Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

CRM dla NGO

inRelacje z klientami - CRM

Realizacja projektów w organizacjach pozarządowych wymaga dobrej organizacji pracy. Specjalny system pomaga sprawniej i uważniej rozdysponować zadania, przekazywać ważne informacje, dopełniać formalności itp. Dlaczego warto wdrożyć takie narzędzia IT i co wybrać? Wyjaśniamy, jak sprawdza się CRM dla NGO!

CRM dla NGO – dlaczego warto?

CRM dla NGO to niezwykle przydatny system. Wbrew pozorom doskonale sprawdza się nie tylko przy obsłudze klientów, ale też daje wiele korzyści wolontariuszom, beneficjentom i darczyńcom. Z jego pomocą można znacznie usprawnić rozmaite procesy w różnych obszarach działalności, w tym komunikację zewnętrzną i wewnętrzną.

Przede wszystkim system CRM jest bazą danych, która daje łatwy dostęp do najważniejszych dokumentów oraz informacji, m.in. kontaktów, ważnych dat, budżetów. Pozwala bardziej świadomie prowadzić projekty, nadzorując poszczególne etapy, przy jednoczesnym monitorowaniu skuteczności podejmowanych akcji.

Z CRM można skuteczniej prowadzić fundraising, osiągając wyższe wyniki w pozyskiwaniu środków od darczyńców. System przydaje się w organizowaniu i prowadzeniu zbiórki, a także pomaga w prostych, ale niezwykle ważnych zadaniach, takich jak np. wysyłanie podziękowań.

Za pośrednictwem CRM można dbać o lepsze relacje między organizacją a beneficjentami, wolontariuszami i darczyńcami. System sprawia, że dla wszystkich stron kontakt jest bardziej intuicyjny, a nawet może zautomatyzować niektóre formalności. Elektroniczny obieg dokumentów daje stały dostęp do niezbędnych umów, faktur itp. Do tego system pomaga w bardziej przejrzysty sposób organizować pracę, tak by kolejne etapy projektów były w pełni zrozumiałe. W przypadku wolontariuszy, CRM doskonale sprawdza się przy m.in. naborze, wdrożeniu, a potem śledzeniu wyników.

Na co zwrócić uwagę przy wdrożeniu?

Wdrażając system CRM dla NGO warto przede wszystkim kierować się tym, czy dane oprogramowanie posiada funkcje, które będą faktycznie praktyczne. Najlepiej, by możliwa była personalizacja oraz rozbudowa platformy – wtedy można ją dostosować do indywidualnych potrzeb, a do tego będzie rozwijać się wraz z organizacją.

Co jeszcze warto wziąć pod uwagę?

  • Obsługę – ważne, by system był intuicyjny i nieskomplikowany, ponieważ ma stanowić ułatwienie, a nie utrudnienie. Dzięki temu proces jego wdrożenia odbędzie się szybciej i bezproblemowo;
  • Dostępność – najwygodniejsze są platformy dostępne online, z poziomu wyszukiwarki czy aplikacji. Przez to można z nich korzystać z dowolnego miejsca, nie tylko na służbowym sprzęcie;
  • Kompatybilność – implementując system w organizacji warto się upewnić, że integruje się z innymi wykorzystywanymi dotychczas narzędziami (jeśli ich nie zastąpi). Tylko wtedy wszystko będzie działać bez zarzutu;
  • Wsparcie techniczne – działanie systemu powinno być cały czas nadzorowane przez zespół specjalistów, którzy w razie potrzeby błyskawicznie przywrócą go do pełnej sprawności.

Elementem wprowadzenia CRM do NGO powinna być analiza przedwdrożeniowa. Na jej podstawie można w odpowiedni sposób zaimplementować system, tak by dało się go jak najszybciej uruchomić i wykorzystywać w praktyce. Wybierając oprogramowanie warto więc sprawdzić, jak przebiega cały proces wdrożenia.

Dla kogo jeszcze są systemy CRM?

Systemy CRM są dedykowane do „zarządzania relacjami z klientem”, ale w praktyce są niezwykle przydatne w organizacji pracy i dbaniu o różne relacje wewnątrz oraz na zewnątrz organizacji. Dzięki temu doskonale sprawdzają się w przypadku NGO, ale też innych instytucji.

Z CRM korzysta zarówno zarząd, stali oraz okresowi współpracownicy, jak i szeregowi wolontariusze. System jest praktyczny również dla księgowości, kadr, marketingu itp. Wszechstronność oprogramowania sprawia, że znajduje zastosowanie w różnych branżach i okolicznościach.

Kto pomoże pomóc we wdrożeniu CRM?

Wdrożeniem CRM powinna zajmować się firma dostarczająca oprogramowanie. Wtedy ma się pewność, że system zostanie zaimplementowany w najlepszy sposób i w najkrótszym czasie. Dla NGO idealnym wyborem będzie skalowalna, elastyczna, personalizowana platforma Connecto. Posiada funkcje systemu CRM, a także wiele innych dodatkowych modułów, które można dobrać zgodnie z indywidualnymi potrzebami i preferencjami.

Chcesz poznać naszą ofertę? Skorzystaj z wersji demo albo umów się na bezpłatne spotkanie, na którym zaprezentujemy działanie platformy i odpowiemy na wszystkie pytania. Wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń pod numer 32 263 00 00.

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Aplikacja CRM do pracy w terenie

Aplikacja CRM do pracy w terenie

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}