Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

System do sprzedaży

inSprzedaż i dystrybucja

System do sprzedaży to ogólne pojęcie, które zawiera w sobie narzędzia takie jak system ERP z modułami magazynowymi i sprzedażowymi jak i system CRM, którego celem jest wsparcie działu handlowego i marketingu w codziennych czynnościach, których celem jest pozyskanie i utrzymanie klienta. Przeczytaj ten artykuł, aby dowiedzieć się o rozwiązaniach IT, które wspierają procesy sprzedażowe i marketingowe.

Spis treści

  • System do sprzedaży
    • Program do obsługi zamówień
    • Program do działu sprzedażowego

System do sprzedaży

System do sprzedaży w kontekście wystawiania faktur to inaczej jeden z modułów systemu ERP, który odpowiedzialny jest za wystawianie dokumentów sprzedażowych takich jak faktury sprzedażowe, faktury zaliczkowe, korekty do faktur itp. Często do systemu sprzedażowego jako system do wystawiania faktur, dołącza się system magazynowy. W przypadku czołowych rozwiązań ERP, są to zintegrowane moduły jednego systemu. Zapytaj o system poprzez poniższy formularz lub zadzwoń 32 263 00 00.

Użytkownik może stworzyć fakturę sprzedażową i wybrać produkty znajdujące się na magazynie. Po zatwierdzeniu faktury, system do sprzedaży automatycznie wykona dokument WZ w module magazynowym, czyli wydanie zewnętrzne, które zdejmie ze stanu wskazaną ilość towarów. Zintegrowany system ERP, posiadający moduł kasowo-bankowy i preliminarz płatności, automatycznie doda wpis powiązany z fakturą, który opisywał będzie planowany termin i kwotę płatności, co pozwoli na budowanie raportów cashflow.

Oprogramowanie do handlu to nie tylko system do sprzedaży, ale też inne systemy i mniejsze aplikacje, które wspierają dział handlowy w codziennych czynnościach. System do obsługi zamówień, oprogramowanie CRM czy aplikacja do integracji systemu sprzedażowego z centralką telefoniczną to przykłady takich rozwiązań.

Program do obsługi zamówień

Program do obsługi zamówień to narzędzie, które jest nieodzowne do pracy z większą ilością klientów, zwłaszcza w branży produkcyjnej i handlowej. Bardzo często program do obsługi zamówień rozumiany będzie jako platforma B2B, na której klienci składać będą mogli zamówienia lub w innych przypadkach zapytania ofertowe, w oparciu, o które powstawać będą oferty. Aby odwzorowywać skomplikowane procesy w programie do obsługi zamówień, powinien być on częścią programu do obiegu dokumentów lub systemu CRM albo powinien być on otwarty na integracje z takimi narzędziami.

Jeżeli program do obsługi zamówień spełnia powyższe warunki, istnieje możliwość, aby skonfigurować go w taki sposób, aby odzwierciedlał nawet najbardziej skomplikowany proces rejestracji i przetwarzania zamówień. Nowoczesne systemu CRM i Obiegu Dokumentów wyposażone w moduł do obsługi zamówień mogą przykładowo przechowywać indywidualne cenniki i ustalenia handlowe dla każdego klienta i w oparciu o nie generować indywidualne oferty, przekształcane później w zamówienia. Klient może również śledzić realizację zamówienia oraz pobrać fakturę.

Niektóre firmy decydują się iść nawet krok dalej i w ramach platformy do zamówień, klient może również rejestrować reklamacje i przeglądać pełen zakres oferty towarowej i usługowej wraz z opisami i załącznikami, oraz korzystać z kalkulatorów produktów niestandardowych (na wzór konfiguratorów na stronach dealerów samochodowych). Oprogramowanie dla handlu powinno być więc elastyczne i pozwalać na wdrażanie nowych, innowacyjnych rozwiązań.

Program do działu sprzedażowego

Program do działu sprzedażowego rozumiany jako CRM to codzienne narzędzie pracy dziesiątek tysięcy handlowców w całej Polsce. Rozwiązanie to skupia wszystkie informacje i czynności jakie wykonywane są przez pracownika działu sprzedażowego w czasie swojej pracy. Warto szukać takiego programu do działu sprzedażowego, który będzie elastyczny i skalowalny ? tj. będzie w stanie nadążyć za ciągłym rozwojem twojej organizacji. Podstawowe funkcje systemu CRM, czyli programu do działu sprzedażowego to między innymi:

Rejestracja kluczowych danych o klientach oraz powiązanych z nimi osobach

Kalkulacja i tworzenie ofert dla klientów w oparciu o bazę danych towarów i usług

Planowanie i rejestracja kontaktów z klientem

Planowanie, realizacja i usprawnianie strategii sprzedażowej

Zarządzanie kampaniami marketingowymi

Tworzenie analiz sprzedażowych – lejka sprzedażowego, pipeline itp.

Zapytaj o system poprzez poniższy formularz lub zadzwoń 32 263 00 00.













    Najnowsze wpisy

    CRM dla marketingu

    CRM dla marketingu

    Analizy i raporty z asystentem AI

    Analizy i raporty z asystentem AI

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    Kategorie

    • Aplikacje mobilne
    • Baza wiedzy
    • Budownictwo i deweloperzy
    • Business Intelligence
    • Case Study
    • Cennik Oprogramowania
    • Connect To Biznes Cafe
    • E-commerce i B2B
    • Fotowoltaika
    • Kadry i płace
    • Konferencja
    • Księgowość
    • O firmie
    • Obieg dokumentów
    • Platforma Connecto
    • Podcast
    • Praca zdalna
    • Produkcja
    • Relacje z klientami – CRM
    • Sprzedaż i dystrybucja
    • System DMS
    • System ERP
    • Video
    • Webinarium
    • Zarządzanie projektem

    Related Posts

    CRM dla agenta ubezpieczeniowego

    CRM dla agenta ubezpieczeniowego

    Oprogramowanie dla dystrybucji

    Oprogramowanie dla dystrybucji

    logo_connecto_horizontal_white
    [email protected]
    32 263 30 65

    Biuro w Sosnowcu

    32 263 00 00
    ul. Mariacka 1 / 5
    41-205 Sosnowiec

    Biuro w Łodzi

    42 715 89 00
    ul. Łagiewnicka 54-56
    91-463 Łódź

    Biuro w Krakowie

    577 680 444
    ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
    30-644 Kraków
    • Referencje
    • Kariera
    • O nas
    • Kodeks etyczny
    • Polityka plików cookies (EU)

    Polityka prywatności | Regulamin

    Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
    Zarządzaj swoją prywatnością
    Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
    Funkcjonalne Always active
    Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
    Preferencje
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
    Statystyka
    Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
    Marketing
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
    Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
    Zarządzaj opcjami
    {title} {title} {title}