Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Produkcja
  • Referencje
  • Blog
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Comarch WMS 2016 już dostępny

inSprzedaż i dystrybucja, System ERP

Nowa wersja Comarch WMS 2016.0 pojawiła się w ofercie Connecto. System umożliwia jeszcze szybszą i bardziej dokładną pracę, a sama kontrola obowiązków staje się łatwiejsza. Przeczytaj o możliwościach, które daje najnowsza wersja systemu.

Comarch WMS 2016 to między innymi:

1.Raportowanie

W ramach domyślnych raportów udostępniony został m.in. raport:
– realizacji dyspozycji przez pracownika
– wykonanych zadań
– listy zadań dla towaru
– stanu towarów na koniec wybranego dnia
– ruchów towarowych na miejscach magazynowych.

2. Mechanizm raportów

Pozwala na modyfikowanie istniejących już raportów oraz dodawać nowe raporty dostosowane pod potrzeby klientów.

3. Drukowanie zrealizowanych dokumentów magazynowych.

4. Wieloetapowość umożliwiająca realizowanie wydań oraz przyjęć magazynowych w podziale na etapy.

5. Dodawanie przesunięć magazynowych (MP) z poziomu Comarch WMS Zarządzanie.

6. Nadawanie priorytetów dla dyspozycji

Comarch WMS Magazynier na 2016 rok
źródło: comarch.pl

 

7. Obsługa wielu magazynów zdefiniowanych w systemie ERP w ramach jednego magazynu w Comarch WMS.

8. Generowanie automatycznych przesunięć w systemie Comarch ERP, ta funkcjonalność jest ściśle związana z obsługą wielu magazynów w ramach jednego magazynu zbiorczego w Comarch WMS. Zrealizowane na magazynie przesunięcia towaru (MP) spowodują, że w systemie Comarch ERP zostaną automatycznie wygenerowane przesunięcia międzymagazynowe.

9. Grupowanie dyspozycji magazynowych, MultiPicking dzięki czemu magazynier może sprawniej realizować pozycje z różnych dokumentów bez potrzeby przełączania się między nimi.

10. Prezentowanie zajętości powierzchni i wykorzystanej nośności dla wszystkich poziomów magazynu.

11. Automatyczne kopiowanie atrybutów i ich wartości z nagłówka dokumentu magazynowego wystawionego w systemie Comarch ERP na pozycje dokumentu wygenerowanego po stronie Comarch WMS.

12. Dalszy rozwój automatyzacji i ergonomii pracy m.in. poprzez:
– generowanie dyspozycji na niezrealizowane pozycje,
– weryfikowanie ilości zasobu na położeniu dolnym i górnym,
– przyjęcie na magazyn wielu towarów jednocześnie,
– generator kodów oraz drukowanie wielu etykiet.

źródło: comarch.pl

Chcesz wiedzieć więcej? Poznaj system i pobierz demo korzystając z formularza. Nasi specjaliści są do Twojej dyspozycji. Jesteśmy w stanie pomóc przy doborze rozwiązania, ale także jego wdrożeniu. Przeprowadzamy także szkolenia z obsługi oferowanych przez nas systemów informatycznych i aplikacji mobilnych.

Najnowsze wpisy

Oprogramowanie dla biznesu – jakie będzie odpowiednie?

Oprogramowanie dla biznesu – jakie będzie odpowiednie?

Oprogramowanie dla transportu

Oprogramowanie dla transportu

CRM dla agenta ubezpieczeniowego

CRM dla agenta ubezpieczeniowego

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

Oprogramowanie dla biznesu – jakie będzie odpowiednie?

Oprogramowanie dla biznesu – jakie będzie odpowiednie?

Oprogramowanie dla transportu

Oprogramowanie dla transportu

CRM dla agenta ubezpieczeniowego

CRM dla agenta ubezpieczeniowego

logo_connecto_horizontal_white
biuro@connecto.pl
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

O firmie

  • Referencje
  • Kariera
  • O nas

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN

Polityka prywatności | Regulamin

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności