Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

System obiegu faktur – dlaczego warto na niego postawić?

inObieg dokumentów, System DMS

System obiegu faktur kosztowych można wdrożyć w każdej firmie, bez znaczenia, jakiej jest wielkości oraz branży, w jakiej działa. Taki system sprawia, że działanie związanie z rejestrowaniem i procesowaniem się faktury jest o wiele szybsze. Minimalizuje też ryzyko utraty czy zniszczenia ważnego dokumentu.

System obiegu faktur i jego zalety

Elektroniczny obieg dokumentów w pełni niweluje problem dotyczący utraty ważnych dokumentów występujących w firmie. W takim systemie jesteśmy w stanie swobodnie i bardzo szybko wyszukiwać dowolne informacje na temat firmy i dokumentów jakie przechowujemy w zadanym okresie. Dzięki systemowi DMS (Data Management System) możemy skutecznie uporządkować całą papirologię jednocześnie uzyskując nowe możliwość i opcje do zastosowania w firmie. Rozwiązanie takie świetnie pozbywa się problemu z archiwizacją dokumentów czy utrzymywaniem ich kopii zapasowych.

W systemie klasy DMS sami ustalamy kto ma dostęp do jakich dokumentów, a także jakie operacje może na nich wykonać. Jeżeli faktury to i klienci – co oznacza moduł CRM – zarządzania relacjami z klientem, ale i zarządzanie projektami – świetnie narzędzie nadające się do planowania, prowadzenia i monitorowania prac i budżetów. Specjalny moduł Business intelligence w pełni zaspokoi potrzeby firmy i pozwoli na raportowanie i przewidywanie operacji biznesowych.

Najważniejsze funkcjonalności systemu obiegu faktur

W systemie Connecto DMS jesteśmy w stanie stworzyć dowolną ścieżkę obiegu dowolnego dokumentu, np. faktury. Dokument faktury może wylądować np. w sekretariacie i zostać przez pracownika przekazana do innego działu, który na przykład po akceptacji przekaże ją do księgowości. Ta z kolei po rozliczeniu przekaże fakturę do „rozliczonych” co będzie dla niej finalnym etapem i oznaczać będzie, że dokument został już w pełni obsłużony.

Dzięki rozbudowanym opcjom konfiguracji pracowników, struktury firmy oraz ich uprawnień jesteśmy wstanie na każdym z tych etapów – nawet dla konkretnych użytkowników – ograniczyć możliwe opcje bądź widoczność danych.

Nasz system elektronicznego obiegu dokumentów jest system zaprojektowanym tak aby w standardzie integrował się z systemami Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Optima. Dzięki temu Connecto DMS działa jako rozszerzenie możliwości wyżej wymienionych systemów – dopasowany do potrzeb i metody pracy firmy.

Możemy przechowywać klientów i dokumenty w systemach klasy ERP, ale zarządzać ich obiegiem w firmie w systemie DMS. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby zbudować odpowiednie ekrany – zgodnie z wymaganiami naszego klienta – które operować będą na danych z systemu ERP XL bądź ERP Optima.

Przy takim rozwiązaniu nie musimy martwić się, że ktoś nie ma dostępu do odpowiednich informacji oraz wykluczamy pomyłki i przeoczenia dokumentów.

Wdrożenie systemu do obiegu faktur – jak to się odbywa?

Niezależnie od branży przedsiębiorstwa oraz wielkości firmy proces wdrożenia zawsze dopasowujemy oraz ustalamy z klientem. Chcąc sprawnie przeprowadzić wdrożenie najpierw poznajemy potrzeby klienta. Pracujemy stosując dwie popularne i sprawdzone metody:

  • waterfall – rozpoczynając od całościowej analizy procesów w firmie, które obsługiwać powinien system
  •  zwinna – małymi krokami, przyrostowo implementując system w odpowiednich cyklach – analiza, wykonanie, testy, odbiór

Wybierając metodę waterfall jesteśmy w stanie poznać z góry szacunkowe koszty wdrożenia systemu. Przeprowadzając analizę i tworząc projekt z góry wiemy do czego dążymy i mamy jasny cel. Zaleta tej metody może być także wadą – tworzymy konkretny projekt o konkretnym budżecie zakładając, że nie będziemy wprowadzać modyfikacji w trakcie jego implementacji.

Z metodą zwinną jesteśmy w stanie tworzyć i wdrażać oprogramowanie w mniejszych modułach – w praktycznie każdym momencie jesteśmy wstanie wymyślić coś nowego lub zmienić „wizję”. Jesteśmy w stanie na bieżąco monitorować i weryfikować etap prac. Minusem tego rozwiązania jest brak możliwości estymacji kosztów w momencie rozpoczęcia prac.

Masz pytania? Zadzwoń 32 263 00 00 lub napisz na [email protected]. Zapraszamy też do zakładki kontakt.













    Najnowsze wpisy

    CRM dla marketingu

    CRM dla marketingu

    Analizy i raporty z asystentem AI

    Analizy i raporty z asystentem AI

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    Kategorie

    • Aplikacje mobilne
    • Baza wiedzy
    • Budownictwo i deweloperzy
    • Business Intelligence
    • Case Study
    • Cennik Oprogramowania
    • Connect To Biznes Cafe
    • E-commerce i B2B
    • Fotowoltaika
    • Kadry i płace
    • Konferencja
    • Księgowość
    • O firmie
    • Obieg dokumentów
    • Platforma Connecto
    • Podcast
    • Praca zdalna
    • Produkcja
    • Relacje z klientami – CRM
    • Sprzedaż i dystrybucja
    • System DMS
    • System ERP
    • Video
    • Webinarium
    • Zarządzanie projektem

    Related Posts

    Uporządkuj dokumenty z Connecto Neon

    Uporządkuj dokumenty z Connecto Neon

    E-Doręczenia – czym są i od kiedy będą aktywne?

    E-Doręczenia – czym są i od kiedy będą aktywne?

    Systemy informatyczne w 2025 – na co warto postawić?

    Systemy informatyczne w 2025 – na co warto postawić?

    logo_connecto_horizontal_white
    [email protected]
    32 263 30 65

    Biuro w Sosnowcu

    32 263 00 00
    ul. Mariacka 1 / 5
    41-205 Sosnowiec

    Biuro w Łodzi

    42 715 89 00
    ul. Łagiewnicka 54-56
    91-463 Łódź

    Biuro w Krakowie

    577 680 444
    ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
    30-644 Kraków
    • Referencje
    • Kariera
    • O nas
    • Kodeks etyczny
    • Polityka plików cookies (EU)

    Polityka prywatności | Regulamin

    Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
    Zarządzaj swoją prywatnością
    Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
    Funkcjonalne Always active
    Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
    Preferencje
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
    Statystyka
    Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
    Marketing
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
    Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
    Zarządzaj opcjami
    {title} {title} {title}