Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Systemy CRM dla firm – poznaj rozwiązania od Connecto

inRelacje z klientami - CRM

Grupa Connecto od początku swojej działalności skupia się na dostarczana nowoczesnych narzędzi dla firm, których głównym zadaniem jest upraszczanie codziennej pracy i automatyzacja powtarzalnych czynności.

Spis treści

  • Systemy CRM dla firm
    • Zalety rozwiązań CRM dla przedsiębiorstw
    • Gdzie najbardziej sprawdzi się CRM
    • Dowiedz się więcej o CRM

Systemy CRM dla firm

Systemy CRM dla firm to dzisiaj jedno z najpopularniejszych rodzajów oprogramowania. Niezależnie od rozmiaru firmy i branży w jakiej pracuje, każda organizacja wdrożyła lub za chwilę wdroży system CRM dla firm. Problem jednak w tym, że CRM CRMowi nierówny. Okazuje się, że rozwiązania tej klasy oferują całkowicie różne funkcjonalności w zależności od producenta. Z jednej strony mamy rozwiązania chmurowe i proste pudełkowe, w których to system narzuca nam w jaki sposób mamy pracować, a z drugiej systemy CRM dla firm takie jak Connecto DMS, które umożliwiają pełne odwzorowanie już istniejących procesów biznesowych.

Innymi słowy – to system dostosowuje się do tego w jaki sposób pracuje firma. Nie dochodzi więc do takiej sytuacji, gdzie organizacja wykorzystuje tylko część przycisków w menu i uzupełnia tylko część pól na formularzach. Istnienie każdej części systemu CRM dla firm jest umotywowane i spełnia jakąś konkretną rolę, czy to bezpośrednio w procesie sprzedażowym (np. lista usług zamówionych przez klienta) czy też w ramach operacji analitycznych (np. suma przegranych ofert w podziale na powód przegranej) w celu wyciągania wniosków na przyszłość.

Connecto DMS, które oferuje bogaty pakiet narzędzi, w tym elektroniczny obieg dokumentów oraz archiwizacja dokumentów. System DMS oferuje również rozbudowany moduł CRM umożliwiający wdrożenie spersonalizowanej aplikacji do zarządzania marketingiem i sprzedażą w praktycznie każdej branży.

Zalety rozwiązań CRM dla przedsiębiorstw

Firmy niezależnie od wielkości wybierają rozwiązania CRM nie bez powodu – zalet rozwiązań CRM dla przedsiębiorstw jest bardzo dużo. W pierwszej kolejności systemy te porządkują chaos informacyjny w firmie. Wszystkie informacje związane z procesem sprzedażowym, oraz wszystkimi innymi powiązanymi procesami (marketing, realizacja projektów), eliminuje to tak zwane silosy danych. Dzięki temu wszystkie dane raz wprowadzone w systemie przy obsłudze jednego procesu, są wykorzystywane ponownie w innych, bez konieczności wprowadzania ich na nowo.

Wymieniając zalety rozwiązań CRM dla przedsiębiorców należy również wspomnieć o wsparciu w wykonywaniu codziennych obowiązków. Dobrze wdrożony system CRM asystuje użytkownikowi i podpowiada jaki krok należy wykonać w danym momencie, oraz notyfikuje o ważnych wydarzeniach, np. zbliżającym się terminie na wysłanie oferty do klienta.

Gdzie najbardziej sprawdzi się CRM

Zastanawiasz się, gdzie najbardziej sprawdzi się CRM? Najprostsza odpowiedź to wszędzie. Rozwiązanie to potrafi dopasować się do każdej organizacji i wesprzeć ją w codziennych zmaganiach. Dobre rozwiązania CRM, takie jak Connecto DMS są skalowalne. Dzięki czemu tak samo odnajdą się w małej firmie jak i międzynarodowej korporacji. Co ciekawe oprogramowanie CRM wykorzystywane jest również przez organizacje non-profit do zarządzania kampaniami, oraz zadaniami.

W chwili obecnej moduł CRM oprogramowania system DMS wykorzystywany jest przez setki osób w całej Polsce. Korzystają z niego firmy usługowe, produkcyjne, handlowe, budowlane, projektowe oraz organizacje i fundacje różnego typu. Doskonałe dopasowanie produktu do potrzeb klienta wynika z przeprowadzonej wcześniej wnikliwej analizy przedwdrożeniowej. Dzięki niej CRM posiada tylko te funkcje, które są potrzebne.

Dowiedz się więcej o CRM

Jeżeli zastanawiasz się nad wdrożeniem rozwiązania CRM do zarządzania procesami sprzedażowymi i marketingowymi w firmie zadzwoń 32 263 00 00 lub przejdź do formularza kontaktowego i zostaw nam swoje dane, oraz krótki opis wymagań jakie stawiasz tego typu systemowi. Więcej o systemach CRM piszemy też na dedykowanej stronie www.systemycrmdlafirm.pl













    Najnowsze wpisy

    CRM dla marketingu

    CRM dla marketingu

    Analizy i raporty z asystentem AI

    Analizy i raporty z asystentem AI

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    Kategorie

    • Aplikacje mobilne
    • Baza wiedzy
    • Budownictwo i deweloperzy
    • Business Intelligence
    • Case Study
    • Cennik Oprogramowania
    • Connect To Biznes Cafe
    • E-commerce i B2B
    • Fotowoltaika
    • Kadry i płace
    • Konferencja
    • Księgowość
    • O firmie
    • Obieg dokumentów
    • Platforma Connecto
    • Podcast
    • Praca zdalna
    • Produkcja
    • Relacje z klientami – CRM
    • Sprzedaż i dystrybucja
    • System DMS
    • System ERP
    • Video
    • Webinarium
    • Zarządzanie projektem

    Related Posts

    CRM dla marketingu

    CRM dla marketingu

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    Aplikacja CRM do pracy w terenie

    Aplikacja CRM do pracy w terenie

    logo_connecto_horizontal_white
    [email protected]
    32 263 30 65

    Biuro w Sosnowcu

    32 263 00 00
    ul. Mariacka 1 / 5
    41-205 Sosnowiec

    Biuro w Łodzi

    42 715 89 00
    ul. Łagiewnicka 54-56
    91-463 Łódź

    Biuro w Krakowie

    577 680 444
    ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
    30-644 Kraków
    • Referencje
    • Kariera
    • O nas
    • Kodeks etyczny
    • Polityka plików cookies (EU)

    Polityka prywatności | Regulamin

    Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
    Zarządzaj swoją prywatnością
    Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
    Funkcjonalne Always active
    Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
    Preferencje
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
    Statystyka
    Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
    Marketing
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
    Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
    Zarządzaj opcjami
    {title} {title} {title}