Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Program do zarządzania inwestycjami budowlanymi

inBudownictwo i deweloperzy

System Connecto DMS jest bardzo często wdrażany w roli programu do zarządzania inwestycjami budowlanymi. Jako aplikacja od samego początku projektowana z myślą o branży budowlanej, posiada wszystkie wymagane komponenty, aby odwzorować dowolny proces biznesowy związany z prowadzeniem firmy wykonawczej.

Spis treści

  • Zarządzanie inwestycjami budowlanymi
    • Moduł CRM
    • Moduł budżetowania
    • Moduł obiegu dokumentów
    • Moduł obsługi zasobów

Zarządzanie inwestycjami budowlanymi

Praca z aplikacją zaczyna się już na etapie przygotowawczym, gdzie z użyciem modułu CRM zbieramy oferty od podwykonawców i dostawców lub sami startujemy do konkursu w roli podwykonawcy lub generalnego wykonawcy. Aplikacja generuje, zbiera i archiwizuje wszystkie dokumenty powiązane z tymi czynnościami – dokumentację projektową, zapytania przychodzące i wychodzące oraz zamówienia i zlecenia. Connecto DMS wspiera nas w kontakcie z kontrahentami również na etapie prowadzenia i odbierania prac.

W momencie startu inwestycji rejestrowany jest planowany harmonogram, który następnie na bieżąco uzupełniany jest o realne wartości, co daje pełen obraz umiejscowienia prac w czasie. Sercem projektu jest jego budżet i kosztorys. To tutaj przechowywane są planowane wartości kosztowe i ilościowe związane z inwestycją. Używając modułu o nazwie elektroniczny obieg dokumentów możemy rozpocząć zbieranie informacji o realnie poniesionych kosztach. Dokumenty takie jak faktury kosztowe i przychodowe, protokoły, karty pracy czy dokumenty magazynowe, w ramach swojego obiegu po firmie, parowane będą z pozycjami budżetu i kosztorysu.

Projekt w programie Connecto DMS pełni również rolę teczki na dokumenty. Dzięki modułowi zarządzanie projektami, obok harmonogramu i budżetów, w jednym miejscu znajdziemy wszystkie umowy, protokoły zdawczo – odbiorcze, pisma i dowolny inny, zdefiniowany przez klienta zbiór danych.

Wszystkie informacje ze brane w bazie danych programu do zarządzania inwestycjami budowlanymi Connecto DMS są przetwarzane przez silnik modułu Business Intelligence, aby dostarczyć naszym klientom łatwe do zrozumienia raporty dające głęboki wgląd w stan firmy w podziale na dowolne wymiary – procesy, działy, pracowników czy okresy czasowe.

Moduł CRM

  • Rejestrowanie zapytań przychodzących od Inwestorów i Generalnych Wykonawców
  • Możliwość automatycznej wysyłki zapytań do podwykonawców i dostawców materiałów
  • Generowanie zamówień dla najlepszych oferentów w konkursie zapytań wychodzących
  • Tworzenie ofert w odpowiedzi na zapytania przychodzące
  • Prezentowanie wszystkich dokumentów związanych z postępowaniem w formie czytelnego drzewa
  • Możliwość tworzenia indywidualnych szablonów wydruków dla dokumentów modułu CRM
  • Automatyczna konwersja wygranych zapytań przychodzących i ofert do projektów
  • Zlecanie zadań pracownikom i analiza ich realizacji.

Moduł budżetowania

  • Tworzenie dowolnych schematów budżetowych
  • Możliwość importu kosztorysu zapisanego w formacie excel
  • Przypisywanie kosztów, przychodów i wbudowanych ilości za pomocą dokumentów rozliczeniowych (kosztowych i przychodowych), np. faktur i dokumentów magazynowych
  • Tworzenie niestandardowych dokumentów rozliczeniowych, takich jak karty pracy wyliczane zgodnie z wewnętrznymi praktykami firmy
  • Analiza zebranych danych na dowolnym poziomie szczegółowości i w przecięciu przez dowolny wymiar, np. tylko koszty usług obcych na projektach realizowanych w pierwszym kwartale

Moduł obiegu dokumentów

  • Rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących związanych z projektami i ogólną działalnością operacyjną firmy. Tworzenie księgi kancelaryjnej.
  • Tworzenie własnych formularzy z szablonami wydruków i obiegu dokumentów – np. umów, protokołów zdawczo-odbiorczych, zarządzeń czy zapotrzebowań.

Moduł obsługi zasobów

  • Integracja z modułem magazynowym systemu ERP w zakresie tworzenia dokumentów magazynowych, np. PW, RW czy WZ
  • Rejestracja narzędzi i sprzętu ciężkiego z opcjonalną integracją z modułem środków trwałych
  • Historia przyjęć, wydań, zwrotów i zniszczeń sprzętu.
  • Rejestr pracowników stałych i wypożyczonych z opcjonalną integracją z modułem kadrowym
  • Rejestracja czasu pracy pracowników i sprzętu
  • Przypomnienia o przeglądach, ubezpieczeniach, wygasających certyfikatach i szkoleniach.

Potrzebujesz rozwiązania dla Twojej firmy? Zadzwoń 32 263 00 00,  wypełnij poniższy formularz lub poprzez zakładkę kontakt.













    Najnowsze wpisy

    Analizy i raporty z asystentem AI

    Analizy i raporty z asystentem AI

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

    Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

    Kategorie

    • Aplikacje mobilne
    • Baza wiedzy
    • Budownictwo i deweloperzy
    • Business Intelligence
    • Case Study
    • Cennik Oprogramowania
    • Connect To Biznes Cafe
    • E-commerce i B2B
    • Fotowoltaika
    • Kadry i płace
    • Konferencja
    • Księgowość
    • O firmie
    • Obieg dokumentów
    • Platforma Connecto
    • Podcast
    • Praca zdalna
    • Produkcja
    • Relacje z klientami – CRM
    • Sprzedaż i dystrybucja
    • System DMS
    • System ERP
    • Video
    • Webinarium
    • Zarządzanie projektem

    Related Posts

    ERP dla branży budowlanej

    ERP dla branży budowlanej

    Zintegrowany system informatyczny w składzie budowlanym

    Zintegrowany system informatyczny w składzie budowlanym

    Jak deweloperzy wykorzystują systemy od Connecto?

    Jak deweloperzy wykorzystują systemy od Connecto?

    logo_connecto_horizontal_white
    [email protected]
    32 263 30 65

    Biuro w Sosnowcu

    32 263 00 00
    ul. Mariacka 1 / 5
    41-205 Sosnowiec

    Biuro w Łodzi

    42 715 89 00
    ul. Łagiewnicka 54-56
    91-463 Łódź

    Biuro w Krakowie

    577 680 444
    ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
    30-644 Kraków
    • Referencje
    • Kariera
    • O nas
    • Kodeks etyczny
    • Polityka plików cookies (EU)

    Polityka prywatności | Regulamin

    Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
    Zarządzaj swoją prywatnością
    Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
    Funkcjonalne Always active
    Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
    Preferencje
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
    Statystyka
    Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
    Marketing
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
    Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
    Zarządzaj opcjami
    {title} {title} {title}