Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Kultura też potrzebuje systemu – oprogramowanie dla kultury

inPlatforma Connecto

Branża kulturalna wbrew pozorom aż tak bardzo nie różni się od innych – jej przedstawiciele każdego dnia również muszą walczyć z ogromną ilością dokumentów i formalności. Z tego względu także w tym sektorze niezwykle przydatne są profesjonalne narzędzia IT. Wyjaśniamy jak działa specjalne oprogramowanie dla kultury i dlaczego warto z niego korzystać!

1. Oprogramowanie dla kultury – jak działa?
2. Dlaczego warto korzystać z profesjonalnego systemu dla sektora kultury?
3. Jak wdrożyć oprogramowanie dla kultury?

Spis treści

  • Oprogramowanie dla kultury – jak działa?
    • Dlaczego warto korzystać z profesjonalnego systemu dla sektora kultury?
    • Jak wdrożyć oprogramowanie dla kultury?

Oprogramowanie dla kultury – jak działa?

Oprogramowanie dla kultury jest zbiorem idealnie współpracujących ze sobą narzędzi IT, odpowiednio dostosowanych do potrzeb tego sektora. Platforma Connecto pozwala sprawnie zarządzać projektami artystycznymi, edukacyjnymi, społecznymi itp. Pomaga zautomatyzować wiele procesów, odciążając zarząd i pracowników różnych działów.

System przede wszystkim gwarantuje prawidłowy obieg elektronicznych dokumentów oraz ważnych informacji. Przy tym dba o to, by wszystkie dane były odpowiednio archiwizowane oraz udostępniane jedynie uprawnionym osobom. Przepływ dokumentów da się w każdej chwili śledzić, co dodatkowo minimalizuje ryzyko nieporozumień czy opóźnień. Takie rozwiązanie doskonale sprawdza się na co dzień, a także podczas pracy zdalnej.

Jedną z funkcji platformy Connecto jest też program do zarządzania projektami. Można w nim rozliczać budżet, rozdzielać zadania, kontrolować postępy prac itp. Dzięki niemu da się cały czas monitorować stan realizacji i wykrywać ewentualnie niedociągnięcia.

Co więcej, system pozwala również zarządzać ludźmi oraz zasobami materialnymi/ niematerialnymi, realizować procesy zw. z reklamą, marketingiem czy promocją, a także bezpieczeństwem informacji i procesami kontrolnymi, ewaluacją, audytami itp. Platforma Connecto jest niezwykle przydatna w codziennej pracy osób z działu księgowości, kadr, administracji, promocji, produkcji itp. Dodatkowo bez problemu integruje się z istniejącymi już systemami ERP.

Oprogramowanie CRM i inne dodatki pomagają z kolei lepiej dbać o relacje z klientami, kontrahentami czy podwykonawcami. Korzystając z nich można profesjonalnie przygotować mailing lub specjalne ankiety ewaluacyjne do klientów, np. uczestników wydarzeń. Niezwykle przydatny jest też zintegrowany kalendarz, znacznie ułatwiający organizację pracy.

Przy tym specjalny moduł Business Intelligence cały czas gromadzi cenne dane, przez co pozwala przeprowadzać wnikliwe analizy finansowe. Generowane przez niego raporty stanowią świetną podstawę dla procesów decyzyjnych, a także przyczyniają się do wczesnej identyfikacji ewentualnych problemów czy zagrożeń. Ze względu na obowiązek stosowania się do przepisów ustawy o Prawie zamówień publicznych, takie narzędzie jest wręcz niezbędne.

Dlaczego warto korzystać z profesjonalnego systemu dla sektora kultury?

Instytucje i organizacje reprezentujące tę specyficzną branżę szczególnie muszą dbać o odpowiednią archiwizację dokumentów, właściwą organizację pracy, przestrzeganie ustalonego budżetu czy dobry kontakt z klientami. Profesjonalny system dla sektora kultury stanowi ogromne ułatwienie dla wszystkich pracowników.

Z pomocą platformy Connecto można w najlepszy sposób zapanować nad wszystkimi dokumentami krążącymi po instytucji, przy okazji ograniczając korzystanie z papieru. Przedstawiciele poszczególnych działów mogą za jej pośrednictwem błyskawicznie wymieniać się ważnymi informacjami między sobą, a także z odbiorcami, kontrahentami itp. Do tego wszystkie praktyczne aspekty zarządzania związane np. z płacami, urlopami czy umowami są ujęte w przystępnym w obsłudze systemie informatycznym.

Korzystając z oprogramowania dla kultury ma się pewność, że każdy projekt zostanie poprowadzony w odpowiedni sposób. Wszystkie osoby odpowiedzialne za jego realizację będą zawsze wiedzieć co i do kiedy muszą zrobić. Przy tym cały czas nadzorowany będzie budżet oraz poziom wydatkowania. W ten sposób łatwiej jest osiągnąć sukces oraz możliwie największy zysk.

Jak wdrożyć oprogramowanie dla kultury?

Zastanawiasz się, jak wdrożyć oprogramowanie dla kultury? Skontaktuj się z nami, byśmy mogli przygotować dla Ciebie spersonalizowaną ofertę. Nasi konsultanci umówią się z Tobą na specjalną prezentację, podczas której zapoznasz się ze wszystkimi funkcjami platformy Connecto.

Przekonasz się, jak wyglądają i działają poszczególne moduły, a także uzyskasz dokładne odpowiedzi na wszystkie ewentualne pytania. Spotkanie jest całkowicie bezpłatne oraz niezobowiązujące. Może odbyć się w Twojej firmie lub zdalnie, na wideokonferencji.

Chcesz poznać nasze oprogramowanie dla kultury? Zadzwoń na numer 32 263 00 00, wyślij wiadomość na: [email protected] lub skorzystaj z zakładki kontakt.

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

CRM dla biura rachunkowego

CRM dla biura rachunkowego

CRM dla agencji pracy

CRM dla agencji pracy

Przykłady obiegu dokumentów w księgowości

Przykłady obiegu dokumentów w księgowości

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}