• CRM dla deweloperów

    Data publikacji: 20 sierpnia 2017

    CRM dla deweloperów - Connecto DMS
    [Głosów:2    Średnia:5/5]

    CRM dla deweloperów usprawnia zarządzanie projektem, budową oraz procesem sprzedaży. Umożliwia to kontrolowanie każdego z obszarów działania. System ten sprawdza się również w budownictwie.

    CRM dla deweloperów

    CRM dla deweloperów to rozwiązanie, które usprawnia każdy z procesów dotyczących budowy oraz sprzedaży nieruchomości. Oznacza to, że planowanie i realizowanie budowanie dla generalnych wykonawców czy podwykonawców może odbywać się za pomocą jednego programu.

    W systemie można stworzyć bazę potencjalnych Klientów, inwestycji oraz cały proces obsługi sprzedaży. Zaczynając od działań marketingowych, przez negocjację aż po podpisanie umowy. CRM może zawierać też elektroniczny obieg dokumentów, co usprawni przepływ dokumentów oraz informacji krążących po firmie. Dotyczy to nie tylko faktur, ale także umów czy zapytań ofertowych, jakie przychodzą do przedsiębiorstwa. System obiegu dokumentów można znaleźć również w rozwiązaniu DMS.

    Pobierz wersję demo systemu CRM

    Jak działa system dla deweloperów? Poznaj indywidualność

    Funkcjonowanie systemu widać pod każdym względem. Przy etapie rozpoczęcia inwestycji możemy podzielić obiekt na lokale, a sama baza sprzedażowa może zawierać najważniejsze informacje dotyczące: cen, powierzchni, opisu lokalu, dokumentacji z rzutami oraz fotografią, czy ewentualnym wyposażeniem.

    CRM dla deweloperów - screen

    Każdy z handlowców otrzymuje na bieżąco informacje ilu potencjalnym klientom przedstawiono dany lokal, ilu obecnie poszukuje własnych czterech kątów i na jakim etapie są dane negocjacje. Działanie systemu można integrować z systemem ERP oraz połączyć go ze stroną internetową dewelopera/biura nieruchomości.

    Na podstawie danych z systemu pracownik jest w stanie przygotować plan spotkania, który zapisany w kalendarzu może udostępnić wybranym współpracownikom. System CRM dla deweloperów może w podobny sposób funkcjonować w firmach budowlanych. Zobacz też jak sprawdza się oprogramowanie dla budownictwa.

    Od spotkania do sprzedaży

    Dane o potencjalnych klientach oraz informacjach o ich potrzebach są generowane z poziomu konkretnego lokalu i listy osób, z którymi warto umówić się na spotkanie. Handlowiec w jednym miejscu otrzymuje informacje o preferencjach, ustaleniach z przeszłości i poprzednich ofertach. Na tej podstawie jest w stanie stworzyć precyzyjną ofertę, trafiającą wprost w potrzeby i wymagania kontrahenta.

    Pełna kontrola wyników pracy

    System pozwala na pełną kontrolę działań, które mogą być przedstawione za pomocą wykresów i raportów Business Intelligence. Tworzone raporty analizowane są przez osoby decyzyjne, a te mają wgląd do raportów ogólnych oraz cząstkowych. Prezes lub właściciel firmy może ustawić powiadomienia poprzez email, gdzie otrzyma informacje o wynikach z konkretnego dnia.

    Pobierz wersję demo systemu CRM

    System tworzony od postaw

    Opisane wyżej działanie systemu to tylko przykład, ponieważ każde rozwiązanie tworzone jest pod wymagania Klienta. Dlatego przed rozpoczęciem prac odbywa się analiza przedwdrożeniowa, która pozwala określić, co w danej firmie jest niezbędne, a z czego można zrezygnować.

    Chcesz wdrożyć system CRM dla deweloperów? Zapraszamy do kontaktu pod numerem 32 263 00 00 lub wypełnij formularz.

    Firma (wymagane)

    NIP (wymagane)

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Telefon (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przekazywanie przez Connecto Sp. z o.o. ul. Mariacka 1/5 w Sosnowcu i spółki zależne Connecto Sp. z o.o moich danych osobowych w celach marketingowych i informacyjnych zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 poz. 1000)

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Connecto Sp. z o.o. ul. Mariacka 1/5 w Sosnowcu i spółki zależne Connecto Sp. z o.o w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na przesyłanie przez Connecto Sp. z o.o. informacji handlowych na podany adres poczty elektronicznej lub numer telefonu.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu odpowiedzi na przesłaną wiadomość.

    Uprzejmie informujemy, że:
    a) Connecto Sp. z o. o o., ul. Mariacka 1/5, 41-205 Sosnowiec stanie się Administratorem Pani/Pana danych osobowych,
    b) dane osobowe będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Pana/Pani zapytanie, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych - wykorzystamy je dla przedstawienia oferty naszych produktów i usług bądź informacji o naszej działalności,
    c) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.,
    d) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak ich podania uniemożliwi nam odpowiedź na Pana/Pani zapytanie złożone za pośrednictwem stron internetowej
    e) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych,
    f) dane osobowe będą przetwarzane w warunkach zapewniających ich ochronę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
    g) dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
    W zakresie określonym w pkt. a)-f) powyżej oświadczenia, żądania lub pytania należy zgłaszać w formie elektronicznej na adres biuro@connecto.pl lub pisemnej na adres Connecto Sp. z o.o., ul. Mariacka 1/5, 41-205 Sosnowiec.