Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Obieg dokumentów
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • KSeF
        • Faktura kosztowa
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto
Oprogramowanie dla hoteli
Platforma Connecto Relacje z klientami - CRM System DMS

Oprogramowanie dla hoteli

9 czerwca 2022
Prowadzenie ośrodka wypoczynkowego jest wyjątkowo trudnym zadaniem. Jeśli goście mają być w pełni zadowoleni z poziomu obsługi, trzeba równocześnie panować nad wieloma kwestiami, związanymi z m.in. przyjmowaniem rezerwacji, odpowiadaniem na...
CRM dla biznesu – jak system może pomóc w prowadzeniu firmy?
Baza wiedzy Relacje z klientami - CRM

CRM dla biznesu – jak system może pomóc w prowadzeniu firmy?

9 maja 2022
W każdym przedsiębiorstwie trzeba dbać o poziom komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, ponieważ dane są jednym z najcenniejszych zasobów. Jeśli jednak wymiana cennych informacji ma się odbywać sprawnie oraz bezpiecznie, konieczne...
Jak zarządzać dokumentacją w małej firmie?
Obieg dokumentów

Jak zarządzać dokumentacją w małej firmie?

27 kwietnia 2022
W dobie powszechnej cyfryzacji tradycyjne metody tworzenia, przekazywania i archiwizowania dokumentów już rzadko kiedy znajdują zastosowanie. Z tego względu coraz większym powodzeniem cieszą się specjalne systemy IT, które pomagają lepiej...
System do koordynacji działań w firmie
Baza wiedzy Platforma Connecto

System do koordynacji działań w firmie

14 kwietnia 2022
Rozsądny harmonogram, odpowiednie przydzielanie dyspozycji, a także stały nadzór nad postępami to absolutne podstawy, jeśli chce się skutecznie zarządzać przedsiębiorstwem. Kiedy jednak zespół się powiększa, konieczne jest wdrożenie hybrydowego modelu...
Program dla biur nieruchomości
Obieg dokumentów Relacje z klientami - CRM

Program dla biur nieruchomości

5 kwietnia 2022
Prowadzisz agencję nieruchomości i zastanawiasz się, w jaki sposób mógłbyś zadbać o lepszą organizację pracy? Najwięcej korzyści daje inwestycja w specjalny system IT, który usprawnia komunikację, automatyzuje formalności oraz na...
ERP – co to znaczy i do czego służy?
System ERP

ERP – co to znaczy i do czego służy?

29 marca 2022
Współcześnie przedsiębiorcy wspierają się rozmaitymi narzędziami IT, które znacznie ułatwiają wymianę i analizę danych, usprawniają wiele procesów biznesowych oraz ogólnie pomagają rozsądniej zarządzać firmą. Wśród nich dostępnych jest wiele opcji,...
Program ERP dla handlu
System ERP

Program ERP dla handlu

19 marca 2022
Dla firm handlowych i usługowych najważniejsza jest bieżąca obsługa transakcji. Proces ten składa się jednak z wielu etapów oraz elementów, dlatego aby nad nim właściwie zapanować, konieczne jest profesjonalne zaplecze...
CRM dla turystyki
Baza wiedzy Platforma Connecto Relacje z klientami - CRM

CRM dla turystyki

28 lutego 2022
Organizując wyjazdy i wycieczki trzeba na bieżąco komunikować się nie tylko z klientami, ale też hotelami, przewoźnikami, przewodnikami itp. Z tego względu niezwykle przydatne są specjalne narzędzia IT, ułatwiające wymianę...
CRM dla drukarni
Baza wiedzy Relacje z klientami - CRM

CRM dla drukarni

16 lutego 2022
Branża poligraficzna obsługuje najróżniejszych klientów – od studentów drukujących notatki, przez firmy przygotowujące materiały reklamowe, aż po wydawnictwa książek i czasopism. Jeśli chce się świadczyć usługi na najwyższym poziomie, niezwykle...
Baza wiedzy Platforma Connecto System DMS

Program do prowadzenia sklepu

5 lutego 2022
Branża e-commerce stale się rozwija, dlatego każda firma, która chce utrzymać swoją pozycję na rynku lub ją poprawić, musi dynamicznie funkcjonować i nadążać za oczekiwaniami klientów. W prowadzeniu takiej działalności...
1…910111213…25

Najnowsze wpisy

Jak bezpiecznie wejść w KSeF? Przygotuj się ze specjalistami Connecto

Jak bezpiecznie wejść w KSeF? Przygotuj się ze specjalistami Connecto

Ostatni kwartał przed zmianą systemu ERP – jak dobrze się przygotować?

Ostatni kwartał przed zmianą systemu ERP – jak dobrze się przygotować?

CRM dla deweloperów

CRM dla deweloperów

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem
logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}