Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

CRM dla biznesu – jak system może pomóc w prowadzeniu firmy?

inBaza wiedzy, Relacje z klientami - CRM

W każdym przedsiębiorstwie trzeba dbać o poziom komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, ponieważ dane są jednym z najcenniejszych zasobów. Jeśli jednak wymiana cennych informacji ma się odbywać sprawnie oraz bezpiecznie, konieczne będzie wsparcie specjalnych narzędzi IT. Omawiamy, czym jest i jak sprawdza się w praktyce system CRM dla biznesu!

Spis treści

  • CRM dla biznesu
    • Zalety CRM dla biznesu
    • Jak wybrać CRM do prowadzenia firmy?

CRM dla biznesu

System CRM dla biznesu to specjalna platforma przeznaczona do zarządzania relacjami z klientami (ang. Customer Relationship Management). Oferuje wiele przydatnych funkcji, które umożliwiają tworzenie personalizowanych ofert handlowych, a także pozwalają rozdysponować zadania wybranym pracownikom oraz nadzorować realizację całego projektu. Oprogramowanie gromadzi w jednym miejscu potrzebne dane oraz pozwala wygodnie i szybko przekazywać ważne informacje.

Korzystając z CRM dla biznesu ma się pewność, że spełni się wszystkie oczekiwania klienta. System minimalizuje przy tym ryzyko opóźnień, nieporozumień, niewysłanych maili czy pominiętych spotkań itp. Ponieważ pozwala na bieżąco monitorować komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, osoby uprawnione mają pełną kontrolę nad postępami pracy oraz rozwojem relacji biznesowej.

Zalety CRM dla biznesu

Liczne zalety CRM dla biznesu sprawiają, że rozwiązania tego typu są już w zasadzie powszechnie wykorzystywane przez przedsiębiorców z małych, średnich i dużych firm. Wysyłanie setek wiadomości e-mail czy korzystanie z prostych programów, takich jak np. Excel, na dłuższą metę nie sprawdzi się nawet w przypadku niewielkiej działalności. Jeśli chce się odciążyć zarząd oraz pracowników, przy okazji zwiększając ich wydajność, warto wdrożyć w swojej firmie nowoczesną, prostą w obsłudze platformę.

Inwestycja w profesjonalny system informatyczny jest niezwykle opłacalna, ponieważ pomaga prawidłowo zorganizować pracę i zadbać o relacje z obecnymi, ale też dawnymi i przyszłymi Klientami. To w efekcie może przyczynić się do bardziej świadomego zarządzania, lepszych wyników oraz generowania większych zysków.

Wśród największych zalet CRM dla biznesu można wymienić:

  • łatwy dostęp do bazy danych, zawierającej m.in. wiele cennych informacji o klientach,
  • narzędzia umożliwiające szybsze oraz lepsze poznanie i zrozumienie potrzeb klientów,
  • wygodny, wewnętrzny komunikator,
  • elektroniczny obieg dokumentów, czyli system przeznaczony do gromadzenia, przekazywania oraz archiwizowania najważniejszych faktur, rachunków, umów i innych pism,
  • automatyzację wielu powtarzalnych, żmudnych procedur i formalności,
  • przypomnienia o spotkaniach, ważnych telefonach/mailach,
  • pełna kontrola nad postępami prac,
  • narzędzia do analizy wyników i aktualnej sytuacji w firmie,
  • dostęp do aplikacji na urządzenia mobilne, przydatny podczas pracy zdalnej czy w terenie.
  • Funkcjonalność systemu CRM można także dodatkowo rozbudować, łącząc go z innymi programami, np. ERP (ang. Enterprise Resources Planning – planowanie zasobów przedsiębiorstwa) czy aplikacjami. Jeśli zostanie wdrożony przez zespół specjalistów, będzie w pełni kompatybilny z dotychczas wykorzystywanymi narzędziami IT. Wtedy też cały proces przebiegnie możliwie najszybciej, a pracownicy bez problemu opanują obsługę nowego systemu.

Jak wybrać CRM do prowadzenia firmy?

Właśnie zastanawiałeś się, jak wybrać CRM do prowadzenia firmy? Zrezygnuj z gotowych rozwiązań na rzecz systemu, który zostanie dostosowany do Twoich oczekiwań. Platforma Connecto składa się z odpowiednio dobranych modułów, ułatwiających codzienną pracę oraz wspierających zarządzanie różnymi działami przedsiębiorstwa. Z jej pomocą można nie tylko zadbać o dobre relacje z klientami, ale też stworzyć sprzyjające warunki do rozwoju swoim pracownikom z różnych działów – od zarządu, przez księgowość i marketing, aż po obsługę magazynu czy sprzedawców.

Zanim podejmiesz decyzję o zakupie systemu, możesz przekonać się, jak właściwie wygląda i jak działa. Umów się z nami na specjalne spotkanie, na którym poznasz wszystkie właściwości oraz funkcje oferowanych przez nas narzędzi. Nasi konsultanci chętnie odpowiadają na pytania, zawsze starając się w przejrzysty sposób wszystko wyjaśnić. Prezentacja może odbyć się w Twojej firmie albo zdalnie, na wideokonferencji. Jest całkowicie darmowa, a udział w niej nie jest równoznaczny z zakupem oprogramowania. Jesteś zainteresowany? Zadzwoń na numer 32 263 00 00 lub wypełnij formularz w zakładce kontakt!

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}