
System Connecto DMS (Data Management Systems) – system stworzony do zarządzania obiegiem dokumentów. Pozwala na sprawne zarządzanie dokumentami, projektami i relacjami z klientem oraz bieżącą kontrolę sytuacji firmy dzięki tworzeniu analiz i raportów. Poznaj system i wybierz właściwe rozwiązanie.
System DMS to rozwiązanie dla firm, które na co dzień gromadzą różne rodzaje pism krążących po firmie i szukają sposobu umożliwiającego dotarcie do konkretnego dokumentu w kilka sekund. Takie działanie usprawnia, porządkuje i przyśpiesza opisywany system. Wszystkie zalety poznasz pobierając DEMO systemu oraz zwracając się do naszych specjalistów pod numerem telefonu 32 263 00 00 lub mailowo [email protected]
System DMS Connecto – moduły
System elektronicznego obiegu dokumentów
Dzięki modułowi możliwa jest pełna kontrola związana z przepływem informacji i dokumentów, jakie krążą po firmie, ponieważ wszystko znajduje się w jednym miejscu. Dzięki temu dana umowa czy faktura nie zostanie zgubiona. System ma wpływ na usprawnienie procesów w firmie i zautomatyzowanie pracy wielu ludzi. Pozwala ustalić, kto będzie miał wgląd w konkretne dokumenty. Poznaj elektroniczny obieg dokumentów.

CRM – relacje z klientem
Moduł pozwala nam skrócić cykl sprzedażowy oraz przyśpieszyć codzienne działania, które mają miejsce w procesach handlowych. Informacje o klientach, ich decyzjach i krokach, jakie wobec nich zostały podjęte zbierane są w systemie. Dzięki temu możliwe jest idealne dopasowanie oferty do potrzeb danego klienta. Wykonując takie korki jesteśmy w stanie pozyskać kolejnych klientów oraz będąc w stałym kontakcie z obecnymi. CRM to także poprawienie jakości pracy i organizacji w firmie, m.in kontrola zadań zleconych pracownikom. Dowiedz się więcej o systemie CRM.

Zarządzanie projektem
To kolejny element, dzięki któremu usprawnione są działania związane z prowadzeniem firmy i projektami, jakie wykonuje. Dzięki modułowi w dowolnym momencie można zamieścić poprawki w projekcie oraz kontrolować dokumenty związane z zamówieniami czy fakturami kosztowymi. Działanie systemu to również harmonogramowanie, dzięki czemu pilnujemy poszczególnych etapów wykonania zlecenia. To pozwala uniknąć przekroczenia budżetu oraz czasu związanego z oddaniem projektu. Czytaj więcej o zarządzaniu projektem.

Business Intelligence
To moduł umożliwiający stworzenie analizy i raportu z dowolnego obszaru firmy. Pozwala na porównanie okresów pod kątem finansowych czy sprzedażowym. Kontrola sytuację firmy odbywa się przy wykorzystaniu jednego narzędzia. Wszystko jest jasno i klarownie przedstawione za pomocą wykresów lub/i diagramów. Więcej informacji o rozwiązaniu Business Intelligence.

System DMS i jego zalety
dostęp do dokumentów w każdym momenciearchiwizowanie danych
dodanie konkretnych osób odpowiedzialnych za działania na dokumencie
przyspieszenie obiegu faktur elektronicznych i zakupowy
tworzenie analiz i raportów
kontrolowanie czasu przy konkretnych projektach
integracja z systemami klasy ERP
Jesteś zainteresowany rozwiązaniem Connecto DMS? Wypełnij poniższy formularz, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą najszybciej, jak to możliwe.