Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Produkcja
  • Referencje
  • Blog
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

CRM dla firmy budowlanej

inBudownictwo i deweloperzy, Platforma Connecto

W branży budowlanej podstawą jest stały kontakt nie tylko z klientami, ale też z m.in. wykonawcami, dostawcami materiałów czy inwestorami. Nowoczesne narzędzia IT pomagają w pełni zapanować nad wymianą informacji oraz znacznie przyspieszają wiele procesów biznesowych. Wyjaśniamy, jak działa CRM dla firmy budowlanej i dlaczego warto wdrożyć taki system w swoim przedsiębiorstwie!

CRM dla firmy budowlanej

System CRM (ang. Customer Relationship Management) jest specjalnym oprogramowaniem przeznaczonym do zarządzania relacjami z klientami. Stanowi bazę danych kontrahentów i partnerów biznesowych, a także pomaga bardziej świadomie się z nimi kontaktować. Liczne funkcje systemu znacznie ułatwiają oraz usprawniają komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, co ma ogromny wpływ na wizerunek firmy. Korzystanie z takiego narzędzia pozwala zauważalnie podnieść jakość świadczonych usług, a także sprzyja poprawie warunków współpracy.

CRM dla firmy budowlanej daje łatwy, szybki dostęp do wszystkich najważniejszych danych. Dzięki temu stanowi ogromne ułatwienie nie tylko dla zarządu, ale też przedstawicieli innych działów. System może bowiem być uzupełniony także o dodatkowe narzędzia IT, odpowiedzialne za m.in.:

  • tworzenie, udostępnianie i archiwizację dokumentów,
  • rozliczenia księgowe i inne formalności,
  • kontrolę stanu magazynów,
  • prowadzenie projektów i nadzór postępów,
  • marketing,
  • analizy i raporty.

Po wdrożeniu systemu CRM dla firmy budowlanej zyskuje się niezwykle funkcjonalne narzędzie, które znacznie ułatwia codzienną pracę oraz przyczynia się do wzrostu efektywności, ponieważ pomaga lepiej wykorzystywać dostępne zasoby. Dzięki niemu można w bardziej profesjonalny sposób świadczyć oferowane usługi, dbając o dobre relacje ze wszystkimi kontrahentami. Przy tym minimalizuje ryzyko opóźnień, nieporozumień, pomyłek czy innych niedociągnięć.

Zalety systemu CRM w firmie budowlanej

Liczne zalety systemu CRM w firmie budowlanej sprawiają, że rozwiązanie to jest już powszechne – nie tylko w dużych spółkach, ale też mniejszych przedsiębiorstwach. Z jego pomocą można profesjonalnie rozpocząć współpracę, ponieważ pomaga odpowiednio przedstawić ofertę oraz prowadzić rozmowy i ustalenia, aż do momentu podpisania umowy. Następnie stanowi nieocenione wsparcie przy poszukiwaniu dostępnych podwykonawców, zamawianiu materiałów budowlanych, umawianiu transportu itp.

W kolejnych etapach rozbudowany system CRM jest przydatny także przy nadzorowaniu postępów prac oraz kontrolowaniu budżetu. Bardzo ważnym ułatwieniem jest też tzw. elektroniczny obieg dokumentów. Moduł ten jest odpowiedzialny za gromadzenie, przekazywanie oraz archiwizowanie umów, rachunków, sprawozdań, faktur itp. Usprawnia wymianę informacji, a także pomaga zachować porządek – dzięki niemu w razie potrzeby można błyskawicznie znaleźć potrzebne dokumenty.

Wsparcie ze strony systemu CRM dla firmy budowlanej sprawia, że ewentualne problemy i sytuacje kryzysowe są ograniczone do minimum. Wszystkie nieprawidłowości wykrywa się w czasie rzeczywistym dlatego można od razu na nie zareagować i wdrożyć odpowiednie działanie. W ten sposób dba się o zadowolenie kontrahentów oraz dobry wizerunek.

Dodatkowo oprogramowanie na bieżąco może analizować wszystkie zgromadzone dane, by na ich podstawie przygotowywać przejrzyste raporty. Mogą dostarczyć wiele cennych informacji na temat danych realizacji czy ogólnej, aktualnej sytuacji w firmie. Takie analizy są niezwykle przydatne podczas podejmowania ważnych decyzji biznesowych, a także pomagają szybko dostrzec potencjalne szansy czy zagrożenia.

Wśród największych zalet systemu CRM w firmie budowlanej można więc wymienić:

  • stały kontakt z klientem,
  • dostęp do historii współpracy,
  • kontrolę kosztów na każdym etapie realizowanej inwestycji,
  • porządek w firmowej dokumentacji,
  • nadzór nad sytuacją w przedsiębiorstwie.

Jak widać, wdrożenie oprogramowania przynosi wiele wymiernych korzyści, a nawet jest w stanie zupełnie zrewolucjonizować działanie firmy.

Gdzie szukać specjalistów od systemów CRM w budownictwie

Zastanawiasz się, gdzie szukać specjalistów od systemów CRM w budownictwie? Zdecyduj się na oprogramowanie dostosowane do specyfiki Twojej firmy. Connecto oferuje innowacyjne rozwiązanie, które jest niezwykle funkcjonalne, a przy tym proste w obsłudze i wyjątkowo elastyczne. Nasze oprogramowanie dla budownictwa jest kompatybilne z powszechnie stosowanymi aplikacjami i systemami, dlatego da się je stosunkowo szybko, łatwo wdrożyć.

Skontaktuj się z nami, a przygotujemy dla Ciebie spersonalizowaną ofertę. Działanie naszego programu zaprezentujemy Ci na specjalnym spotkaniu. Może odbyć się w siedzibie Twojej firmy albo zdalnie, na wideokonferencji. Dokładnie omówimy wszystkie funkcje systemu oraz odpowiemy na pytania. Prezentacja jest bezpłatna, a udział w niej nie jest wiążący. Jesteś zainteresowany? Zadzwoń na numer 32 263 00 00 lub wypełnij formularz w zakładce kontakt!

Najnowsze wpisy

Oprogramowanie dla branży rolniczej

Oprogramowanie dla branży rolniczej

Jak usprawnić przepływ informacji, delegowanie zadań i workflow? [WEBINARIUM]

Jak usprawnić przepływ informacji, delegowanie zadań i workflow? [WEBINARIUM]

Oprogramowanie dla hoteli

Oprogramowanie dla hoteli

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

Oprogramowanie dla branży rolniczej

Oprogramowanie dla branży rolniczej

Oprogramowanie dla hoteli

Oprogramowanie dla hoteli

System do koordynacji działań w firmie

System do koordynacji działań w firmie

logo_connecto_horizontal_white
biuro@connecto.pl
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

O firmie

  • Referencje
  • Kariera
  • O nas

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN

Polityka prywatności | Regulamin

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności