Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

CRM dla call center i telemarketingu

inBaza wiedzy, Relacje z klientami - CRM

Nowoczesne systemy IT są kluczowe dla prawidłowego działania firm zajmujących się telemarketingiem. Z ich pomocą można w szybszy, łatwiejszy i bardziej wydajny sposób organizować pracę, gromadząc i segregując dane o klientach. Z jakich rozwiązań warto korzystać? W tym wpisie wyjaśniamy, jak działa CRM dla call center i telemarketingu!

CRM wspiera call center i telemarketing

System CRM do branży call center i telemarketingu jest pod każdym względem dostosowany do pracy z klientami. Z jego pomocą można w prosty sposób gromadzić, a następnie segregować i archiwizować dane w bazie dostępnej dla uprawnionych użytkowników. Oprogramowanie posiada również moduły ułatwiające organizację pracy oraz narzędzia automatyzujące niektóre działania, co przyczynia się do zwiększenia wydajności pracowników.

Korzystając z systemy CRM dla call center i telemarketingu można w jednym miejscu planować kontakty, monitorować aktualne działania oraz raportować sprzedaż. Baza danych daje przy tym łatwy dostęp do wszystkich najważniejszych informacji, dzięki czemu można jak najlepiej wykorzystać te cenne zasoby. Analiza danych pozwala z koeli wykryć obszary wymagające dopracowania, co pomaga znacznie poprawić wyniki i ogólnie podnieść jakoś obsługi.

Dzięki systemowi CRM można lepiej poznać oczekiwania i potrzeby klientów, by odpowiednio dostosować strategie działania. Oprogramowanie jest przydatne przy personalizacji komunikacji oraz budowaniu długotrwałych relacji, co znacznie zwiększa efektywność pracy całego zespołu.

Zalety wdrożenia CRM w tym zakresie

W dobie powszechnej cyfryzacji korzystanie z nowoczesnych systemów IT jest już standardową praktyką. Najważniejsze, by dobrać odpowiednie narzędzia – powinny być funkcjonalne, proste w obsłudze i opłacalne.

Jakie są największe zalety wdrożenia CRM w tym zakresie? Korzystanie z takiego systemu pozwala m.in.:

  • ułatwić i usprawnić wiele procesów (np. automatyczne generowanie ofert),
  • zwiększyć wydajność pracowników (np. automatyczne wysyłanie wiadomości e-mail, łatwiejsze tworzenie notatek i planowanie kolejnych rozmów),
  • podnieść jakość Obsługi Klienta (m.in. krótszy czas odpowiedzi),
  • zadbać o workflow, czyli optymalny przepływ pracy,
  • wprowadzić elektroniczny obieg dokumentów,
  • bardziej świadomie podejmować kluczowe decyzje biznesowe (m.in. wnikliwa analiza wyników kampanii, celem dopracowania kolejnych działań).

W systemach CRM coraz częściej wykorzystuje się również narzędzia AI, które automatyzują proste, powtarzalne i czasochłonne procesy, wspierając pracowników. Z pomocą sztucznej inteligencji da się m.in.:

  • błyskawicznie wyszukiwać potrzebne dane, informacje czy dokumenty;
  • tworzyć oraz analizować pliki Word i Excel;
  • generować dynamiczne wykresy i mapy;
  • pisać i wysyłać wiadomości e-mail (a także streszczać wiadomości czy całe wątki w konwersacjach);
  • edytować zadania w systemie;
  • tworzyć harmonogramy.

Korzystając z zalet CRM można znacznie zwiększyć sprzedaż, a także poprawić wizerunek firmy oraz podnieść zadowolenie zarówno klientów, jak i pracowników.

Co poza CRM?

CRM to kluczowy system do pracy w call center czy telemarketingu, ale warto wesprzeć jego działanie dodając jeszcze inne narzędzia. Najlepiej postawić na w pełni kompatybilne rozwiązania, które od początku idealnie ze sobą współpracują. Dzięki temu wszystkie programy będą korzystać z jednej bazy danych, a ich obsługa będzie prosta i intuicyjna.

Współcześnie często korzysta się w wielu dodatkowych aplikacji, m.in. chat botów, narzędzi do analizy głosu czy automatycznych dialerów. Z tego względu dobrze jest zadbać o solidną, ale elastyczną podstawę – system CRM powinien być rozwiązaniem personalizowanym, dostosowanym do modyfikacji i rozbudowy. Dzięki temu będzie doskonale sprawdzał się w praktyce przez długi czas.

Zapytaj specjalistów o szczegóły

Chcesz wdrożyć w swojej firmie specjalny system CRM dla call center i telemarketingu? Skontaktuj się z nami! Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania oraz udzielimy więcej informacji. Zachęcamy również do udziału w specjalnej, darmowej prezentacji (odbędzie się w dogodnym miejscu lub zdalnie), na której przedstawimy wszystkie możliwości systemu oraz przygotujemy spersonalizowaną ofertę. Udział w spotkaniu nie zobowiązuje do zakupu.

Zadzwoń na numer 32 263 00 00 lub wypełnij formularz w zakładce kontakt!

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}