Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Oprogramowanie dla firm – co warto wiedzieć?

inBudownictwo i deweloperzy, Obieg dokumentów, Relacje z klientami - CRM, System DMS, System ERP

Oprogramowanie dla firm to lek na dolegliwości związane z prowadzeniem biznesu. Bowiem rynek, niezależnie od branży, jest dynamiczny i cały czas się zmienia. Żeby wyprzedzić konkurencję potrzebny jest nie tylko zespół specjalistów, ale również system, który zadba, by o niczym nie zapomnieć i mieć wszystko pod kontrolą. I to między innymi zapewniają odpowiednio wdrożone systemy informatyczne.

Spis treści

  • Oprogramowanie dla firm, czyli co?
    • Popularne systemy informatyczne
    • Oprogramowanie dla biznesu i jego zalety

Oprogramowanie dla firm, czyli co?

Oprogramowanie pozwala wykorzystać najnowsze technologie dobierane adekwatnie do wielkości firmy i branży. W przeciągu 10 lat  z naszej oferty skorzystały firmy m.in z branż: budowlanej, handlowej, księgowej, produkcyjnej, czy usługowej, a także firmy jednoosobowe. Warto dodać, że oprogramowanie dla firm dobierane i wdrażane jest indywidualnie, co potwierdza elastyczność systemów informatycznych.

Decydując się na oprogramowanie dla firm otrzymujemy system spełniający konkretne potrzebny i wymagania danego przedsiębiorstwa, ponieważ każde rozwiązanie dobierane jest indywidualnie. Precyzyjny wybór, a potem wdrożenie ułatwia analiza przedwdrożeniowa prowadzona przez naszych specjalistów.

Popularne systemy informatyczne

DMS to jedno z trzech najpopularniejszych rozwiązań jeśli chodzi wybór oprogramowania dla firm. Zawiera moduł, dzięki któremu wszystkie dokumenty w formie papierowej „przeniesiemy” do komputera – umożliwia to tzw. elektroniczny obieg dokumentów. System zapewnia również ulepszenie relacji z klientami dzięki modułowi CRM. Widzimy w nim, jakie decyzje podjęliśmy podczas ostatnich działań i kiedy możemy się znowu skontaktować. Jest też moduł wykorzystywany do zarządzania projektami, co pozwala na terminowość oraz kontrolę ustalonego budżetu. Na koniec jeszcze moduł Business Intelligence, gdzie stworzymy analizy i raporty z danego okresu.

Jak już wspomnieliśmy systemy informatyczne mogą być wykorzystywane w różnych branżach. Popularne jest np. oprogramowanie dla firm usługowych, które często decydują się na system Comarch ERP OPTIMA konfigurowany według wymagań i zaleceń klienta. Co ważne system można w każdym momencie rozbudować o kolejne moduły. Podobnie funkcjonuje system Comarch ERP XL wykorzystywany w większych przedsiębiorstwach, posiadających kilka oddziałów w całej Polsce lub poza granicami kraju.

Nie ma reguły, w jakiej branży wykorzystuje się dany system. Ważne są tutaj potrzeby i wielkość firm. W ostatnim czasie zaczęto stosować tego typu systemy firm szkoleniowych, co przełożyło się na lepsze zarządzanie oraz funkcjonowanie takich miejsc. Każde wdrożenie systemu poparte jest spotkaniami z klientem, ustaleniem potrzeb oraz planów. Dopiero potem zaczyna się wdrożenie i szkolenie pracowników, którzy będą korzystać z systemów informatycznych ERP.

Oprogramowanie dla biznesu i jego zalety

Najnowocześniejszą, najbardziej praktyczną odmianą oprogramowania dla biznesu jest modułowa platforma, dostępna online. Takie rozwiązania jak Platforma Connecto czy Neon są wygodne, elastyczne i przede wszystkim niezwykle przydatne w codziennej pracy.

Do największych zalet rozwiązań tego typu zaliczają się m.in.:

  • prosta, intuicyjna obsługa – po wdrożeniu pracownicy szybko nauczą się korzystać z nowych narzędzi;
  • liczne rozwiązania usprawniające pracę – wybrane funkcje automatyzują wiele procesów biznesowych, przyspieszają wymianę informacji i przekazywanie danych/dokumentów, upraszczają formalności itp.;
  • możliwość rozbudowania systemu – oprogramowanie jest skalowalne i rozwija się wraz z firmą; w każdym momencie można dodać kolejne przydatne narzędzia i funkcje;
  • integracja z innymi systemami i aplikacjami – platforma współpracuje z bazami danych innych systemów do zarządzania, np. ERP czy CRM, a także jest kompatybilna z powszechnie używanymi programami i aplikacjami wykorzystywanymi w m.in. magazynie, księgowości czy kadrach;
  • mobilność – system doskonale sprawdza się w pracy zdalnej i hybrydowej, ponieważ jest dostępny online oraz może być obsługiwany na dowolnym sprzęcie, także mobilnym.

Dzięki oprogramowaniu dla biznesu można znacznie ograniczyć ryzyko błędów, opóźnień i innych problemów. Przyczynia się do zwiększenia wydajności pracowników oraz pomaga w pełni wykorzystać zasoby przedsiębiorstwa. W efekcie podnosi jakość oferowanych produktów i/lub usług, pomagając poprawić wizerunek, pozycję na rynku oraz wysokość zarobków.

Chciałbyś wdrożyć jedno z opisywanych powyżej rozwiązań w swojej firmie? Umów się z nami na specjalną prezentację, na której przedstawimy Ci ich funkcje oraz odpowiemy na wszystkie pytania. Wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń pod numer 32 263 00 00, by ustalić najlepszy termin. Spotkanie może odbyć się w siedzibie Connecto, w Twojej firmie albo zdalnie (jako wideo-call).

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Uporządkuj dokumenty z Connecto Neon

Uporządkuj dokumenty z Connecto Neon

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}