Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

CRM dla firm windykacyjnych

inKsięgowość, Relacje z klientami - CRM

Zarządzanie zleceniami windykacyjnymi jest trudnym i odpowiedzialnym zadaniem. Aby usprawnić wszystkie procesy oraz ograniczyć ryzyko pomyłek, dobrze jest korzystać z nowoczesnych rozwiązań IT. Wyjaśniamy, dlaczego warto wdrożyć CRM dla firm windykacyjnych oraz podpowiadamy, jak wybrać najlepszy system!

CRM dla firmy windykacyjnej

System CRM dla firmy windykacyjnej, jak wskazuje sama nazwa (ang. Customer Relationship Management), jest oprogramowaniem przeznaczonym do zarządzania relacjami z klientami. Z jego pomocą można w jednym miejscu gromadzić wszystkie niezbędne dane, prowadzić komunikację (zewnętrzną i wewnętrzną), a także monitorować działania pracowników. W ten sposób da się znacznie wygodniej, szybciej i w bardziej profesjonalny sposób wykonywać codzienne obowiązki, co przekłada się na zwiększenie poziomu świadczonych usług.

Korzystając z systemu CRM dla firmy windykacyjnej zyskuje się łatwy dostęp do bazy danych klientów, a także dłużników. Dzięki temu da się znacznie sprawniej oraz bezpieczniej przekazywać ważne dokumenty i na bieżąco monitorować rozliczenia. W nowoczesnych programach wykorzystywane są również narzędzia IT, które automatyzują niektóre działania, odciążając pracowników.

Firmy windykacyjne, czy to większe, czy mniejsze, przede wszystkim powinny budzić zaufanie. Wspierając się systemem CRM ma się pewność, że zlecenia będą realizowane terminowo i zgodnie ze wszystkimi wymaganiami klientów, co wzmacnia dobry wizerunek firmy.

Zalety systemu CRM dla windykacji

Jakie są największe zalety systemu CRM dla windykacji? Wdrażając go można zwiększyć wydajność pracowników oraz bardziej świadomie prowadzić komunikację z klientami. Oprogramowanie umożliwia m.in.:

  • kontrolowanie interakcji pracowników z klientami (monitorowanie wszystkich wiadomości, telefonów, spotkań itp.),
  • automatyzację wysyłania wiadomości z wezwaniem do zapłaty,
  • ułatwienie bezpośredniej komunikacji z klientami i dłużnikami,
  • nadzorowanie spotkań, wpłat, przebiegu postępowania sądowego itp.,
  • śledzenie pełnej historii współpracy, m.in. ewidencja pism i kontaktów w zleceniu,
  • rozliczanie należności,
  • tworzenie bazy danych klientów oraz dłużników (łatwo dostępnej dla uprawionych osób),
  • tworzenie harmonogramów i rozdzielanie zadań,
  • wystawianie faktur na podstawie umów i zleceń,
  • profesjonalne zabezpieczenie danych klientów, poprzez odpowiednie przetwarzanie, przekazywanie i archiwizację dokumentów,
  • integrację systemu z innymi wykorzystywanymi aplikacjami i programami, co pozwala np. tworzyć analizy w oparciu o gromadzone dane.

Zwróć uwagę wybierając system

Duża dostępność różnych rodzajów systemów CRM sprawia, że można mieć niemały problem z wyborem odpowiedniego wariantu. Zanim podejmie się ostateczną decyzję, warto zwrócić uwagę na:

  • funkcje – najważniejsze, by oprogramowanie było praktyczne i odpowiadało na realne potrzeby. Zdarza się, że nie wszystkie narzędzia są niezbędne, a nie ma sensu przepłacać za niewykorzystywane opcje. Bezpiecznym rozwiązaniem jest personalizowany, skalowalny system, który w trakcie użytkowania w razie potrzeby może być rozszerzany od dodatkowe moduły;
  • czas wdrożenia – implementacja nowego rozwiązania IT może trwać, ale nie oznacza to, że ma utrudniać działanie firmy przez wiele tygodni. Najrozsądniej wybrać system, który zostanie stosunkowo szybko wdrożony przez zespół specjalistów, w oparciu o wcześniejsze przygotowania;
  • interfejs – oprogramowanie powinno być możliwie jak najbardziej proste w obsłudze. Jeśli będzie wystarczająco intuicyjne, pracownicy szybko nauczą się z niego korzystać na co dzień. Konieczność organizowania dodatkowych szkoleń i piętrzące się wątpliwości mogą sprawić, że system zamiast ułatwić, utrudni pracę;
  • zabezpieczenia – w branży windykacyjnej operuje się na danych wrażliwych, dlatego szczególnie należy zadbać o ich ochronę. Najrozsądniej zdecydować się na system, który posiada nowoczesne systemy bezpieczeństwa i uwierzytelniania, co minimalizuje ryzyko ujawnienia, kradzieży czy utraty danych (co nie tylko może mieć katastrofalne skutki dla wizerunku firmy, ale też często wiąże się z wysokimi karami finansowymi i innymi konsekwencjami prawnymi);
  • zgodność z przepisami – zapisy prawa często się zmieniają, dlatego ważne, by system był na bieżąco aktualizowany. Dzięki temu będzie odpowiadał realnym potrzebom;
  • wsparcie techniczne – ponieważ system tego typu stanowi podstawę w codziennej pracy, powinien być niezawodny. Nawet krótkie awarie mogą doprowadzić do opóźnień i innych kłopotów. Z tego względu konieczna jest całodobowa opieka ze strony zespołu dedykowanych specjalistów, którzy nie tylko szybko rozwiązują ewentualne problemy, ale też raportują swoje działania za pośrednictwem helpdesku.

Wdrażaj systemy z Connecto

Planujesz wdrożenie profesjonalnego systemu CRM do firmy windykacyjnej? Wybierz nowoczesne, zaawansowane, w pełni personalizowane rozwiązanie. Platforma Connecto jest modułowym oprogramowaniem, które zostanie dostosowane do Twoich potrzeb i oczekiwań.

Zapraszamy na specjalną prezentację, na której przedstawimy działanie naszego systemu oraz chętnie wszystko wyjaśnimy. Takie spotkanie może odbyć się w siedzibie naszej lub Twojej firmy albo zdalnie, na wideo konferencji. Jest całkowicie darmowe, a udział w nie jest jednoznaczny z wyrażeniem zgody na zakup produktu.

Wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń pod numer 32 263 00 00.

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Aplikacja CRM do pracy w terenie

Aplikacja CRM do pracy w terenie

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}