Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Jak działa system CRM i do czego można go wykorzystać? [video]

inRelacje z klientami - CRM, System DMS, Video

Jak działa system CRM i do czego można go wykorzystać? Czym jest pulpit użytkownika oraz w jaki sposób wprowadzić dane Klientów? Co jest najważniejsze w obsłudze systemu oraz gdzie sprawdzi się najlepiej? Przedstawiamy moduł CRM w systemie Connecto DMS. 

W czterech prostych krokach prezentujemy, jak szybko wprowadzić dane potencjalnego Klienta do systemu Connecto DMS. Poza opisem zapraszamy też do zobaczenia relacji video, która znajduje się na kanale Youtube Connecto.

System Connecto DMS poza modułem CRM posiada również elektroniczny obieg dokumentów, business intelligence – narzędzie do tworzenia analiz i raportów oraz moduł do zarządzania projektami.

Krok 1 – Pulpit użytkownika

System Connecto DMS i pulpit użytkownika, który zawiera pola: najważniejsi klienci, zbliżające się zadania, plan sprzedażowy, lejek sprzedażowy.

Connecto DMS - pulpit użytkownika
screen z filmu Connecto DMS – moduł CRM

Krok 2 – wprowadzenie do bazy potencjalnych klientów

Użytkownik wprowadza do bazy potencjalnych klientów, z którymi spotykał się na targach.  Uzupełnia pole NIP i na jego podstawie system pobiera dane z GUS, automatyczne wprowadzając je we właściwe pola.

Następnie uzupełnia informacje o firmie wpisując dane kontaktowe oraz targetowe. Dane te posłużą firmie do tworzenia spersonalizowanych kampanii marketingowych lub handlowych. W prezentowanym przypadku są to dane takie jak: branża, system jakim może być zainteresowana firma oraz dane liczbowe, które posłużą do określenia potencjału sprzedażowego, np. zatrudnienie czy ilość stanowisk komputerowych.

Connecto DMS - system informatyczny
Screen: Connecto DMS – wprowadzenie do bazy potencjalnych Klientów

 

Użytkownik wprowadza do listy kontaktów dane Klienta, wypełniając pola: imię i nazwisko, stanowisko, adres e-mail, telefon. Wskazuje też czy dodana osoba może podjąć decyzję o współpracy. Kolejny krok to przejście użytkownika do zakładki „historia relacji” i utworzenie zadania. Uzupełnia on zebrane informacje oraz planuje kolejne działania.

Krok 3 – Notatka ze spotkania

Użytkownik w formie notatki wprowadza ustalenia ze spotkania:
„Spotkałem Pana prezesa na targach w Katowicach. Jest zainteresowany naszym systemem. Prosi o kontakt we wrześniu. Wtedy będzie miał więcej czasu na rozmowę.”

System po zatwierdzeniu notatki przez użytkownika automatycznie tworzy kolejne zadanie. Handlowiec planuje w nim kontakt z prezesem na 6 września, zapisując to w kalendarzu.

Connecto DMS - oprogramowanie dla firm
Screen: Connecto DMS – Tworzenie notatki ze spotkania

Tworzenie notatki ze spotkania

Krok 4 – Zapis sytuacji oraz planowanie kolejnych kroków

Od teraz w historii relacji widnieją dwa wpisy. Pierwszy z nich dotyczy dzisiejszego spotkania, a drugi nawiązuję do zaplanowanej rozmowy telefonicznej.

Connecto DMS integracja z ERP
Screen: Connecto DMS – Planowanie kolejnych kroków

Masz pytania? Chcesz wiedzieć więcej? Zadzwoń 32 263 00 00 lub wypełnij formularz. Nasi specjaliści są do dyspozycji.













    Najnowsze wpisy

    CRM dla marketingu

    CRM dla marketingu

    Analizy i raporty z asystentem AI

    Analizy i raporty z asystentem AI

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    Kategorie

    • Aplikacje mobilne
    • Baza wiedzy
    • Budownictwo i deweloperzy
    • Business Intelligence
    • Case Study
    • Cennik Oprogramowania
    • Connect To Biznes Cafe
    • E-commerce i B2B
    • Fotowoltaika
    • Kadry i płace
    • Konferencja
    • Księgowość
    • O firmie
    • Obieg dokumentów
    • Platforma Connecto
    • Podcast
    • Praca zdalna
    • Produkcja
    • Relacje z klientami – CRM
    • Sprzedaż i dystrybucja
    • System DMS
    • System ERP
    • Video
    • Webinarium
    • Zarządzanie projektem

    Related Posts

    CRM dla marketingu

    CRM dla marketingu

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    Aplikacja CRM do pracy w terenie

    Aplikacja CRM do pracy w terenie

    logo_connecto_horizontal_white
    [email protected]
    32 263 30 65

    Biuro w Sosnowcu

    32 263 00 00
    ul. Mariacka 1 / 5
    41-205 Sosnowiec

    Biuro w Łodzi

    42 715 89 00
    ul. Łagiewnicka 54-56
    91-463 Łódź

    Biuro w Krakowie

    577 680 444
    ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
    30-644 Kraków
    • Referencje
    • Kariera
    • O nas
    • Kodeks etyczny
    • Polityka plików cookies (EU)

    Polityka prywatności | Regulamin

    Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
    Zarządzaj swoją prywatnością
    Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
    Funkcjonalne Always active
    Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
    Preferencje
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
    Statystyka
    Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
    Marketing
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
    Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
    Zarządzaj opcjami
    {title} {title} {title}