Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Program ERP dla handlu

inSystem ERP

Dla firm handlowych i usługowych najważniejsza jest bieżąca obsługa transakcji. Proces ten składa się jednak z wielu etapów oraz elementów, dlatego aby nad nim właściwie zapanować, konieczne jest profesjonalne zaplecze informatyczne. Jaki system najlepiej się sprawdza? Wyjaśniamy czym jest i jak działa program ERP dla handlu!

Spis treści

  • Program ERP dla handlu
    • ERP w handlu – jak może pomóc?
    • ERP dla handlu w ofercie Connecto

Program ERP dla handlu

Systemy ERP (ang. Enterprise Resources Planning) to specjalne oprogramowania przeznaczone do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa – pracownikami, produktami, materiałami, finansami itp. Znacznie ułatwiają codzienną organizację pracy, wspierając przedstawicieli różnych działów. Dzięki nim można w pełni świadomie wykorzystywać dostępne rezerwy, by osiągać jak największą efektywność.

Program ERP dla handlu jest wręcz obowiązkowym wsparciem informatycznym w tej branży. Jego działanie odczuwalnie usprawnia wykonywanie wielu zadań oraz pomaga z powodzeniem prowadzić wszelkie działania biznesowe. Odpowiada za m.in.:

  • księgowość i finanse,
  • kadry i płace,
  • produkcję,
  • sprzedaż,
  • magazyn,
  • dostawy,
  • serwis,
  • E-commerce i B2B,
  • EDI (ang. Electronic Data Interchange = elektroniczna wymiana danych).

System tego typu zapewnia sprawną komunikację, umożliwia bezpieczne i wygodne przekazywanie istotnych dokumentów, a także automatyzuje wiele formalności. Przy tym pozwala na bieżąco kontrolować sytuację w firmie, by w razie potrzeby reagować na ewentualne nieprawidłowości. W ten sposób pomaga wykluczać opóźnienia, pomyłki itp. Wszystko to przekłada się na jakość oferowanych produktów oraz usług, a także wizerunek przedsiębiorstwa, co w handlu jest niezwykle ważne.

Przy tym obsługa programu ERP dla handlu jest bardzo prosta i wygodna, dlatego może być on z powodzeniem wykorzystywany przez całą firmę – od zarządu, przez księgowość, aż po sprzedawców. Ponieważ jest dużym ułatwieniem, odciąża pracowników oraz zwiększa ich wydajność i zadowolenie.

ERP w handlu – jak może pomóc?

System ERP w handlu to wręcz niezastąpione wsparcie. Rynek retail błyskawicznie ewoluuje, dlatego każda firma, która chce się rozwijać albo utrzymać swoją pozycję, musi nadążać za najnowszymi trendami. Nowoczesne narzędzia IT pomagają świadomiej, rozsądniej i po prostu lepiej prowadzić swoją działalność. Dzięki nim można m.in.:

  • zarządzać sprzedażą i zamówieniami,
  • nadzorować finanse,
  • zarządzać magazynami i dostawami,
  • zadbać o porządek w dokumentacji,
  • monitorować działania pracowników,
  • na bieżąco analizować sytuację w firmie.

Program da się zintegrować z systemami bankowymi oraz innymi wykorzystywanymi już aplikacjami, m.in. CRM (ang. Customer Relationship Management = zarządzanie relacjami z klientami) czy DMS (ang. Data Management System = system zarządzania dokumentami).

Oprogramowania ERP w handlu gwarantują doskonałą komunikację wewnętrzną, a także zewnętrzną, nie tylko z klientami, ale też z dostawcami i innymi partnerami biznesowymi. Z ich pomocą da się łatwo przekazywać ważne dane oraz dokumenty, np. faktury. Przy tym do wszystkich najważniejszych funkcji ma się dostęp nie tylko na biurowych komputerach – można z nich korzystać na wielu innych urządzeniach, również mobilnych. Przez to doskonale sprawdzają się w przypadku pracy zdalnej czy „w terenie”, np. podczas wizyty u klienta.

Dodatkowo, pozwalają monitorować ofertę, weryfikować ekspozycję towarów, a nawet kontrolować działania konkurencji. W międzyczasie mogą też analizować wszystkie zgromadzone dane, by tworzyć zestawienia i sprawozdania, przydatne w kluczowych procesach decyzyjnych.

Po wdrożeniu systemu ERP w handlu można osiągnąć wiele wymiernych korzyści, takich jak m.in.:

  • skrócenie czasu realizacji zamówień,
  • podniesienie jakości obsługi klienta,
  • poprawa wizerunku firmy,
  • wzrost sprzedaży,
  • wyróżnienie się na tle konkurencji.

Wszystko to ostatecznie prowadzi do większych zysków oraz zwiększenia rentowności przedsiębiorstwa. Ta pozornie niewielka zmiana może więc zupełnie odmienić oblicze firmy i zdynamizować jego codzienne funkcjonowanie, ponieważ pozwoli świadomie oraz w najlepszy możliwy sposób wykorzystywać dostępne zasoby.

ERP dla handlu w ofercie Connecto

Systemy ERP dla handlu w ofercie Connecto to sprawdzone, innowacyjne i niezwykle popularne programy od znanej firmy Comarch. Posiadamy warianty dostosowane do potrzeb dużych spółek, a także reprezentantów sektora MŚP. Proponujemy dwa niezwykle elastyczne, skalowalne rozwiązania: Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Optima.

W ramach specjalnej prezentacji można dokładnie poznać wszystkie funkcje programów, a także przekonać się, jak sprawdzają się w praktyce, jak wygląda ich interfejs itp. Skontaktuj się z nami, a umówimy się z Tobą na spotkanie – w wybranym miejscu albo zdalnie, na wideokonferencji. Z przyjemnością szczegółowo opowiemy o naszym systemie, a także wyczerpująco odpowiemy na ewentualne pytania. Udział w takim pokazie jest całkowicie bezpłatny oraz nie wiąże się z koniecznością zakupu oprogramowania.

Chciałbyś przekonać się, jak system ERP dla handlu mógłby wesprzeć Twoją firmę? Zadzwoń na numer 32 263 00 00  lub wypełnij formularz w zakładce kontakt!

Najnowsze wpisy

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

Systemy informatyczne w 2025 – na co warto postawić?

Systemy informatyczne w 2025 – na co warto postawić?

ERP dla produkcji

ERP dla produkcji

ERP dla drukarni

ERP dla drukarni

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}