Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

5 zalet systemu CRM dla handlowców

inRelacje z klientami - CRM

Nowoczesne narzędzia IT są niezwykle pomocne w wielu branżach. Aby jednak działały jak najlepiej, powinny być idealnie dopasowane do konkretnych potrzeb danego sektora. Z tego względu ogromną popularnością cieszą się elastyczne rozwiązania, które da się konstruować zgodnie z wymogami przedstawicieli konkretnych zawodów. Przedstawiamy 5 zalet systemu CRM dla handlowców!

Dostosowanie do specyfiki branży

CRM dla handlowców ma jedną z największych zalet systemu, którą jest jego idealne przystosowanie. Takie oprogramowanie jest udogodnieniem, które znacznie ułatwia i przyspiesza wykonywanie codziennych obowiązków, ponieważ zawsze dobrze spełnia swoją rolę. Można odpowiednio je spersonalizować, tak by doskonale wpasowało się w specyfikę pracy. Handlowcy zwykle spędzają większość czasu poza biurem, dlatego potrzebne są im elastyczne, nowoczesne narzędzia.

Łatwy dostęp do informacji o klientach w CRM dla handlowców

CRM dla handlowca jest świetnie zorganizowaną bazą danych na temat klientów. Dzięki niemu każdy uprawniony pracownik bez wysiłku może sprawdzić pełną historię zamówienia czy całej współpracy. System pozwala samodzielnie zdecydować, które informacje są najważniejsze i jak powinny być archiwizowane. Do tego pomaga szybko pobrać niezbędne dane, np. z bazy GUS. Takie rozwiązania przyczyniają się do znacznego usprawnienia pracy, a także mają wpływ na poprawę relacji z klientami.

Wsparcie w planowaniu pracy i komunikacji

Kalendarz, lista zadań oraz inne moduły dostępne w systemie to kolejna ogromna zaleta systemu CRM dla handlowców. Dzięki takim funkcjom można być zawsze na bieżąco, by świadomie zarządzać swoim czasem. Opcje te są niezwykle przydatne nie tylko przy realizacji większych projektów, ale też przy pracy w pojedynkę. Możliwość dokładnego przyporządkowania zadań, segregowania dyspozycji czy podpinania kontrahentów i innych wykonawców pozwalają ograniczyć do minimum ryzyko pomyłek, opóźnień, nieporozumień czy innych niedociągnięć.

Dodatkowo CRM jest niezastąpionym kanałem komunikacji. Wbudowany komunikator umożliwia natychmiastowy kontakt z biurem, więc w razie potrzeby da się błyskawicznie reagować na różne sytuacje. W ten sposób można np. przekazać zadanie komuś innemu, spytać o coś współpracownika czy zostawić ważną wiadomość dla przełożonego. Jest to o wiele wygodniejsze rozwiązanie niż rozmowa telefoniczna czy wymiana maili.

Kompleksowe zarządzanie dokumentami

Do największych zalet systemu CRM dla handlowców trzeba także zaliczyć możliwość błyskawicznego tworzenia oraz przekazywania najważniejszych dokumentów ofertowych, faktur itp. W ten sposób można rejestrować m.in. zamówienia, reklamacje albo przyjęcia i wydania magazynowe.

Przy tym da się tworzyć ścieżki wystawiania dokumentów magazynowo-handlowych. System zapewnia wygodny dostęp do wszystkich niezbędnych pism, dbając przy tym o ich bezpieczeństwo oraz odpowiednią archiwizację dokumentów oraz elektroniczny obieg dokumentów. Dzięki temu nic się nie zgubi, nie zostanie przypadkiem skasowane ani nie trafi w niepowołane ręce.

Dostępność mobilna

Praca handlowca w dużej mierze jest mobilna, dlatego stosowane przez niego narzędzia muszą być w pełni funkcjonalne w każdym miejscu, o każdej porze. System CRM może być obsługiwany także na urządzeniach mobilnych (np. smartfonie czy tablecie), dzięki czemu zawsze ma się dostęp do wszystkich modułów oraz potrzebnych informacji o klientach, zamówieniach, dokumentach itp.

Jak wybrać i wdrożyć najlepszy system CRM dla handlowców?

Jesteś zainteresowany wdrożeniem profesjonalnego systemu CRM dla handlowców? Skontaktuj się z nami, by uzyskać wsparcie od doświadczonych specjalistów oraz dostęp do jednego z najlepszych narzędzi IT na rynku. Przygotujemy dla Ciebie prezentację, na której dokładnie przestawimy i omówimy działanie systemu oraz odpowiemy na wszystkie pytania. Jeśli nasza oferta Cię zaciekawi, zaproponujemy optymalny model współpracy, oparty na analizy przedwdrożeniowej oraz stopniowej implementacji.

Chcesz umówić się na demonstrację? Prezentacja jest całkowicie darmowa i niezobowiązująca. Wspólnie wybierzemy termin na spotkanie – w Twojej firmie lub na wideokonferencji. Zadzwoń na numer: 32 263 00 00, wyślij maila na: [email protected] lub skorzystaj z zakładki kontakt.

Najnowsze wpisy

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Aplikacja CRM do pracy w terenie

Aplikacja CRM do pracy w terenie

CRM dla call center i telemarketingu

CRM dla call center i telemarketingu

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}