Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Prosty wybór, szybsza sprzedaż. Jak sprawnie działać w E-commerce i B2B?

inE-commerce i B2B, System ERP

Sprzedaż w internecie to dzisiaj jedna z najbardziej rozwiniętych gałęzi handlu. Firmy oferujące swoje usługi czy produkty w sieci, prześcigają się nie tylko w pomysłach na zdobycie klienta, ale również szukają rozwiązań, które ułatwią relacje z kontrahentem. Pozwala na to system E-Commerce i B2B. Jak funkcjonować w takich obszarach i co może nam ułatwić te działania?

System E-commerce i B2B – jak zacząć?

Droga prowadząca od zamówienia do zakupu może być bardzo krótka i łatwa do pokonania. Klient za pomocą kilku kliknięć wybierze odpowiedni dział, produkt, sposób zapłaty oraz uzupełni adres do wysyłki. I na tym kończy się procedura związana z zamówieniem. Oczywiście, by wszystko funkcjonowało w taki sposób, potrzebna jest odpowiednia platforma. Rozwiązaniem zapewniającym sprawne działania jest system E-Commerce, które wspiera przedsiębiorców w sprzedaży internetowej. Pozwalają na to między innymi aplikacja E-sklep oraz platforma wszystko.pl

E-sklep
Dynamiczny rozwój rynku sprawił, że firmy decydują się na całkowite przeniesienie biznesu do internetu lub rozwinięcie działalności na tym polu. W obu przypadkach sprawdza się aplikacja e-sklep. Platforma ta ma na celu poszerzenie grona klientów, a także oszczędność czasu dla sprzedających i kupujących, którzy z aplikacji mogą korzystać z dowolnego miejsca. Bowiem cały sklep umieszczony jest na serwerze.

System E-commerce i B2B - zalety
fot. źródło: comarch.pl

 

Korzyści wynikające z zastosowania e-sklepu:

  • Rozbudowa bazy klientów i utrzymanie kontaktów
  • Zwiększenie świadomości o marce i dostępność dzięki dodatkowemu kanałowi sprzedaży.
  • Działanie mobilne – dostępne wszędzie i o każdej porze

Wszystko.pl
Dodatkowym rozwiązaniem jest platforma wszystko.pl, gdzie sprzedamy swój towar w internecie, zarówno w hurcie, jak i detalu. Wystarczy umieścić fotografię i opis produktu, by dać możliwość zakupu klientom z całego świata. Wykorzystując wszystko.pl automatyzujemy swoją pracę, bowiem każde zamówienie jest zapisywane w systemie wraz z danymi kupujących. Dzięki połączeniu z systemem ERP będziesz mieć pod kontrolą wszelkie faktury, stany magazynowe, księgowość oraz rozliczenia, co przełoży się na prostsze i szybsze zarządzanie Twoją firmą.

System E-commerce i B2B - platforma wszystkopl
źródło: wszystko.pl

 

Korzyści wynikające z korzystania wszystko.pl:

  • Aktualna oferta widziana przez obecnych i potencjalnych klientów
  • Konkurencyjne ceny towaru
  • Uznanie firm i prywatnych klientów korzystających z serwisu

B2B

Kontakty Business to Business (B2B) to – podobnie jak e-commerce – szybkie działanie, prosta wymiana informacji i zacieśnienie współpracy. Dostępne rozwiązania pozwalają na rozwój klasycznego e-biznesu. Wśród tych najczęściej wybieranych znajdziemy pulpit kontrahenta oraz opisywaną wyżej platformę wszystko.pl.

Pulpit kontrahenta
To rozwiązanie, które znacznie ułatwia porozumiewanie się między firmą, a klientami. Zapewnia ono przede wszystkim szybką obsługa zamówień i wzmocnienie relacji z odbiorcami. Liczy się tutaj również możliwość przygotowania indywidualnej oferty dla konkretnego klienta.

System E-commerce i B2B - pulpit kontrahenta
źródło: comarch.pl

 

Korzyści wynikające z zastosowania pulpitu kontrahenta:

  • Wgląd do aktualnej oferty handlowej, która została przygotowana specjalnie konkretnego klienta
  • Monitorowanie stan realizacji zamówień na bieżąco
  • Każdy z kontrahentów ma dostęp do oferty z dowolnego miejsca i każdej porze.

Najnowsze wpisy

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

Systemy informatyczne w 2025 – na co warto postawić?

Systemy informatyczne w 2025 – na co warto postawić?

ERP dla produkcji

ERP dla produkcji

ERP dla drukarni

ERP dla drukarni

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}