Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Wypisywanie delegacji w systemie Connecto DMS [video]

inRelacje z klientami - CRM, System DMS, Video

Wypisywanie delegacji to kolejny film z serii prezentującej możliwości oraz działanie systemu Connecto DMS. Jak wypisać delegację oraz co powinno się w niej zawierać i do kogo trafia gotowy dokument? Przedstawiamy to w filmie na YouTube oraz opisujemy w artykule.

1. Wypisywanie dokumentu przez Handlowca
2. Przesłanie uzupełnionego dokumentu do weryfikacji
3. Dlaczego system DMS od Connecto?
4. Zapytaj o rozwiązanie

Wypisywanie dokumentu przez Handlowca

Handlowiec zalogował się do systemu i wybrał przycisk „dodaj nową delegację”. System automatycznie podpowiada pracownika, jednak daje także możliwość konfiguracji wypisania delegacji w czyimś imieniu. Użytkownik uzupełnia datę stworzenia dokumentu oraz wypisuje dane dotyczące odbytej podróży. Wpisuje cel delegacji i nazwę firmy, do której się udał.

cel podróży - wypisywanie delegacji Connecto DMS
fot. cel podróży – wypisywanie delegacji Connecto DMS

Środkiem lokomocji był samochód prywatny handlowca, a ten nie znajduję się w spisie pojazdów, dlatego użytkownik musi dodać go samodzielnie. Wpisuje markę, model, numer rejestracyjny oraz właściciela pojazdu i pojemność, która jest niezbędna do wyliczenia stawki za kilometr.  Samochód pojawił się na liście pojazdów.  Następnie użytkownik uzupełnia tabelę kosztów podróży wpisując:

  1. Podróż do Warszawy samochodem prywatnym
  2. Przejazd taksówką, – dopinając do delegacji fakturę oraz uzupełniając pole inne koszty według rachunków
  3. Na koniec uzupełnia informacje o powrocie

Przesłanie uzupełnionego dokumentu do weryfikacji

W czasie delegacji handlowiec zjadł w hotelu śniadanie oraz kolację, co obniża kwotę diety delegacyjnej o 15 złotych. Zgodnie z wyliczoną dietą, kosztami przejazdu oraz innymi przedstawionymi rachunkami, handlowiec wnioskuje o 583 złote do wypłaty.  Uzupełniony dokument przesyła do weryfikacji.

uzupełniony dokument delegacji Connecto DMS
fot. uzupełniony dokument delegacji Connecto DMS

Dlaczego system DMS od Connecto?

System DMS od Connecto można dowolnie skonfigurować pod kątem modułów oraz samego sposobu działania. System informatyczny składa się m.in z elektronicznego obiegu dokumentów, business intelligence, CRM oraz projektów. Moduły wzajemnie się uzupełniają, ale ich ostateczny wybór zależy od potrzeb oraz wymagań Klienta.

Oprogramowanie jest na bieżąco rozbudowywane o kolejne funkcjonalności. Co ważne – system w pełni integruje się z rozwiązaniami klasy ERP, m.in z Comarch ERP Optima i Comarch ERP XL. Korzystają z tego setki firm z sektora MŚP oraz większe przedsiębiorstwa.

Specjaliści z Connecto są w stanie przeprowadzić audyt oraz analizę przedwdrożeniową, dzięki której można uniknąć błędów przy późniejszym wdrożeniu w przedsiębiorstwie. Oprócz tych działań w ofercie firmy znajduje się serwis powdrożeniowy (wsparcie/asysta), a także szkolenia z konkretnego modułu lub całego zakresu działania systemu informatycznego. Dotyczy to zarówno systemu Connecto DMS, jak i systemu ERP od Comarch.

Zapytaj o rozwiązanie

Wypełnij poniższy formularz, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą najszybciej jak to możliwe













    Najnowsze wpisy

    Analizy i raporty z asystentem AI

    Analizy i raporty z asystentem AI

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

    Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

    Kategorie

    • Aplikacje mobilne
    • Baza wiedzy
    • Budownictwo i deweloperzy
    • Business Intelligence
    • Case Study
    • Cennik Oprogramowania
    • Connect To Biznes Cafe
    • E-commerce i B2B
    • Fotowoltaika
    • Kadry i płace
    • Konferencja
    • Księgowość
    • O firmie
    • Obieg dokumentów
    • Platforma Connecto
    • Podcast
    • Praca zdalna
    • Produkcja
    • Relacje z klientami – CRM
    • Sprzedaż i dystrybucja
    • System DMS
    • System ERP
    • Video
    • Webinarium
    • Zarządzanie projektem

    Related Posts

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    Aplikacja CRM do pracy w terenie

    Aplikacja CRM do pracy w terenie

    CRM dla call center i telemarketingu

    CRM dla call center i telemarketingu

    logo_connecto_horizontal_white
    [email protected]
    32 263 30 65

    Biuro w Sosnowcu

    32 263 00 00
    ul. Mariacka 1 / 5
    41-205 Sosnowiec

    Biuro w Łodzi

    42 715 89 00
    ul. Łagiewnicka 54-56
    91-463 Łódź

    Biuro w Krakowie

    577 680 444
    ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
    30-644 Kraków
    • Referencje
    • Kariera
    • O nas
    • Kodeks etyczny
    • Polityka plików cookies (EU)

    Polityka prywatności | Regulamin

    Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
    Zarządzaj swoją prywatnością
    Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
    Funkcjonalne Always active
    Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
    Preferencje
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
    Statystyka
    Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
    Marketing
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
    Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
    Zarządzaj opcjami
    {title} {title} {title}