Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Produkcja
  • Referencje
  • Blog
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Najważniejsze jest pierwsze wrażenie

inRelacje z klientami - CRM

Jesteśmy świadomi tego, że oprogramowanie nie wykona za nas całej pracy, ale wiemy jak bardzo może ją ułatwić. Dlatego w kilku zdaniach przedstawiamy, w jaki sposób system CRM wpływa na działania handlowców.

Pierwszy kontakt handlowca z klientem to przeważnie przedstawienie wizytówki firmy, którą reprezentuje, prezentacja produktów, narzędzi i usług, które ma do zaoferowania. Drugi z etapów to poznanie potrzeb klienta i weryfikacja czy jest on, chociaż w minimalnym stopniu zainteresowany tym, co przedstawiamy. Bowiem przecież od tego zależy czy będzie to nasz tzw. “potencjalny klient”

Oferta i negocjacje

I choć może na chwilę obecną nie będzie zainteresowany produktem/usługą, z którą do niego dzwonimy, to za kilka miesięcy może poszukiwać takiego rozwiązania. Odpowiednie argumenty sprzedażowe sprawią, że klient będzie chętnie podtrzymywał kontakt z firmą i ludźmi, którzy ją reprezentują.  Wtedy mamy szansę na sprzedaż i przedstawienie klientowi oferty dopasowanej do jego potrzeb. Można powiedzieć, że “szytej na miarę”.

W takich działaniach sprawdza się system CRM wykorzystywany do zarządzania relacjami z klientem. Pozwala on na bieżąco zaglądać w historię działań i rozmów dotyczących konkretnego klienta. Każdy z handlowców wie, o czym rozmawiał, co proponował. Wie też, w jaki sposób przygotować się do kolejnej rozmowy, by odnieść sukces w postaci sprzedaży produktu/usługi.

Relacje z klientem po sprzedaży

Kontakt posprzedażowy jest równie ważny, co ten na początku. Klient, który zdecydował się na naszą ofertę musi wiedzieć o tym, że podjął odpowiednią decyzję. Dlatego jeśli odezwie się do nas w sprawie awarii produktu/usługi lub innych problemów związanych z funkcjonowaniem, powinniśmy na bieżąco reagować.

Jednak wszelkie awarie i problemy nie powinny być jedynym kontaktem z klientem. Warto na bieżąco pytać o zadowolenie z produktu oraz informować o produktach z nowej oferty w ramach dotychczasowej współpracy, stąd biorą się m.in. oferty dla stałych klientów.

Warto pamiętać, że klient docenia firmę, która dostarcza produkty lub usługi na czas i mają one stałą, wysoka jakość i działają zgodnie z jego oczekiwaniami. Wiedza i doświadczenie handlowca w połączeniu z odpowiednim systemem informatycznym pozwolą na najlepszą obsługę w branży.

Najnowsze wpisy

Oprogramowanie dla biznesu – jakie będzie odpowiednie?

Oprogramowanie dla biznesu – jakie będzie odpowiednie?

Oprogramowanie dla transportu

Oprogramowanie dla transportu

CRM dla agenta ubezpieczeniowego

CRM dla agenta ubezpieczeniowego

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

Oprogramowanie dla biznesu – jakie będzie odpowiednie?

Oprogramowanie dla biznesu – jakie będzie odpowiednie?

Oprogramowanie dla transportu

Oprogramowanie dla transportu

CRM dla agenta ubezpieczeniowego

CRM dla agenta ubezpieczeniowego

logo_connecto_horizontal_white
biuro@connecto.pl
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

O firmie

  • Referencje
  • Kariera
  • O nas

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN

Polityka prywatności | Regulamin

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności