Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Zalety systemu ERP dla księgowości

inKsięgowość, System ERP

Poznaj system usprawniający pracę w księgowości. Posiada on trzy moduły, a każdy z nich daje możliwości, dzięki którym wszystkie działania będą wykonywane szybciej i dokładniej.

System ERP Optima pozwala na obsługę wszystkich form księgowości. Zaczynając od ryczałtu, przez książki przychodów i rozchodów, aż po pełną księgowość, nazywaną często księgowością kontową. Oprogramowanie jest na bieżąco aktualizowane, zgodnie z obowiązującymi przepisami, więc nie ma żadnych obaw związanych z prowadzeniem księgowości w firmie.

Spis treści

  • System dla księgowości zawiera niezależne od siebie moduły:
    • 1. Książka Przychodów i Rozchodów
    • 2. Pełna księgowość w oprogramowaniu
    • 3. Ewidencja środków trwałych

System dla księgowości zawiera niezależne od siebie moduły:

1. Książka Przychodów i Rozchodów

Moduł Comarch ERP Optima Księga Podatkowa daje możliwość obsługi księgowej firmy, rozliczającej się z fiskusem na podstawie Księgi przychodów i rozchodów, czy też na podstawie ewidencji przychodów objętych zryczałtowanym podatkiem dochodowym. Oprogramowanie dla księgowości to także możliwość ewidencji wymaganych w przypadku płatników podatków od towarów i usług (rejestry VAT).

Zalety modułu KSIĘGA PODATKOWA:

  • zapisy księgi przychodów i rozchodów
  • rejestracja vat
  • ewidencjonowanie wynagrodzeń
  • ewidencjonowanie dodatkowe
  • naliczeń zaliczek na podatek dochodowy
  • sporządzenie deklaracji podatkowych
  • wysyłanie do systemu e-Deklaracji

 

System dla księgowości

 

2. Pełna księgowość w oprogramowaniu

Moduł Comarch ERP Optima Księga Handlowa pozwala na prowadzenie pełnej księgowości w firmie, zgodnie ze wspomnianą już wcześniej ustawą o rachunkowości. Oprogramowanie dla księgowości pozwala nie tylko na tworzenie okresów obrachunkowych i wielopoziomowego planu kont. Daje również możliwość oddzielnego ewidencjonowania dokumentów, które nie są fakturami VAT, np. dowód wewnętrzny, polisa ubezpieczeniowa.

Zalety modułu KSIĘGA HANDLOWA:

  • księgowanie do jednego/wielu dzienników cząstkowych
  • generowanie zestawienia obrotów i salda dotyczące dowolnego okresu
  • automatyczne księgowanie wszystkich dokumentów i deklaracji przy wykorzystaniu schematów księgowych
  • predekratacja dokumentów
  • możliwość prowadzenia pełnej ewidencji vat oraz wydruki deklaracji: VAT-7 i VAT-7K, VAT-UE, VAT-9M i wysyłanie deklaracji do systemu e-Deklaracji
  •  sporządzenie VAT- ZD do deklaracji VAT-7
  • ogólnie rozliczenie VAT
  • obliczenie zaliczek na PIT PIT-36, PIT-36L, CIT-8
  • obliczenie i wysłanie deklaracji rocznych drogą elektroniczną
  • inicjalizacja bilansu otwarcia na podstawie sald kont roku poprzedniego

W ofercie dostępna jest również Księga Handlowa Plus, która pozwala dodatkowo na:

  • zakładanie i księgowanie na konta walutowe
  • przegląd dekretów oraz obrotów i sald w walutach obcych i systemowych
  • generowanie przeszacowania walut

3. Ewidencja środków trwałych

Ten moduł to przede wszystkim kompleksowa obsługa gospodarowania środkami trwałymi, wartościami niematerialnymi i prawnymi.

Wykorzystując moduł ŚRODKI TRWAŁE otrzymujemy:

  • możliwość automatycznego księgowania miesięcznych odpisów amortyzacyjnych i dokumentów środków trwałych
  • ewidencję środków trwałych będących w budowie
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia
  • generowanie planu
  • przypisanie osoby odpowiedzialnej za dany środek trwały oraz miejsca jego użytkowania

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

Systemy informatyczne w 2025 – na co warto postawić?

Systemy informatyczne w 2025 – na co warto postawić?

ERP dla produkcji

ERP dla produkcji

ERP dla drukarni

ERP dla drukarni

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}