• Przykłady działania sytemu CRM

    Data publikacji: 9 września 2019

    Przykłady działania sytemu CRM
    [Głosów:0    Średnia:0/5]

    Wychodząc z ogólnego założenia, że system CRM to narzędzie do zarządzania relacjami z klientami, czyli rejestrowania informacji o nich oraz wszelkich interakcji z nimi, to w niemal każdej firmie system CRM działa inaczej i jest wykorzystywany do nieco innych celów. W tym artykule dowiesz się, jakie są przykłady działania system CRM dla średniej firmy.

    Działanie systemu CRM – przykłady

    Oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami ma wiele zastosowań i może zostać wykorzystane w praktycznie każdej branży, której codzienne operacje wymagają pozyskiwania nowych i utrzymywania stałych klientów.

    Zapytaj o system CRM dla swojej firmy

    1. System CRM dla deweloperów – deweloperzy wykorzystują rozwiązania CRM do sprzedaży mieszkań. Przechowuje informacje o prowadzonych inwestycjach, mieszkaniach, ich cechach i cenach. Baza klientów przechowuje informacje o ich preferencjach. System obsługuje podpisywanie umów sprzedażowych.

    2. System CRM dla firm produkcyjnych – firmy produkcyjne skupiają się na tworzeniu ofert w oparciu o otrzymane zapytanie. Nowoczesny system CRM pozwala na budowanie konfiguratorów produktu i jest zintegrowany z systemem do zarządzania produkcją aby zawsze tworzyć realistyczne i opłacalne oferty.

    3. System CRM dla firm usługowych – firmy usługowe chcą gromadzić informacje o potencjalnych klientach aby jak najlepiej dostosować swoją ofertę do ich oczekiwań. System CRM wspiera też firmy usługowe w obsłudze bieżących klientów zbierając informacje o podpisanych umowach jak i zaawansowaniu oraz rozliczaniu finansowym zleceń.

    4. System CRM dla firm handlowych – firmy handlowe wykorzystują system CRM do tworzenia ofert i zbierania zamówień do przetworzenia w systemie sprzedażowym. Wykorzystując system CRM, handlowcy mogą tworzyć spersonalizowane cenniki i promocje dla wybranych klientów.

    5. System CRM dla budownictwa – firmy budowlane korzystają z oprogramowania CRM do zarządzania kontaktami z inwestorami, oraz podwykonawcami i dostawcami. System CRM dla firmy budowlanej to obsługa, zapytań, ofert i zamówień, zarówno tych przychodzących, jak i wychodzących.

    Dla kogo jest rozwiązanie CRM?

    Każda firma znajdzie coś dla siebie wybierając nowoczesne rozwiązanie CRM. Nie ważne czy interesuje cię system CRM dla małej firmy czy też dla oddziału międzynarodowej korporacji, program Connecto DMS z pewnością zaspokoi twoje wymagania. Narzędzie to składa się oprócz głównego modułu CRM z modułów elektroniczny obieg dokumentów, zarządzanie projektami oraz Business Intelligence. Takie połączenie zapewni gwarancję odzwierciedlenia dowolnych procesów biznesowych z zakresu sprzedaży, marketingu i nie tylko.

    Wdrożenie systemu CRM niezależnie od branży wykonywane jest w oparciu o wymagania zgłoszone przez klienta. Konsultant zbiera informacje o tym jak ma działać finalny produkt i przekuwa je w realne funkcjonalności. Sprawia to, że systemy CRM wdrażane przez Grupę Connecto zawsze działają i wyglądają mniej lub bardziej inaczej.

    Przekłada się to na duże zadowolenie klientów, którzy w następnej kolejności decydują się na wdrożenie systemu Connecto DMS w kolejnych obszarach firmy takich jak:
    Zarządzanie dokumentacją;
    Planowanie i nadzór nad realizacją budżetów (w tym obieg faktury kosztowej);
    Zarządzanie mieniem firmy;
    Obsługa projektów, umów, zleceń.

    Gdzie zobaczyć prezentację systemu CRM?

    Zastanawiasz się, gdzie zobaczyć prezentację systemu CRM? Uzupełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń 32 263 00 00. Specjalista z Connecto przeprowadzi z Tobą rozmowę, w oparciu o którą przygotuje prezentację systemu CRM.

    Zapytaj o system CRM dla swojej firmy

    Prezentacja oprogramowania może odbyć się zdalnie za pomocą internetu lub pod dowolnie wskazanym przez Ciebie adresem. Istnieje również możliwość spotkania w jednym z oddziałów Connecto. Agenda spotkania jest luźna, a prezentacja nie ma sztywnego scenariusza, aby na żywo dostosowywać się do bieżącej dyskusji i poruszanych zagadnień.