Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

CRM – czyli jak budować relacje z klientem?

inRelacje z klientami - CRM, System DMS

Szukając systemu, który usprawni pozyskanie nowych klientów i pozwoli poprawić relacje z obecnymi, warto na chwilę zatrzymać się przy tym wpisie. Bowiem istnieje rozwiązanie umożliwiające przejście ze zwykłej usługi handlowej na stałą współpracę. Możemy to osiągnąć, oferując klientowi działania na wielu płaszczyznach, a nie skupiając się tylko na pojedynczej sprzedaży. Dlatego musimy wiedzieć o nim dosłownie wszystko, wykorzystując do tego odpowiednie narzędzia. Jakie? Przedstawiamy system produkcji Connecto.

CRM – co to jest?

Na samym początku warto wspomnieć, że właściwe relacje z klientem to szybsza sprzedaż i ograniczenie kosztów związanymi z procesami handlowymi. Posiadając system informatyczny CRM, mamy dostęp do historii działań i wiadomości o każdym kliencie. Jesteśmy w stanie określić to, co zaoferowaliśmy podczas wcześniejszych rozmów oraz jaka była odpowiedź. Na podstawie tych informacji możemy dostosować ofertę do konkretnych potrzeb czy wymagań kontrahenta. Dane w systemie są ogólnodostępne i każdy z pracowników jest w stanie określić grupę interesujących klientów, których warto pozyskać. To sprawia, że działania są bardziej skuteczne i o wiele szybciej dochodzi do transakcji.

CRM dostępny w ofercie Connecto DMS

Jednak system to nie tylko zarządzanie relacjami z klientem. To możliwość lepszej organizacji pracy w naszym przedsiębiorstwie. Planowanie zadań, zlecanie ich pracownikom oraz kontrola odbywa się za pomocą jednego systemu. Uporządkowanie działań ma ogromny wpływ na pozyskanie nowych klientów i utrzymanie dobrych relacji z tymi, którzy już nam zaufali.

[facebookpost https://www.facebook.com/connectospzoo/posts/1799959870227413&set=a380329305771.159459.78844590771&type=1]

System CRM – podsumowanie

System ma co najmniej dwa zastosowania. Pierwszym z nich jest zwiększenie satysfakcji klientów, z którymi mamy ciągły kontakt. Dzięki temu klient wie, że po dokonanej transakcji nie odejdzie w zapomnienie, a co więcej –  zapewnimy mu profesjonalną obsługę, to z kolei przekłada się na zwiększenie zaufania wobec naszej firmy. Po drugie decydując się na zastosowanie systemu, poprawiamy efektywność działu handlowego oraz prowadzonych działań promocyjnych. CRM w pełni integruje się z systemami ERP, które dostępne są w ofercie Connecto.

Jakie korzyści niesie system zarządzanie relacjami z klientami i planowanie pracy:

  • planowanie kontaktów
  • przydzielanie zadań pracownikom
  • rejestrowanie przeprowadzonych spotkań, rozmów, efektów
  • minimalizowanie kosztów
  • dostęp do niezbędnych informacji w dowolnym momencie i w każdym miejscu.













     

    Najnowsze wpisy

    CRM dla marketingu

    CRM dla marketingu

    Analizy i raporty z asystentem AI

    Analizy i raporty z asystentem AI

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    Kategorie

    • Aplikacje mobilne
    • Baza wiedzy
    • Budownictwo i deweloperzy
    • Business Intelligence
    • Case Study
    • Cennik Oprogramowania
    • Connect To Biznes Cafe
    • E-commerce i B2B
    • Fotowoltaika
    • Kadry i płace
    • Konferencja
    • Księgowość
    • O firmie
    • Obieg dokumentów
    • Platforma Connecto
    • Podcast
    • Praca zdalna
    • Produkcja
    • Relacje z klientami – CRM
    • Sprzedaż i dystrybucja
    • System DMS
    • System ERP
    • Video
    • Webinarium
    • Zarządzanie projektem

    Related Posts

    CRM dla marketingu

    CRM dla marketingu

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    Aplikacja CRM do pracy w terenie

    Aplikacja CRM do pracy w terenie

    logo_connecto_horizontal_white
    [email protected]
    32 263 30 65

    Biuro w Sosnowcu

    32 263 00 00
    ul. Mariacka 1 / 5
    41-205 Sosnowiec

    Biuro w Łodzi

    42 715 89 00
    ul. Łagiewnicka 54-56
    91-463 Łódź

    Biuro w Krakowie

    577 680 444
    ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
    30-644 Kraków
    • Referencje
    • Kariera
    • O nas
    • Kodeks etyczny
    • Polityka plików cookies (EU)

    Polityka prywatności | Regulamin

    Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
    Zarządzaj swoją prywatnością
    Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
    Funkcjonalne Always active
    Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
    Preferencje
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
    Statystyka
    Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
    Marketing
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
    Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
    Zarządzaj opcjami
    {title} {title} {title}