Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

CRM dla małych firm

inRelacje z klientami - CRM

Systemy CRM wielu osobom wciąż kojarzą się z rozwiązaniami dla korporacji i dużych międzynarodowych firm. Prawda jest jednak taka, że dzisiaj nawet drobne, kilkuosobowe działalności opierają dużą część swoich procesów biznesowych o mniej lub bardziej skomplikowany system CRM, czyli narzędzie do zarządzania relacjami z klientami.

Wybierając nowoczesny system CRM, biznesy zyskują nowe możliwości przekładające się na optymalizację pracy zespołowej w firmie, lepszą jakość obsługi klienta oraz trafne spersonalizowane oferty prowadzące do szybkiego podpisania zlecenia lub umowy. Przeczytaj ten artykuł, aby dowiedzieć się jak działa oprogramowanie CRM dla małych firm i jakie korzyści możesz uzyskać wdrażając system do zarządzania relacjami z klientami w twojej firmie.

Spis treści

  • System CRM dla małej firmy
    • Oprogramowanie CRM dla małych przedsiębiorstw
    • Integracja sytemu CRM
    • Prezentacja systemu CRM dla małych firm

System CRM dla małej firmy

System CRM dla małej firmy to przede wszystkim baza wszystkich potencjalnych klientów oraz klientów stałych. Są oni specjalnie od siebie odseparowani, aby posiadać jasny i czytelny obraz na temat jednych i drugich. W obydwu przypadkach interesują nas inne dane na temat tych podmiotów. W przypadku potencjalnych klientów jesteśmy zainteresowani ich potencjałem sprzedażowym, a także preferencjami dotyczącymi oferowanych przez nas ofert i usług.

W kartotece klientów zarejestrowane będą te podmioty, które rozpoczęły z nami współpracę. Znajdziemy tu informacje dotyczące podpisanych zleceń, zamówień czy umów. Dotyczy to również wszystkich zakupionych towarów i usług oraz zgłoszeń do działu obsługi klienta czy serwisu.

W obydwu przypadkach, każda firma, która weszła z nami w interakcję, będzie posiadać pełną historię kontaktów, niezależnie od tego czy były to wiadomości e-mail, spotkania na żywo lub zdalne czy też rozmowy telefoniczne. Systemy CRM dla małych firm oferują wszystkie kluczowe do prowadzenia procesów marketingowych i sprzedażowych funkcje, z których korzystają też znacznie większe firmy.

Oprogramowanie CRM dla małych przedsiębiorstw

Oprogramowanie CRM dla małych przedsiębiorstw to jednak nie tylko rejestrowanie informacji o podmiotach i kontaktach z nimi. Decydując się na wdrożenie innowacyjnego oprogramowania CRM dla małych przedsiębiorstw takiego jak Connecto DMS, otrzymujesz bogaty pakiet funkcjonalności pozwalający na odtworzenie pełnego procesu biznesowego. W jego skład wchodzi m.in  proces sprzedażowy z wykorzystaniem modułu obieg dokumentów i zarządzanie projektami. Innym przykładem rozszerzenia funkcjonalności systemu CRM i okiełznania procesu sprzedaży jest integracja z zewnętrznymi narzędziami IT – systemami ERP, platformami B2B i innymi systemami otwartymi na integrację za pomocą API lub procedur SQL.

Integracja sytemu CRM

Integrując oprogramowanie CRM dla małych przedsiębiorstw takie jak Connecto DMS z systemem ERP, czyli systemem do zarządzania firmą (fakturowanie, magazyny, kadry, księgowość), można stworzyć jeden ciągły proces workflow, który zaczyna się rejestracją kontaktu z klientem, a kończy na wystawieniu faktury w systemie ERP za pomocą systemu CRM oraz w identyczny sposób – wystawienie np. zlecenia produkcyjnego. Poznaj też systemy CRM dla średnich firm.

Łącząc system CRM innymi rozwiązaniami, takimi jak przykładowo platforma do wysyłania kampanii email czy SMS, możemy poszerzyć ilość kanałów komunikacyjnych obsługiwanych przez oprogramowanie. Wystarczy zdefiniować grupę docelową filtrując listę potencjalnych klientów w taki sposób, aby dopasować zebrane o nich informacje do profilu klienta będącego targetem kampanii. Następnie wybrać odpowiedni szablon wiadomości i za pomocą jednego przycisku wysłać go na platformę mailingową, a potem analizować poziom konwersji i inne kluczowe wskaźniki. Wszystko to za pomocą jednego systemu – oprogramowania CRM dla małych przedsiębiorstw.

Prezentacja systemu CRM dla małych firm

Prezentacja systemu CRM dla małych firm jest całkowicie bezpłatna. Jeżeli jesteś zainteresowany wdrożeniem takiego rozwiązania w swoim przedsiębiorstwie – zadzwoń 32 263 00 00 lub wypełnij formularz kontaktowy znajdujący się pod tym artykułem.

Oddzwoni do Ciebie konsultant Connecto aby zaproponować prezentację systemu CRM dla małych firm Connecto DMS. Prezentacja może odbyć się zdalnie – przez internet lub osobiście – w siedzibie Twojej firmy lub w jednym z oddziałów Grupy Connecto. Nie zwlekaj więc dłużej i skontaktuj się z nami w temacie prezentacji systemu CRM dla małych firm – Connecto DMS.

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Aplikacja CRM do pracy w terenie

Aplikacja CRM do pracy w terenie

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}