Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

CRM dla firmy szkoleniowej

inRelacje z klientami - CRM

Firma promująca i ułatwiająca rozwój sama powinna się rozwijać. W tym niezwykle przydatne są nowoczesne narzędzia IT, które m.in. usprawniają zarządzanie procesami sprzedażowymi, przekazywanymi danymi oraz relacjami z klientami.  Dowiedz się, jak działa CRM dla firmy szkoleniowej, dlaczego warto z niego korzystać oraz jak wybrać najlepsze oprogramowanie!

Spis treści

  • CRM dla firmy szkoleniowej
    • Zalety systemu CRM dla branży szkoleniowej
    • O tym pamiętaj wybierając system
    • Nowy system w Twojej firmie?

CRM dla firmy szkoleniowej

System CRM dla firmy szkoleniowej to specjalne oprogramowanie nastawione na zarządzanie relacjami z aktualnymi i potencjalnymi klientami (ang. Customer Relationship Management). Z jego pomocą da się wyraźnie szybciej, a zarazem świadomiej świadczyć usługi, podnosząc ich poziom. Narzędzie ułatwia i automatyzuje wiele procesów, odciążając pracowników. Przy tym znacznie usprawnia oraz strukturyzuje zewnętrzną i wewnętrzną komunikację.

Dzięki wdrożeniu systemu CRM dla firmy szkoleniowej można na bieżąco kontrolować postępy prac oraz lepiej poznawać swoich klientów, co pozwala odpowiednio dostosować ofertę i przyczynia się prowadzenia działań, które pomagają zwiększyć zyski oraz konkurencyjność firmy na rynku.

Zalety systemu CRM dla branży szkoleniowej

Zalety systemu CRM dla branży szkoleniowej sprawiają, że z takiego narzędzia korzystają zarówno większe, jak i mniejsze firmy. Przydaje się nie tylko w pozyskiwaniu nowych i utrzymaniu stałych klientów, ale też dbaniu o relacje ze szkoleniowcami, z którymi się współpracuje. Dzięki niemu łatwiej jest prowadzić sprzedaż usług oraz organizować szkolenia.

Do największych zalet systemu CRM dla branży szkoleniowej można zaliczyć:

  • możliwość zarządzania kontaktami z klientem, z łatwym wglądem do pełnej historii działań realizowanych przez różnych pracowników;
  • funkcja tworzenia charakterystyk klienta, przez co na podstawie zebranych danych można lepiej poznać i zrozumieć jego potrzeby, a następnie spersonalizować ofertę;
  • narzędzia usprawniające i automatyzujące poszczególne etapy sprzedaży szkoleń;
  • baza miejsc, trenerów i innych podwykonawców pomocnych w organizacji szkoleń;
  • możliwość kontroli działań pracowników, bez nadmiernego nadzoru;
  • łatwe zarządzanie przepływem pracy i danych,
  • przejrzysty harmonogram oraz lista zadań do wykonania,
  • integracja z innymi wykorzystywanymi aplikacjami, programami i systemami.

Nowoczesne systemy CRM dla firm szkoleniowych można rozbudować o dodatkowe moduły oraz połączyć z innymi narzędziami IT, co pozwala również analizować gromadzone dane i wykorzystywać je do podnoszenia jakości oferty, obsługi oraz samych usług.

O tym pamiętaj wybierając system

Ze względu na duży wybór systemów CRM, ogólnych i dedykowanych konkretnie firmom szkoleniowym, może pojawić się kłopot z wyborem odpowiedniego oprogramowania. Nie trzeba być specjalistą, by zdecydować się na najlepiej dopasowany wariant, ale niewątpliwie warto skorzystać z fachowego wsparcia. Częstym błędem jest np. wdrażanie rozwiązania, które jest niewystarczające albo wręcz przeciwnie – znacznie wykracza poza faktyczne zapotrzebowanie. W obu przypadkach jest po prostu niepraktyczne.

Niezależnie od tego, czy wybiera się system CRM samodzielnie czy przy pomocy profesjonalistów, dobrze jest zwrócić uwagę na m.in.:

  • funkcjonalność – nie wszystkie opcje i narzędzia zawsze są niezbędne. Nie ma sensu przepłacać za funkcje, z których nie będzie się korzystać. Bezpieczną opcją jest elastyczny, skalowalny system, który można dostosowywać do swoich potrzeb;
  • obsługę – sam proces wdrożenia nowego oprogramowania powinien przebiec sprawnie i bez utrudnień. Zbyt skomplikowany interfejs jest niepraktyczny i będzie niepotrzebnie utrudniał pracę. Ważne, by obsługa była możliwie jak najbardziej intuicyjna;
  • bezpieczeństwo – w procesie sprzedaży wykorzystywane są dane wrażliwe, które muszą być odpowiednio chronione. Profesjonalne systemy posiadają specjalne zabezpieczenia, dzięki którym ryzyko ujawnienia, kradzieży czy utraty takich danych jest ograniczone do minimum, co jest ważne nie tylko ze względu na klientów, ale też samą firmę;
  • wsparcie techniczne – wszelkie zaburzenia pracy systemu mogą znacznie utrudnić obsługę i prowadzić do kłopotliwych sytuacji, utrudniających wykonywanie codziennych obowiązków czy nawet rzutujących na wizerunek firmy. Oprogramowanie powinno być monitorowane przez zespół programistów, który błyskawicznie będzie naprawiał ewentualne błędy oraz raportował o podejmowanych działaniach z poziomu helpdesku.

Nowy system w Twojej firmie?

Planujesz inwestycję w nowoczesny, personalizowany system CRM do firmy szkoleniowej? Nie ograniczaj się do jednego programu – świetnym rozwiązaniem jest skalowalna, elastyczna, modułowa platforma Connecto. Chcesz poznać jej działanie? Masz jakieś pytania? Umów się na specjalną prezentację, na której pracownicy Connecto dokładnie wszystko wyjaśnią oraz przygotują dla Ciebie optymalną ofertę. Spotkanie odbędzie się w siedzibie naszej lub Twojej firmy albo na wideo-callu. Udział jest darmowy i nie wiąże się z koniecznością zakupu systemu.

Wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń pod numer 32 263 00 00.

 

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Aplikacja CRM do pracy w terenie

Aplikacja CRM do pracy w terenie

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}