Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

System CRM – prezentacja

inRelacje z klientami - CRM, System DMS

Nadchodzi taki czas w życiu firmy, że wszelkiego rodzaju arkusze Excela prowadzone na boku, notatki na żółtych karteczkach i kalendarz w programie pocztowym stają się niewystarczające. I żeby skutecznie zarządzać naszym potencjałem sprzedażowym trzeba poszukać innego rozwiązania. Wraz ze wzrostem ilości potencjalnych klientów, rośnie zapotrzebowanie na profesjonalny system CRM. Ma on uporządkować wszystkie sprawy związane z prowadzeniem zespołu sprzedażowego oraz przejrzystą obsługą klienta.

Umów się na prezentację systemu do zarządzania sprzedażą klasy CRM (ang. Customer Relationship Management) i poznaj wszystkie zalety takiego narzędzia. Dowiedz się, dlaczego u żadna poważna organizacja nie wyobraża sobie codziennego funkcjonowania bez takiego oprogramowania. Zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami pod numerem telefonu 32 263 00 00 lub poprzez formularz.

Spis treści

  • Prezentacja systemu CRM
    • System CRM – umów się na prezentację
    • Jak wygląda prezentacja systemu CRM?

Prezentacja systemu CRM

Zastanawiasz się czy system klasy CRM jest odpowiedni dla Twojej firmy? Mimo, że nie wiemy czym zajmuje się twoja firma, to wiemy, że z pewnością system CRM jest narzędziem, które powinno zostać wdrożone. Każda firma, która posiada więcej niż kilku klientów potrzebuje sposobu na segregację i administrację wszystkimi sprawami związanymi z obsługą potencjalnych i bieżących kontrahentów.

Umów się na bezpłatną prezentację systemu CRM

Spotkaj się ze specjalistami Connecto i poznaj możliwości systemu DMS. Platforma autorstwa Grupy Connecto pozwala na zaprojektowanie dowolnego procesu sprzedażowego opartego o unikalne dla Twojej firmy kartoteki, słowniki, dokumenty oraz ścieżki ich obiegu. Prezentacja odbywa się w oparciu o żywą bazę danych, dzięki temu w czasie spotkania można przetestować niezbędne funkcjonalności. Zadawaj nawet najtrudniejsze pytania, a nasi konsultanci i handlowcy zaproponują co najmniej jeden sposób na rozwiązanie danego problemu, a następnie zaprezentują go na uruchomionym programie CRM.

Dobrym pomysłem jest przesłanie handlowcowi podstawowego zakresu wymagań oraz listy obecnie posiadanego oprogramowania. Na podstawie tych danych może powstać dedykowana prezentacja, która będzie zawierać elementy procesów Twojej firmy już na pierwszym spotkaniu. Wierzymy, że najważniejsze jest pierwsze wrażenie, dlatego zawsze podchodzimy do każdej prezentacji i spotkania w sposób indywidualny. System CRM jest tylko jednym z modułów Connecto DMS. W jego skład wchodzi również elektroniczny obieg dokumentów, business intelligence oraz zarządzanie projektami.

System CRM – umów się na prezentację

Zastanów się, na jakich elementach nowoczesnego systemu CRM najbardziej Ci zależy. Klienci Connecto wdrażają funkcjonalności takie jak:

  • Rejestracja i obsługa zapytań przychodzących
  • Komunikacja z dostawcami i podwykonawcami (zapytania, oferty, zamówienia)
  • Tworzenie kalkulacji, kosztorysów i ofert dla Klientów
  • Realizacja zamówień i umów
  • Analizowanie i prognozowanie sprzedaży
  • Zarządzanie zadaniami zespołu handlowego (zlecanie i kontrola realizacji działań handlowych
  • Prowadzenie kampanii marketingowych (cold calling, maling, marketing internetowy)

Skorzystaj z formularza kontaktowego lub zadzwoń bezpośrednio do Connecto, aby umówić się na spotkanie. Im więcej informacji przekażesz naszym konsultantom, tym dokładniejsza będzie prezentacja. Wiemy jak męczący jest proces wyboru odpowiedniego oprogramowania dla firmy, dlatego każde spotkanie z nami daje odpowiedzi na wiele pytań. Często konsultanci sami przeprowadzają wywiad z klientem, żeby lepiej przygotować się do prezentacji.

Jak wygląda prezentacja systemu CRM?

Prezentacja najczęściej prowadzona jest przez dwie osoby – handlowca opiekującego się klientem oraz konsultanta posiadającego merytoryczną wiedzę. Bardzo często ten sam konsultant zajmuje się wdrożeniem oprogramowania. Wiedza, którą pozyska w czasie spotkań handlowych jest cenna i może zostać wykorzystana na etapie analizy i wdrożenia systemu CRM.

Do prezentacji wykorzystywany jest projektor i komputer, na którym zainstalowana jest baza demonstracyjna systemu CRM. W czasie spotkania konsultant prezentuje przykładowy sposób odwzorowania procesów biznesowych Twojej firmy w systemie. Nasze prezentacje nie mają ustalonego szablonu ani agendy. Dostosowujemy się do pytań zadanych przez klienta. Istnieje również możliwość prezentacji przez Internet w formie wideokonferencji.

Najnowsze wpisy

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Aplikacja CRM do pracy w terenie

Aplikacja CRM do pracy w terenie

CRM dla call center i telemarketingu

CRM dla call center i telemarketingu

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}