Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

CRM dla branży fotowoltaicznej

inFotowoltaika

Prowadzisz przedsiębiorstwo związane z instalacjami solarnymi i szukasz narzędzia IT, które pomoże Ci lepiej zarządzać Twoją firmą? Postaw na sprawdzone rozwiązanie, dzięki któremu usprawnisz pracę całego zespołu. Wyjaśniamy, dlaczego warto zdecydować się na system CRM dla branży fotowoltaicznej!

Spis treści

  • Czym jest CRM dla branży fotowoltaicznej?
    • Jakie korzyści daje system?
    • Jak wdrożyć system CRM dla branży fotowoltaicznej?

Czym jest CRM dla branży fotowoltaicznej?

System CRM dla branży fotowoltaicznej jest ogromnym ułatwieniem. Proces sprzedażowy obejmuje szereg działań rozciągniętych w czasie, nad którymi trzeba umieć odpowiednio zapanować. Nawet w przypadku mniejszego przedsiębiorstwa w pewnym momencie mogą pojawić się trudności w nadzorowaniu wszystkich zleceń.

Z tego względu konieczne jest specjalne oprogramowanie dla fotowoltaiki, które pozwala profesjonalnie zarządzać pracownikami oraz relacjami z klientami. Dzięki niemu można lepiej uporządkować i zdynamizować pracę i obieg dokumentów, poprzez odpowiednie rozdysponowanie zadań oraz uważne monitorowanie postępów.

CRM dla branży fotowoltaicznej pozwala w najlepszy sposób obsługiwać kontrahentów, nawet jeśli wykonuje się wiele projektów na raz. Z pomocą tego systemu da się znacznie wyprzedzić konkurencję, maksymalizując zyski i utrzymując dobry wizerunek firmy. Takie narzędzie pomaga ograniczyć do minimum ryzyko opóźnień, nieporozumień czy innych błędów. Do tego jest świetnym, mobilnym kanałem wymiany informacji.

Jakie korzyści daje system?

System CRM dla branży fotowoltaicznej ma ogromny wpływ na to, jak kontrahenci odbierają Twoją firmę. Pomoże Ci znacznie poprawić jakość obsługi, tak by obie strony były w pełni zadowolone ze współpracy. Usatysfakcjonowani klienci będą dalej polecać Twoją firmę wzmacniając jej renomę, a Ty będziesz generować większe zyski i rozwijać swoją działalność.

CRM zbiera wszystkie najważniejsze informacje o kontrahentach w jednym miejscu. Daje do nich łatwy dostęp, ponieważ odpowiednio je porządkuje oraz pomaga odszukać niezbędne dane. W ten sposób pracownicy mogą w każdej chwili szybko znaleźć potrzebne dokumenty czy inne informacje na komputerze lub urządzeniu mobilnym, co znacznie usprawnia ich pracę oraz nie dopuszcza do nieporozumień.

Platforma pozwala także wygodnie rozpisać i rozdzielić wszystkie zadania, tak by żaden z pracowników nie zapomniał o swoich obowiązkach. System CRM dla branży fotowoltaicznej jest idealnie dostosowany do specyfiki tego sektora, dlatego można w nim odpowiednio pogrupować oraz opisać poszczególne dyspozycje.

Dzięki temu nikt nie będzie miał wątpliwości odnośnie do tego, co i do kiedy ma wykonać. W razie czego od razu można wyłapać ewentualnie nieprawidłowości. W kalendarzu da się również zaznaczyć deadline’y oraz inne ważne daty, np. spotkania z klientem czy terminy przesłania raportów z postępów prac.

CRM doskonale sprawdza się także jako kanał komunikacji, przez który można przekazywać dokumenty oraz wiadomości dla współpracowników. Korzystanie z wbudowanego komunikatora jest znacznie wygodniejsze niż np. wysyłanie maili. Opcja ta jest idealna do szybkiego dostarczania faktur czy sprawozdań, ale też pytań do pozostałych członków zespołu, dodatkowych dyspozycji itp.

Jak wdrożyć system CRM dla branży fotowoltaicznej?

Chcesz wdrożyć w swojej firmie system CRM dla branży fotowoltaicznej? Skontaktuj się z nami, a przygotujemy dla Ciebie ofertę idealnie dostosowaną do Twoich potrzeb. Z przyjemnością zaprezentujemy Ci wszystkie funkcjonalności naszego oprogramowania, udowadniając, w jaki sposób może przyczynić się do lepszego zarządzania w Twojej firmie. Wspólnie wybierzemy najlepszy termin na spotkanie, które odbędzie się pod wskazanym przez Ciebie adresem lub na wideokonferencji.

Prezentacja jest całkowicie darmowa i niezobowiązująca. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące naszego systemu CRM dla branży fotowoltaicznej oraz wyjaśnimy ewentualne wątpliwości.

Opowiemy także o naszych metodach wdrożeniowych, opartych na dogłębnej analizie oraz stopniowym implementowaniu kolejnych części oprogramowania. Chcesz poznać naszą ofertę? Zadzwoń na numer 32 263 00 00, wyślij wiadomość na: [email protected] lub skorzystaj z zakładki kontakt.

Najnowsze wpisy

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem
logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}