Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Jak wykorzystać system CRM w swojej firmie

inRelacje z klientami - CRM, System DMS

System CRM służy do wsparcia działów handlowych firm w realizacji swoich codziennych zadań. Nie oznacza to jednak, że oprogramowanie tego typu przeznaczone jest tylko dla firm o profilu handlowym. Narzędzia do zarządzania relacjami z klientami wykorzystywane są przez firmy z całego świata i pozwalają na sprawne prowadzenie procesu pozyskiwania kontrahentów, utrzymania ich lojalności oraz na śledzenie planów sprzedażowych.

Spis treści

  • Czym jest system CRM?
    • Jakie są najczęściej wdrażane funkcje systemu CRM?
    • Poznaj CRM na prezentacji Connecto

Czym jest system CRM?

Nie da się jednoznacznie określić wszystkich funkcji systemu CRM. Można jedynie nakreślić cel wdrożenia takiego rozwiązania. Wynika to z faktu, że każda firma może wymagać innych funkcjonalności wobec rozwiązania systemu CRM, aby osiągnąć te same cele. Mogą nimi być między innymi: kontrola i planowanie pracy handlowców, zarządzanie planami sprzedażowymi i analiza ich realizacji, tworzenie bazy danych o klientach i ich potrzebach, tworzenie bardziej dopasowanych ofert i kampanii w oparciu o zebrane dane.

Docelowo celem wdrożenia rozwiązania CRM jest zapanowanie nad pracą działem handlowym w taki sposób aby zmaksymalizować ilość pozyskiwanych klientów, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiego poziomu ich zadowolenia. Rozwiązanie te może funkcjonować wspólnie z business intelligence, projektami oraz jednym z najbardziej popularnych modułów, jakim jest elektroniczny obieg dokumentów.

Jakie są najczęściej wdrażane funkcje systemu CRM?

Connecto od ponad dekady współpracuje z firmami w Polsce w zakresie wdrożeń systemów do zarządzania relacjami z klientami. Praktycznie każdy nasz projekt jest na indywidualne zamówienie. Mimo to jesteśmy w stanie opisać najczęściej powtarzające się elementy systemu CRM wybieranego przez naszych klientów:

Baza Potencjalnych Klientów – tworzenie wysokiej jakościowo bazy danych potencjalnych prospektów sprzedażowych wraz ze wszystkimi kluczowymi danymi na ich temat (np. obroty, zatrudnienie, zakładana wartość sprzedaży czy inne cechy);

Planowanie i rejestracja działań – każdy pracownik działa w oparciu o listę zadań do wykonania. Zadania tworzy sam lub zlecane mu są przez przełożonego. Może to być wykonanie telefonu cold call, spotkanie handlowe, przypomnienie o telefonie jako follow up do oferty itp;

Ofertowanie i kosztorysowanie – oferty mogą być proste i czytelne lub rozbudowane i szczegółowe. Dane mogą być wyliczane za pomocą specjalnych wzorów lub wprowadzane ręczne. Sama oferta może być drukowana, wysyłana e-mailem lub przekazywana bezpośrednio, na przykład w czasie spotkania;

Komunikacja z dostawcami i podwykonawcami – aby stworzyć kosztorys lub ofertę musimy być w stałym kontakcie z naszymi podwykonawcami i dostawcami. Funkcja pozwala na wysyłanie zapytań i rejestrowanie ofert. Klienci często decydują się również na rejestrowanie i rozliczanie zamówień do dostawców;

Integracja z systemem ERP – zamówienia i umowy podpisane z klientami mogą być rejestrowane w systemie CRM, a następnie przenoszone do systemu ERP. Również faktury sprzedażowe mogą być wystawiane bezpośrednio z systemu CRM w oparciu o moduł sprzedażowy w programie ERP;

Raportowanie wyników i analiza danych sprzedażowych – wszystkie dane zebrane w czasie realizacji procesów w systemie CRM mogą być analizowane i przedstawiane w postaci czytelnych wykresów lub szczegółowych tabel przestawnych. Najważniejsze z nich mogą być przypięte do pulpitu użytkownika.

Poznaj CRM na prezentacji Connecto

Umów się na prezentację systemu informatycznego i przekonaj się o jego możliwościach. Zadzwoń 32 263 00 00 lub skorzystaj z zakładki kontakt albo poniższego formularza.













    Najnowsze wpisy

    CRM dla marketingu

    CRM dla marketingu

    Analizy i raporty z asystentem AI

    Analizy i raporty z asystentem AI

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    Kategorie

    • Aplikacje mobilne
    • Baza wiedzy
    • Budownictwo i deweloperzy
    • Business Intelligence
    • Case Study
    • Cennik Oprogramowania
    • Connect To Biznes Cafe
    • E-commerce i B2B
    • Fotowoltaika
    • Kadry i płace
    • Konferencja
    • Księgowość
    • O firmie
    • Obieg dokumentów
    • Platforma Connecto
    • Podcast
    • Praca zdalna
    • Produkcja
    • Relacje z klientami – CRM
    • Sprzedaż i dystrybucja
    • System DMS
    • System ERP
    • Video
    • Webinarium
    • Zarządzanie projektem

    Related Posts

    CRM dla marketingu

    CRM dla marketingu

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    Aplikacja CRM do pracy w terenie

    Aplikacja CRM do pracy w terenie

    logo_connecto_horizontal_white
    [email protected]
    32 263 30 65

    Biuro w Sosnowcu

    32 263 00 00
    ul. Mariacka 1 / 5
    41-205 Sosnowiec

    Biuro w Łodzi

    42 715 89 00
    ul. Łagiewnicka 54-56
    91-463 Łódź

    Biuro w Krakowie

    577 680 444
    ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
    30-644 Kraków
    • Referencje
    • Kariera
    • O nas
    • Kodeks etyczny
    • Polityka plików cookies (EU)

    Polityka prywatności | Regulamin

    Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
    Zarządzaj swoją prywatnością
    Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
    Funkcjonalne Always active
    Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
    Preferencje
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
    Statystyka
    Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
    Marketing
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
    Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
    Zarządzaj opcjami
    {title} {title} {title}