Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

CRM dla małych firm

inRelacje z klientami - CRM

Systemy CRM wielu osobom wciąż kojarzą się z rozwiązaniami dla korporacji i dużych międzynarodowych firm. Prawda jest jednak taka, że dzisiaj nawet drobne, kilkuosobowe działalności opierają dużą część swoich procesów biznesowych o mniej lub bardziej skomplikowany system CRM, czyli narzędzie do zarządzania relacjami z klientami.

Wybierając nowoczesny system CRM, biznesy zyskują nowe możliwości przekładające się na optymalizację pracy zespołowej w firmie, lepszą jakość obsługi klienta oraz trafne spersonalizowane oferty prowadzące do szybkiego podpisania zlecenia lub umowy. Przeczytaj ten artykuł, aby dowiedzieć się jak działa oprogramowanie CRM dla małych firm i jakie korzyści możesz uzyskać wdrażając system do zarządzania relacjami z klientami w twojej firmie.

1. System CRM dla małej firmy
2. Oprogramowanie CRM dla małych przedsiębiorstw
3. Integracja systemu CRM
3. Prezentacja systemu CRM dla średnich firm

System CRM dla małej firmy

System CRM dla małej firmy to przede wszystkim baza wszystkich potencjalnych klientów oraz klientów stałych. Są oni specjalnie od siebie odseparowani, aby posiadać jasny i czytelny obraz na temat jednych i drugich. W obydwu przypadkach interesują nas inne dane na temat tych podmiotów. W przypadku potencjalnych klientów jesteśmy zainteresowani ich potencjałem sprzedażowym, a także preferencjami dotyczącymi oferowanych przez nas ofert i usług.

W kartotece klientów zarejestrowane będą te podmioty, które rozpoczęły z nami współpracę. Znajdziemy tu informacje dotyczące podpisanych zleceń, zamówień czy umów. Dotyczy to również wszystkich zakupionych towarów i usług oraz zgłoszeń do działu obsługi klienta czy serwisu.

W obydwu przypadkach, każda firma, która weszła z nami w interakcję, będzie posiadać pełną historię kontaktów, niezależnie od tego czy były to wiadomości e-mail, spotkania na żywo lub zdalne czy też rozmowy telefoniczne. Systemy CRM dla małych firm oferują wszystkie kluczowe do prowadzenia procesów marketingowych i sprzedażowych funkcje, z których korzystają też znacznie większe firmy.

Oprogramowanie CRM dla małych przedsiębiorstw

Oprogramowanie CRM dla małych przedsiębiorstw to jednak nie tylko rejestrowanie informacji o podmiotach i kontaktach z nimi. Decydując się na wdrożenie innowacyjnego oprogramowania CRM dla małych przedsiębiorstw takiego jak Connecto DMS, otrzymujesz bogaty pakiet funkcjonalności pozwalający na odtworzenie pełnego procesu biznesowego. W jego skład wchodzi m.in  proces sprzedażowy z wykorzystaniem modułu obieg dokumentów i zarządzanie projektami. Innym przykładem rozszerzenia funkcjonalności systemu CRM i okiełznania procesu sprzedaży jest integracja z zewnętrznymi narzędziami IT – systemami ERP, platformami B2B i innymi systemami otwartymi na integrację za pomocą API lub procedur SQL.

Integracja sytemu CRM

Integrując oprogramowanie CRM dla małych przedsiębiorstw takie jak Connecto DMS z systemem ERP, czyli systemem do zarządzania firmą (fakturowanie, magazyny, kadry, księgowość), można stworzyć jeden ciągły proces workflow, który zaczyna się rejestracją kontaktu z klientem, a kończy na wystawieniu faktury w systemie ERP za pomocą systemu CRM oraz w identyczny sposób – wystawienie np. zlecenia produkcyjnego. Poznaj też systemy CRM dla średnich firm.

Łącząc system CRM innymi rozwiązaniami, takimi jak przykładowo platforma do wysyłania kampanii email czy SMS, możemy poszerzyć ilość kanałów komunikacyjnych obsługiwanych przez oprogramowanie. Wystarczy zdefiniować grupę docelową filtrując listę potencjalnych klientów w taki sposób, aby dopasować zebrane o nich informacje do profilu klienta będącego targetem kampanii. Następnie wybrać odpowiedni szablon wiadomości i za pomocą jednego przycisku wysłać go na platformę mailingową, a potem analizować poziom konwersji i inne kluczowe wskaźniki. Wszystko to za pomocą jednego systemu – oprogramowania CRM dla małych przedsiębiorstw.

Prezentacja systemu CRM dla małych firm

Prezentacja systemu CRM dla małych firm jest całkowicie bezpłatna. Jeżeli jesteś zainteresowany wdrożeniem takiego rozwiązania w swoim przedsiębiorstwie – zadzwoń 32 263 00 00 lub wypełnij formularz kontaktowy znajdujący się pod tym artykułem.

Oddzwoni do Ciebie konsultant Connecto aby zaproponować prezentację systemu CRM dla małych firm Connecto DMS. Prezentacja może odbyć się zdalnie – przez internet lub osobiście – w siedzibie Twojej firmy lub w jednym z oddziałów Grupy Connecto. Nie zwlekaj więc dłużej i skontaktuj się z nami w temacie prezentacji systemu CRM dla małych firm – Connecto DMS.

Najnowsze wpisy

Zintegrowany system informatyczny

Zintegrowany system informatyczny

Program do kosztorysowania

Program do kosztorysowania

Unijne fundusze na cyfryzację firm z województwa lubelskiego

Unijne fundusze na cyfryzację firm z województwa lubelskiego

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

Oprogramowanie dla biznesu – jakie będzie odpowiednie?

Oprogramowanie dla biznesu – jakie będzie odpowiednie?

Oprogramowanie dla transportu

Oprogramowanie dla transportu

CRM dla agenta ubezpieczeniowego

CRM dla agenta ubezpieczeniowego

logo_connecto_horizontal_white
biuro@connecto.pl
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

O firmie

  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN

Polityka prywatności | Regulamin

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności