Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

CRM dla biura rachunkowego

inKsięgowość, Platforma Connecto, Relacje z klientami - CRM

Nowoczesne narzędzia IT potrafią znacznie usprawnić pracę w rachunkowości, a nawet częściowo ją zautomatyzować. Zapanowanie nad relacjami z klientami oraz dużymi ilościami danych oraz dokumentów to wyzwanie, przy którym niezastąpione jest dodatkowe wsparcie. Omawiamy, dlaczego warto korzystać z CRM dla biura rachunkowego!

Spis treści

  • CRM dla biura rachunkowego
    • Zalety systemu CRM dla rachunkowości
    • Na co zwrócić uwagę przy wyborze systemu?
    • Postaw na Connecto

CRM dla biura rachunkowego

System CRM dla biura rachunkowego to specjalne oprogramowanie nastawione na zarządzanie relacjami z klientami (ang. Customer Relationship Management). W codziennej pracy ma się do czynienia z wieloma danymi i informacjami, które powinny być usystematyzowane i uporządkowane, tak by dało się szybko do nich dotrzeć. Przy tym sposób ich przechowywania oraz przekazywania powinien być zgodny z najwyższymi standardami bezpieczeństwa.

Narzędzie jest niezwykle przydatne przy monitorowaniu stałej współpracy, która w większości stanowi główne źródło dochodów oraz ma ogromny wpływ na jego wizerunek. Firma tego typu powinna przede wszystkim budzić zaufanie, a także prezentować się jako pod każdym względem profesjonalna i niezawodna.

Korzystanie z systemu CRM dla biura rachunkowego jest wskazane nie tylko w sytuacji, gdy obsługuje się setki klientów czy prowadzi się sieć biur. Oprogramowanie jest równie przydatne w przypadku mniejszej działalności. Z jego pomocą można znacznie podnieść jakość oferowanych usług księgowych, wyróżniając się i zwiększając swoją konkurencyjność na rynku.

Zalety systemu CRM dla rachunkowości

Zalety systemy CRM dla rachunkowości sprawiają, że programy tego typu stają się już w branży standardem. Pozwalają łatwiej, sprawniej i lepiej wykonywać codzienne obowiązki, minimalizując ryzyko pomyłek, opóźnień czy innych niedopatrzeń, które mogą być wyjątkowo kłopotliwe.

Po wdrożeniu systemu CRM dla biura rachunkowości:

  • świadomie i bardziej strategicznie zarządzasz kontaktami z klientami,
  • masz stały wgląd w interakcje pracowników z klientami i możesz śledzić pełną historię współpracy,
  • tworzysz charakterystykę klientów, co pozwala Ci lepiej zrozumieć ich potrzeby oraz odpowiednio dostosować ofertę,
  • nadzorujesz postępy prac, bez nadmiernej kontroli,
  • zarządzasz harmonogramami i dbasz o terminowość,
  • chronisz dane wrażliwe klientów, bezpiecznie przetwarzając, przekazując i archiwizując dokumenty (m.in. umowy, rachunki, faktury),
  • integrujesz oprogramowanie z innymi systemami, dzięki czemu usprawniasz przepływ informacji wewnątrz i na zewnątrz, a także możesz np. tworzyć raporty w oparciu o gromadzone na bieżąco dane.

Na co zwrócić uwagę przy wyborze systemu?

Na rynku dostępnych jest wiele narzędzi typu CRM, dedykowanych konkretnym branżom, a także uniwersalnych. Z tego względu przedsiębiorcy często nie wiedzą, na co zwrócić uwagę przy wyborze systemu. Wdrożenie nowego oprogramowania ma ogromny wpływ na funkcjonowanie całego biura, dlatego tak ważne jest, by odpowiednio je dobrać. Dobrze dobrany system pomoże szybciej i bardziej profesjonalnie obsługiwać klientów, a także w dużej mierze odciąży pracowników. Źle dobrany – może dać zupełnie odwrotny skutek.

Wybierając system CRM do biura rachunkowego na pewno warto kierować się:

  • funkcjami – czasem mniej, znaczy więcej. Oprogramowanie powinno być dostosowane do realnych potrzeb. Nie ma sensu płacić za narzędzia, które w ogóle są nieprzydatne albo paradoksalnie utrudniają pracę. Najlepiej zdecydować się na elastyczny system, który w dowolnym momencie może być rozbudowany o dodatkowe moduły;
  • intuicyjnością obsługi – wprowadzenie nowego narzędzia i tak wiąże się z koniecznością przeszkolenia personelu. Nadmiernie skomplikowane oprogramowanie sprawi, że proces przystosowania się do zmian znacznie się wydłuży, co może powodować spore utrudnienia, a nawet opóźnienia. Bardzo ważne jest, by system miał prosty, przejrzysty interfejs;
  • bezpieczeństwem – w księgowości pracuje się z wieloma ważnymi danymi, którym należy zapewnić ochronę. Dobry jakościowo system jest wyposażony w nowoczesne zabezpieczenia, które nie dopuszczają do ujawnienia, wycieku, kradzieży czy utraty jakichkolwiek danych;
  • zgodnością z przepisami – prawo często się zmienia, dlatego system powinien być na bieżąco aktualizowany, tak by był zgodny z obecnymi wymogami i w pełnie odpowiadał na realne potrzeby;
  • wsparciem technicznym – nawet drobna awaria może zaburzyć pracę biura rachunkowego, dlatego jego działanie powinno być nadzorowane przez zespół dedykowanych programistów. Dobrze, by w razie potrzeby użytkownicy mieli dostęp do helpdesku i byli na bieżąco informowani o wszelkich działaniach.

Postaw na Connecto

Jesteś zainteresowany inwestycją w profesjonalny, personalizowany system CRM do biura rachunkowego? Doskonałym wyborem będzie nowoczesna, elastyczna, skalowalna platforma Connecto. Umów się na prezentację, podczas której poznasz wszystkie funkcje oprogramowania i uzyskasz odpowiedzi na ewentualne pytania. Spotkanie może odbyć się w siedzibie Connecto, Twojej firmie albo zdalnie (na wideo-callu). Udział w nim jest bezpłatny i nie zobowiązuje do zakupu.

Wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń pod numer 32 263 00 00.

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Aplikacja CRM do pracy w terenie

Aplikacja CRM do pracy w terenie

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}