• Odbyło się drugie Connect to Biznes Café

    Data publikacji: 26 lutego 2020

    Connecto biznes cafe luty
    [Głosów: 1   Average: 5/5]

    W ostatni wtorek lutego podczas Connect to Biznes Café rozmawialiśmy o dokumentach: umowach, zamówieniach, ofertach i fakturach, ale nie tylko. Tematem, który wybrzmiewał równie mocno jak docflow był workflow.

    Gościem specjalnym drugiego Connect to Biznes Café była Pani Adrianna Panek-Kulawik, zastępczyni dyrektora ds. organizacji i kontroli wewnętrznej z rybnickiej firmy GRAL Aluminium. Jej partnerem w rozmowie był Michał Nowak, szef serwisantów z Connecto.

    >>> Sprawdź ulotkę i dowiedz się więcej o obiegu dokumentów <<<

     

    Rozmawialiśmy o dostępie do dokumentów elektronicznych realizowanym na poziomie uprawnień – dzięki funkcjom można je opisywać, komentować, zatwierdzać, etc.; a dzięki widoczności możliwe jest, że część pracowników otrzymuje dokument jedynie do wiadomości – nie może go edytować czy nanosić zmian.

    Posłuchaj podcastu z wydarzenia na YouTube oraz SoundCloud:

     

    Przyjrzeliśmy się ścieżkom docflow, czyli sposobowi, w jaki dokumenty cyfrowe wędrują po firmie. Przeanalizowaliśmy przykładowe sposoby kwalifikacji dokumentów, a także możliwe sposoby ich konwersji. Pani Adrianna opowiedziała o opcji dotyczącej samodzielnego konstruowania dokumentów, możliwej ze względu na otwarty charakter systemu Connecto DMS.

    Wzięliśmy na warsztat również wątek integralności z systemami księgowymi, tj. Comarch Optima, Comarch XL czy Symfonia. Na koniec porozmawialiśmy o różnicach w pracy z dokumentami papierowymi i cyfrowymi. Na tym zakończyliśmy formułę Masterlcass. Indywidualne pytania i dalszy tok rozmów realizowany był kuluarowo, podczas drugiej części spotkania. Dokumentacja drugiego Connect to Biznes Café w formie podcastu i filmu pojawi się do dwóch tygodni.

    Autorem zdjęć jest Maciej Obarzanek / Connecto

    Firma Connecto jest producentem oprogramowania connecto DMS, na które składa się obieg dokumentów, crm, zarządzanie projektem oraz Business Intelligence.