Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Zmiana partnera obsługującego system ERP

inSystem ERP

Zdarza się, że pierwotnie wybrane rozwiązania IT okazują się niewystarczające. Wiele firm powstrzymuje się jednak przed zmianą przez to, że może być zbyt kłopotliwa. Proces przejścia na nowe oprogramowanie nie zawsze jest trudny – wystarczy zwrócić się do doświadczonego dostawcy. Radzimy, kiedy i dlaczego warto zdecydować się na zmianę partnera obsługującego system ERP!

Spis treści

  • Kiedy zdecydować się na zmiana partnera obsługującego ERP ?
    • Dlaczego warto posiadać system ERP?
    • Jak zmienić partnera obsługującego ERP?

Kiedy zdecydować się na zmiana partnera obsługującego ERP ?

W niektórych przedsiębiorstwach po pewnym czasie okazuje się, że wdrożone narzędzia IT nie spełniają oczekiwań. Wtedy w naturalny sposób pojawia się potrzeba zmiany, niestety często odkładana w czasie w obawie przed zamieszaniem, trudnościami technicznymi itp. W wielu przypadkach nie ma sensu dłużej korzystać z nieefektywnych rozwiązań. Systemy ERP powinny być idealnie dostosowane do potrzeb przedsiębiorstwa, ponieważ mają ogromny wpływ na jego funkcjonowanie.

W którym momencie najrozsądniej jest zdecydować się na zmianę? Najczęściej niezadowolenie związane jest z niskim poziomem obsługi poprzedniego partnera albo zbyt wysokimi cenami czy dodatkowymi opłatami na podstawowe usługi. Warto mieć świadomość tego, jak wygląda sytuacja na rynku, by mieć punkt odniesienia i niepotrzebnie nie przepłacać. Taka współpraca powinna pod każdym względem być korzystna i wygodna.

Często problemem jest też to, że dostawca jest małą firmą i w momencie, gdy dojdzie do awarii, może nie być w stanie natychmiast zareagować, by zapewnić potrzebne wsparcie techniczne. W wielu branżach nawet krótki przestój w pracy to ryzyko dużych strat, nie tylko finansowych, ale też wizerunkowych. ERP jest natomiast niezwykle ważnym narzędziem, które zawsze powinno być w pełnej gotowości.

Dużym minusem jest również brak perspektyw rozwoju – system powinien rozrastać się wraz z przedsiębiorstwem. Najlepiej sprawdzają się platformy modułowe, które składają się z kilku współpracujących ze sobą narzędzi. W każdej chwili można uzupełnić je o dodatkowe funkcjonalności, dzięki czemu są niezwykle elastyczne i skalowalne. Wtedy program wspiera rozwój, a nie go hamuje.

Dlaczego warto posiadać system ERP?

System ERP pozwala bardziej świadomie zarządzać firmą i jej zasobami, co pomaga w pełni wykorzystać jej potencjał. Program tego typu jest podstawowym narzędziem pracy nie tylko dla zarządu, ale też przedstawicieli wielu innych działów, m.in. księgowości, kadr, administracji, marketingu, produkcji, sprzedaży, obsługi magazynu, logistyki itp. Jeśli chce się osiągać dobre wyniki, warto zadbać o odpowiednie zaplecze IT.

Grupa Connecto oferuje jedne z najlepszych rozwiązań na rynku, jakimi są Comarch ERP Optima oraz Comarch ERP XL. Kompleksowo prowadzimy cały proces, dbając o bezpieczeństwo danych oraz komfort naszych Klientów.

Współpraca z Connecto ma również jeszcze wiele innych korzyści, do których zaliczają się:

  • pełna zgodność z polskim systemem prawnym (nawet jeśli zmienia się w trakcie okresu rozliczeniowego),
  • stałe wsparcie ze strony konsultantów tematycznych, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie (jako m.in. księgowi, kadrowi czy kierownicy magazynów),
  • własny helpdesk, ułatwiający kontakt ze specjalistami,
  • wysoki poziom Obsługi Klienta, potwierdzony certyfikatami oraz nagrodą Comarch,
  • wiarygodna wycena i elastyczność w rozliczaniu świadczonych usług,
  • elastyczne, skalowalne, personalizowane rozwiązania oraz liczne dodatki.

Jako specjaliści zajmujemy się nie tylko obsługą ERP, ale też tzw. procesów miękkich. Dodatkowo możemy zaoferować integrację z CRM i innymi systemami. Przekazując wszystkie te kwestie jednej firmie zyskuje się gwarancję szybkiej, bezproblemowej realizacji celów – minimalizuje się ryzyko opóźnień, nieporozumień, pomyłek, chaosu informacyjnego itp. W zakres naszych usług wchodzi obsługa m.in.:

  • procesu rekrutacji,
  • wniosków pracowniczych,
  • floty samochodowej,
  • obiegu dokumentów kosztowych i przychodowych,
  • prowadzenia i rozliczania projektów,
  • zarządzania narzędziami i sprzętem.
  • sprzedaży.

Jak zmienić partnera obsługującego ERP?

Najlepiej jest powierzyć profesjonalistom, ponieważ tylko wtedy ma się pewność, że cały proces przebiegnie sprawnie i bez niepotrzebnego ryzyka (związanego np. z utratą danych, opóźnieniami w pracy czy kłopotami z integracją z innymi dotychczas wykorzystywanymi programami/aplikacjami). Zmiana wykorzystywanego systemu to prawdziwa rewolucja, ale dzięki wsparciu specjalistów odbędzie się na przyjaznych warunkach.

Jesteś zainteresowany przejściem na współpracę z Grupą Connecto? Jeśli chcesz lepiej poznać naszą ofertę i proponowane produkty, umów się z nami na spotkanie. Nasi konsultanci przedstawią Ci możliwości systemów na specjalnej prezentacji, która odbędzie się w wybranym miejscu lub zdalnie. Udział jest całkowicie darmowy i nie zobowiązuje do zakupu. Zadzwoń na numer 32 263 00 00 lub wypełnij formularz.













    Najnowsze wpisy

    CRM dla marketingu

    CRM dla marketingu

    Analizy i raporty z asystentem AI

    Analizy i raporty z asystentem AI

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    Kategorie

    • Aplikacje mobilne
    • Baza wiedzy
    • Budownictwo i deweloperzy
    • Business Intelligence
    • Case Study
    • Cennik Oprogramowania
    • Connect To Biznes Cafe
    • E-commerce i B2B
    • Fotowoltaika
    • Kadry i płace
    • Konferencja
    • Księgowość
    • O firmie
    • Obieg dokumentów
    • Platforma Connecto
    • Podcast
    • Praca zdalna
    • Produkcja
    • Relacje z klientami – CRM
    • Sprzedaż i dystrybucja
    • System DMS
    • System ERP
    • Video
    • Webinarium
    • Zarządzanie projektem

    Related Posts

    Systemy informatyczne w 2025 – na co warto postawić?

    Systemy informatyczne w 2025 – na co warto postawić?

    ERP dla produkcji

    ERP dla produkcji

    ERP dla drukarni

    ERP dla drukarni

    logo_connecto_horizontal_white
    [email protected]
    32 263 30 65

    Biuro w Sosnowcu

    32 263 00 00
    ul. Mariacka 1 / 5
    41-205 Sosnowiec

    Biuro w Łodzi

    42 715 89 00
    ul. Łagiewnicka 54-56
    91-463 Łódź

    Biuro w Krakowie

    577 680 444
    ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
    30-644 Kraków
    • Referencje
    • Kariera
    • O nas
    • Kodeks etyczny
    • Polityka plików cookies (EU)

    Polityka prywatności | Regulamin

    Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
    Zarządzaj swoją prywatnością
    Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
    Funkcjonalne Always active
    Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
    Preferencje
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
    Statystyka
    Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
    Marketing
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
    Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
    Zarządzaj opcjami
    {title} {title} {title}