Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

System ERP dla małych i średnich firm

inBaza wiedzy, System ERP

Reprezentanci sektora MŚP zmagają się z wieloma problemami i wyzwaniami, które nie dotyczą wielkich firm czy korporacji. Współcześnie trudno jest prowadzić biznes bez dodatkowego wsparcia ze strony narzędzi IT, ale muszą być one odpowiednio dostosowane do potrzeb i profilu prowadzonej działalności.Wyjaśniamy, dlaczego warto zdecydować się na system ERP dla małych i średnich firm!

Spis treści

  • System ERP dla małych i średnich firm – czym się różni?
    • Dlaczego warto korzystać z systemu ERP dla małych i średnich firm?
    • Jak wybrać system ERP dla MŚP?

System ERP dla małych i średnich firm – czym się różni?

Systemy ERP są zwykle platformami przeznaczonymi do „planowania zasobów przedsiębiorstwa” (od ang. Enterprise Resource Planning). Wykorzystuje się je do zarządzania zasobami finansowymi, fizycznymi, prawnymi i ludzkimi, czyli takimi obszarami, jak m.in. księgowość, magazyn, sprzedaż, logistyka czy kadry.

Chociaż pozornie narzędzia tego typu mają to samo zadanie, ich zastosowanie może różnić się w zależności od wielkości przedsiębiorstwa. Z tego względu uniwersalne programy mogą zupełnie się nie sprawdzić. Najrozsądniej jest zdecydować się na wariant dostosowany do konkretnych wymagań.

Najlepszym rozwiązaniem jest dedykowany system ERP dla małych i średnich firm. Czym się cechuje? Przede wszystkim jest bardziej elastyczny i skalowalny, przez co można na bieżąco go personalizować i modyfikować zgodnie z aktualnymi potrzebami. Szczególnie praktyczne są platformy modularne, które składają się z wielu współpracujących ze sobą narzędzi. W ten sposób ma się pewność, że system jest w pełni przydatny. Dostarcza dokładnie takie funkcje, jakie są potrzebne – niczego w nim nie brakuje, ale też nie ma żadnych nadmiarowych opcji.

Systemy ERP dla małych i średnich firm często są też po prostu bardziej opłacalnym rozwiązaniem. Ponieważ są mniejsze i można zmieniać ich układ, nie przepłaca się za zaawansowane, ale nieprzydatne funkcje.

Dlaczego warto korzystać z systemu ERP dla małych i średnich firm?

Wdrożenie systemu ERP dla małych i średnich firm daje wiele wymiernych korzyści. Przede wszystkim pozwalają lepiej zarządzać przedsiębiorstwem, przyczyniając się do podniesienia jakości oferowanych produktów/usług, poprawy wizerunku oraz zwiększenia zarobków. Dedykowane narzędzia usprawniają wykonywanie codziennych obowiązków, automatyzując wiele formalności. Do tego zapewniają szybki, bezpieczny przepływ informacji.

Systemy ERP dla małych i średnich firm nie tylko są praktycznym ułatwieniem dla reprezentantów wielu działów, ale też dostarczają wiele cennych wskazówek. Na bieżąco zbierają dane, a następnie je analizują i przygotowują specjalne zestawienia, wykresy oraz raporty. W ten sposób odgrywają ważną rolę w podejmowaniu kluczowych decyzji biznesowych. Dzięki nim można bowiem na bieżąco kontrolować sytuację w przedsiębiorstwie, wykrywając nie tylko niedociągnięcia czy problemy, ale też ukryty potencjał.

Z dobrze dobranym systemem ERP dla małych i średnich firm biznes może szybciej dostosowywać się do wymogów rynku oraz oczekiwań klientów. Z takim wsparciem ma się większe szanse na rozwój – nawet jeśli przedsiębiorstwo zacznie się intensywnie rozrastać, oprogramowanie nadal będzie przydatne, ponieważ będzie przystosowywać się do wszelkich zmian.

Jak wybrać system ERP dla MŚP?

System ERP dla MŚP powinien przede wszystkim dawać możliwość personalizacji, a także być skalowalny i elastyczny. Najlepiej sprawdzają się rozwiązania modułowe, które są implementowane przez zespół profesjonalistów. Ogromne znaczenie ma bowiem nie tylko prawidłowy dobór systemu, ale też to, jak zostanie on wdrożony w organizacji.

W ofercie Grupy Connecto dostępne jest rozwiązanie dedykowane dla małych i średnich firm – Comarch Optima. Posiadamy również opcję dla większych przedsiębiorstw – Comarch XL. Oba warianty są sprawdzonymi, popularnymi systemami, wykorzystywanymi w wielu polskich i zagranicznych organizacjach.

Nie masz pewności, który wariant lepiej sprawdzi się w Twoim przypadku? A może jesteś po prostu ciekawy, jak działa taka platforma? Umów się z nami na specjalną prezentację, na której dokładnie omówimy i pokażemy nasze systemy. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania. Jeśli będziesz zainteresowany zakupem, od razu przygotujemy ofertę. Wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń pod numer 32 263 00 00, by ustalić termin spotkania – może odbyć się w siedzibie Connecto, w Twojej firmie albo zdalnie (na wideo-callu).

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}