Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Najważniejsze jest pierwsze wrażenie

inRelacje z klientami - CRM

Jesteśmy świadomi tego, że oprogramowanie nie wykona za nas całej pracy, ale wiemy jak bardzo może ją ułatwić. Dlatego w kilku zdaniach przedstawiamy, w jaki sposób system CRM wpływa na działania handlowców.

Pierwszy kontakt handlowca z klientem to przeważnie przedstawienie wizytówki firmy, którą reprezentuje, prezentacja produktów, narzędzi i usług, które ma do zaoferowania. Drugi z etapów to poznanie potrzeb klienta i weryfikacja czy jest on, chociaż w minimalnym stopniu zainteresowany tym, co przedstawiamy. Bowiem przecież od tego zależy czy będzie to nasz tzw. „potencjalny klient”

Oferta i negocjacje

I choć może na chwilę obecną nie będzie zainteresowany produktem/usługą, z którą do niego dzwonimy, to za kilka miesięcy może poszukiwać takiego rozwiązania. Odpowiednie argumenty sprzedażowe sprawią, że klient będzie chętnie podtrzymywał kontakt z firmą i ludźmi, którzy ją reprezentują.  Wtedy mamy szansę na sprzedaż i przedstawienie klientowi oferty dopasowanej do jego potrzeb. Można powiedzieć, że „szytej na miarę”.

W takich działaniach sprawdza się system CRM wykorzystywany do zarządzania relacjami z klientem. Pozwala on na bieżąco zaglądać w historię działań i rozmów dotyczących konkretnego klienta. Każdy z handlowców wie, o czym rozmawiał, co proponował. Wie też, w jaki sposób przygotować się do kolejnej rozmowy, by odnieść sukces w postaci sprzedaży produktu/usługi.

Relacje z klientem po sprzedaży

Kontakt posprzedażowy jest równie ważny, co ten na początku. Klient, który zdecydował się na naszą ofertę musi wiedzieć o tym, że podjął odpowiednią decyzję. Dlatego jeśli odezwie się do nas w sprawie awarii produktu/usługi lub innych problemów związanych z funkcjonowaniem, powinniśmy na bieżąco reagować.

Jednak wszelkie awarie i problemy nie powinny być jedynym kontaktem z klientem. Warto na bieżąco pytać o zadowolenie z produktu oraz informować o produktach z nowej oferty w ramach dotychczasowej współpracy, stąd biorą się m.in. oferty dla stałych klientów.

Warto pamiętać, że klient docenia firmę, która dostarcza produkty lub usługi na czas i mają one stałą, wysoka jakość i działają zgodnie z jego oczekiwaniami. Wiedza i doświadczenie handlowca w połączeniu z odpowiednim systemem informatycznym pozwolą na najlepszą obsługę w branży.

Najnowsze wpisy

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Aplikacja CRM do pracy w terenie

Aplikacja CRM do pracy w terenie

CRM dla call center i telemarketingu

CRM dla call center i telemarketingu

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}