Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

System do koordynacji działań w firmie

inBaza wiedzy, Platforma Connecto

Rozsądny harmonogram, odpowiednie przydzielanie dyspozycji, a także stały nadzór nad postępami to absolutne podstawy, jeśli chce się skutecznie zarządzać przedsiębiorstwem. Kiedy jednak zespół się powiększa, konieczne jest wdrożenie hybrydowego modelu pracy czy chce się zwiększyć wydajność pracowników, zwykle potrzebne jest dodatkowe wsparcie. Wyjaśniamy, dlaczego warto zdecydować się na system do koordynacji zadań w firmie oraz jak wybrać najlepsze oprogramowanie tego typu!

Spis treści

  • System do koordynacji działań w firmie i jego zalety
    • Na co zwrócić uwagę przy wyborze?
    • Jak sprawdzić system przed zakupem?

System do koordynacji działań w firmie i jego zalety

System do koordynacji działań w firmie jest niezwykle praktycznym udogodnieniem. Oprogramowanie tego typu składa się z kilku współpracujących ze sobą narzędzi, które odpowiadają za inne aspekty zarządzania. Dobry program powinien oferować takie moduły, jak m.in.:

  • elektroniczny obieg dokumentów – umożliwia pełną kontrolę nad przepływem informacji. Daje łatwy, ale w pełni bezpieczny dostęp do najważniejszych dokumentów. Usprawnia wiele procesów, ponieważ pomaga automatyzować żmudne formalności;
  • archiwizacja dokumentów – pozwala gromadzić i porządkować wszystkie dokumenty, tak by dało się szybko odnaleźć potrzebne informacje. Przy tym chroni je przed niepożądanymi zdarzeniami, m.in. modyfikacją, utratą czy przekazaniem osobom nieuprawnionym;
  • system CRM – odpowiada za relacje z klientem. Pomaga skrócić cykl sprzedażowy, oraz gromadzi wszystkie informacje związane z dotychczas otrzymanymi poleceniami, wykonanymi zadaniami, wprowadzonymi zmianami itp. Przy okazji stanowi przydatne narzędzie usprawniające nadzór nad postępami prac;
  • projekty – pomaga na bieżąco zarządzać prowadzonymi działaniami w ramach określonych projektów. Ułatwia kontrolowanie ustalonego harmonogramu, wykrywanie błędów, wprowadzanie poprawek i monitorowanie postępów. Minimalizuje ryzyko opóźnienia, przekroczenia budżetu czy innych sytuacji kryzysowych;
  • Business Intelligence – tworzy analizy oraz raporty w formie przejrzystych wykresów i diagramów. W ten sposób umożliwia realną ocenę aktualnej sytuacji w firmie oraz pozwala szybko wykrywać ewentualne zagrożenia, a także ukryty potencjał.


Po wdrożeniu profesjonalnego systemu do koordynacji działań w firmie można usprawnić i ułatwić codzienną pracę wszystkich działów. Przy tym cały czas ma się pełną kontrolę nad tym, co dzieje się w przedsiębiorstwie oraz jak pracownicy wywiązują się ze swoich obowiązków. Dzięki temu narzędziu IT można bardziej świadomie podejmować ważne decyzje biznesowe, co z kolei pozwala w pełni wykorzystać potencjał posiadanych zasobów, zwiększyć zyski oraz zdynamizować rozwój firmy.

Na co zwrócić uwagę przy wyborze?

Na rynku można znaleźć wiele systemów do koordynacji działań w firmie. Nie warto jednak decydować się na pierwsze lepsze oprogramowanie. Wdrożenie nowych narzędzi IT zupełnie rewolucjonizuje organizację pracy, dlatego trzeba ostrożnie dobrać odpowiedni wariant. Najlepiej zdecydować się na system modułowy, dostosowany do specyfiki przedsiębiorstwa oraz branży, jaką reprezentuje.

System przede wszystkim powinien być skuteczny, dlatego musi oferować funkcje, które rzeczywiście będą przydatne. Do tego nie powinien być zbyt skomplikowany w obsłudze, tak by proces jego implementacji nie wiązał się z dodatkowymi utrudnieniami ze strony pracowników, np. reprezentujących starsze pokolenia.

Przy wyborze oprogramowania warto też upewnić się, że jest odpowiednio elastyczne. Powinno być skalowalne, czyli musi rozwijać się wraz z firmą i na bieżąco dostosowywać do nowych wyzwań. Musi optymalnie upraszczać i automatyzować wiele procesów, a także usprawniać komunikację.

Bardzo ważne jest również to, by system do koordynacji działań w firmie był integralny z innymi wykorzystywanymi narzędziami IT, np. programami typu ERP czy dedykowanymi aplikacjami. Jeśli będzie w stanie połączyć się z ich bazami danych, proces wdrożenia przebiegnie o wiele szybciej, a także da jeszcze lepsze rezultaty.

Współcześnie ogromne znaczenie ma także przystosowanie oprogramowania do urządzeń mobilnych. Aktualnie w wielu firmach praca nadal realizowana jest w trybie zdalnym lub hybrydowym. Z tego względu dobrze, by wybrany system mógł być obsługiwany na dowolnym komputerze, a także żeby był dostępny z poziomu smartphone’a czy tabletu. Dzięki temu pracownicy będą mogli wywiązywać się ze swoich obowiązków niezależnie od tego, gdzie się znajdują.

Jak sprawdzić system przed zakupem?

Na pierwszy rzut oka trudno jest ocenić funkcjonalność oprogramowania. Nawet najbardziej szczegółowe opisy w rzeczywistości nie mogą zagwarantować, że dane narzędzie faktycznie okaże się przydatne. Działanie systemu da się sprawdzić tylko w praktyce. Z tego względu oferujemy specjalne prezentacje, na których można na własne oczy przekonać się, jak sprawdza się oferowana przez nas Platforma Connecto.

Po wstępnej rozmowie z konsultantem przygotujemy dla Ciebie spersonalizowaną wersję oprogramowania. Przedstawimy Ci ją na spotkaniu, które odbędzie się w dogodnym dla Ciebie terminie, a także miejscu – jeśli chcesz, możemy też przeprowadzić je zdalnie. Na nim dokładnie omówimy wszystkie funkcje naszego systemu, a także od razu pokażemy, jak się je wykorzystuje. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania oraz rozwiejemy ewentualne wątpliwości. Przy tym udział w takiej prezentacji jest całkowicie darmowy i nie wiąże się z koniecznością zakupu produktu.

Jesteś zainteresowany naszym systemem do koordynacji działań w firmie? Zadzwoń na numer 32 263 00 00 lub wypełnij formularz w zakładce kontakt!

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}