokumentów możemy rozpocząć zbieranie informacji o realnie poniesionych kosztach. Dokumenty takie jak faktury kosztowe i przychodowe, protokoły, karty pracy czy dokumenty magazynowe, w ramach swojego obiegu po firmie, parowane będą z pozycjami budżetu i kosztorysu.

Projekt w programie Connecto DMS pełni również rolę teczki na dokumenty. Dzięki modułowi zarządzanie projektami, obok harmonogramu i budżetów, w jednym miejscu znajdziemy wszystkie umowy, protokoły zdawczo – odbiorcze, pisma i dowolny inny, zdefiniowany przez klienta zbiór danych.

Wszystkie informacje ze brane w bazie danych programu do zarządzania inwestycjami budowlanymi Connecto DMS są przetwarzane przez silnik modułu Business Intelligence, aby dostarczyć naszym klientom łatwe do zrozumienia raporty dające głęboki wgląd w stan firmy w podziale na dowolne wymiary – procesy, działy, pracowników czy okresy czasowe.

Moduł CRM

  • Rejestrowanie zapytań przychodzących od Inwestorów i Generalnych Wykonawców
  • Możliwość automatycznej wysyłki zapytań do podwykonawców i dostawców materiałów
  • Generowanie zamówień dla najlepszych oferentów w konkursie zapytań wychodzących
  • Tworzenie ofert w odpowiedzi na zapytania przychodzące
  • Prezentowanie wszystkich dokumentów związanych z postępowaniem w formie czytelnego drzewa
  • Możliwość tworzenia indywidualnych szablonów wydruków dla dokumentów modułu CRM
  • Automatyczna konwersja wygranych zapytań przychodzących i ofert do projektów
  • Zlecanie zadań pracownikom i analiza ich realizacji.

Moduł budżetowania

  • Tworzenie dowolnych schematów budżetowych
  • Możliwość importu kosztorysu zapisanego w formacie excel
  • Przypisywanie kosztów, przychodów i wbudowanych ilości za pomocą dokumentów rozliczeniowych (kosztowych i przychodowych), np. faktur i dokumentów magazynowych
  • Tworzenie niestandardowych dokumentów rozliczeniowych, takich jak karty pracy wyliczane zgodnie z wewnętrznymi praktykami firmy
  • Analiza zebranych danych na dowolnym poziomie szczegółowości i w przecięciu przez dowolny wymiar, np. tylko koszty usług obcych na projektach realizowanych w pierwszym kwartale

Moduł obiegu dokumentów

  • Rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących związanych z projektami i ogólną działalnością operacyjną firmy. Tworzenie księgi kancelaryjnej.
  • Tworzenie własnych formularzy z szablonami wydruków i obiegu dokumentów – np. umów, protokołów zdawczo-odbiorczych, zarządzeń czy zapotrzebowań.

Moduł obsługi zasobów

  • Integracja z modułem magazynowym systemu ERP w zakresie tworzenia dokumentów magazynowych, np. PW, RW czy WZ
  • Rejestracja narzędzi i sprzętu ciężkiego z opcjonalną integracją z modułem środków trwałych
  • Historia przyjęć, wydań, zwrotów i zniszczeń sprzętu.
  • Rejestr pracowników stałych i wypożyczonych z opcjonalną integracją z modułem kadrowym
  • Rejestracja czasu pracy pracowników i sprzętu
  • Przypomnienia o przeglądach, ubezpieczeniach, wygasających certyfikatach i szkoleniach.

Potrzebujesz rozwiązania dla Twojej firmy? Zadzwoń 32 263 00 00,  wypełnij poniższy formularz lub poprzez zakładkę kontakt.













    Najnowsze wpisy

    Zintegrowany system informatyczny

    Zintegrowany system informatyczny

    Program do kosztorysowania

    Program do kosztorysowania

    Unijne fundusze na cyfryzację firm z województwa lubelskiego

    Unijne fundusze na cyfryzację firm z województwa lubelskiego

    Kategorie

    • Aplikacje mobilne
    • Baza wiedzy
    • Budownictwo i deweloperzy
    • Business Intelligence
    • Case Study
    • Cennik Oprogramowania
    • Connect To Biznes Cafe
    • E-commerce i B2B
    • Fotowoltaika
    • Kadry i płace
    • Księgowość
    • O firmie
    • Obieg dokumentów
    • Platforma Connecto
    • Podcast
    • Praca zdalna
    • Produkcja
    • Relacje z klientami – CRM
    • Sprzedaż i dystrybucja
    • System DMS
    • System ERP
    • Video
    • Webinarium
    • Zarządzanie projektem

    Related Posts

    Program do kosztorysowania

    Program do kosztorysowania

    CRM dla firmy budowlanej

    CRM dla firmy budowlanej

    Kto decyduje się na systemy dla budownictwa?

    Kto decyduje się na systemy dla budownictwa?

    logo_connecto_horizontal_white
    biuro@connecto.pl
    32 263 30 65

    Biuro w Sosnowcu

    32 263 00 00
    ul. Mariacka 1 / 5
    41-205 Sosnowiec

    Biuro w Łodzi

    42 715 89 00
    ul. Łagiewnicka 54-56
    91-463 Łódź

    O firmie

    • Referencje
    • Kariera
    • O nas
    • Kodeks etyczny

    Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN

    Polityka prywatności | Regulamin

    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności