Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Prosty wybór, szybsza sprzedaż. Jak sprawnie działać w E-commerce i B2B?

inE-commerce i B2B, System ERP

Sprzedaż w internecie to dzisiaj jedna z najbardziej rozwiniętych gałęzi handlu. Firmy oferujące swoje usługi czy produkty w sieci, prześcigają się nie tylko w pomysłach na zdobycie klienta, ale również szukają rozwiązań, które ułatwią relacje z kontrahentem. Pozwala na to system E-Commerce i B2B. Jak funkcjonować w takich obszarach i co może nam ułatwić te działania?

1. System E-commerce i B2B – jak zacząć?
2. B2B

System E-commerce i B2B – jak zacząć?

Droga prowadząca od zamówienia do zakupu może być bardzo krótka i łatwa do pokonania. Klient za pomocą kilku kliknięć wybierze odpowiedni dział, produkt, sposób zapłaty oraz uzupełni adres do wysyłki. I na tym kończy się procedura związana z zamówieniem. Oczywiście, by wszystko funkcjonowało w taki sposób, potrzebna jest odpowiednia platforma. Rozwiązaniem zapewniającym sprawne działania jest system E-Commerce, które wspiera przedsiębiorców w sprzedaży internetowej. Pozwalają na to między innymi aplikacja E-sklep oraz platforma wszystko.pl

E-sklep
Dynamiczny rozwój rynku sprawił, że firmy decydują się na całkowite przeniesienie biznesu do internetu lub rozwinięcie działalności na tym polu. W obu przypadkach sprawdza się aplikacja e-sklep. Platforma ta ma na celu poszerzenie grona klientów, a także oszczędność czasu dla sprzedających i kupujących, którzy z aplikacji mogą korzystać z dowolnego miejsca. Bowiem cały sklep umieszczony jest na serwerze.

System E-commerce i B2B - zalety
fot. źródło: comarch.pl

 

Korzyści wynikające z zastosowania e-sklepu:

  • Rozbudowa bazy klientów i utrzymanie kontaktów
  • Zwiększenie świadomości o marce i dostępność dzięki dodatkowemu kanałowi sprzedaży.
  • Działanie mobilne – dostępne wszędzie i o każdej porze

Wszystko.pl
Dodatkowym rozwiązaniem jest platforma wszystko.pl, gdzie sprzedamy swój towar w internecie, zarówno w hurcie, jak i detalu. Wystarczy umieścić fotografię i opis produktu, by dać możliwość zakupu klientom z całego świata. Wykorzystując wszystko.pl automatyzujemy swoją pracę, bowiem każde zamówienie jest zapisywane w systemie wraz z danymi kupujących. Dzięki połączeniu z systemem ERP będziesz mieć pod kontrolą wszelkie faktury, stany magazynowe, księgowość oraz rozliczenia, co przełoży się na prostsze i szybsze zarządzanie Twoją firmą.

System E-commerce i B2B - platforma wszystkopl
źródło: wszystko.pl

 

Korzyści wynikające z korzystania wszystko.pl:

  • Aktualna oferta widziana przez obecnych i potencjalnych klientów
  • Konkurencyjne ceny towaru
  • Uznanie firm i prywatnych klientów korzystających z serwisu

B2B

Kontakty Business to Business (B2B) to – podobnie jak e-commerce – szybkie działanie, prosta wymiana informacji i zacieśnienie współpracy. Dostępne rozwiązania pozwalają na rozwój klasycznego e-biznesu. Wśród tych najczęściej wybieranych znajdziemy pulpit kontrahenta oraz opisywaną wyżej platformę wszystko.pl.

Pulpit kontrahenta
To rozwiązanie, które znacznie ułatwia porozumiewanie się między firmą, a klientami. Zapewnia ono przede wszystkim szybką obsługa zamówień i wzmocnienie relacji z odbiorcami. Liczy się tutaj również możliwość przygotowania indywidualnej oferty dla konkretnego klienta.

System E-commerce i B2B - pulpit kontrahenta
źródło: comarch.pl

 

Korzyści wynikające z zastosowania pulpitu kontrahenta:

  • Wgląd do aktualnej oferty handlowej, która została przygotowana specjalnie konkretnego klienta
  • Monitorowanie stan realizacji zamówień na bieżąco
  • Każdy z kontrahentów ma dostęp do oferty z dowolnego miejsca i każdej porze.

Najnowsze wpisy

Zintegrowany system informatyczny

Zintegrowany system informatyczny

Program do kosztorysowania

Program do kosztorysowania

Unijne fundusze na cyfryzację firm z województwa lubelskiego

Unijne fundusze na cyfryzację firm z województwa lubelskiego

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

Zintegrowany system informatyczny

Zintegrowany system informatyczny

Przykłady systemów informatycznych

Przykłady systemów informatycznych

Jak wybrać właściwy ERP? [podcast]

Jak wybrać właściwy ERP? [podcast]

logo_connecto_horizontal_white
biuro@connecto.pl
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

O firmie

  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN

Polityka prywatności | Regulamin

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności