Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Elektroniczny obieg faktur w firmie. Poznaj cały proces

inObieg dokumentów, System DMS

Elektroniczny obieg faktur kosztowych można wdrożyć w każdej firmie, bez znaczenia, jakiej jest wielkości oraz branży, w jakiej działa. Taki system sprawia, że działanie związanie z rejestrowaniem i procesowaniem się faktury jest o wiele szybsze. Minimalizuje też ryzyko zgubienia ważnego dokumentu.

1. Obieg faktury kosztowej może być dowolny
2. Elektroniczny obieg faktur z Connecto DMS
3. Integracja obiegu faktury kosztowej

Obieg faktury kosztowej może być dowolny

Przykładowy obieg faktury może wyglądać tak:
1.    Skanowanie i wprowadzania dokumentu do systemu poprzez opisanie go
2.    Akceptacja lub odrzucenie faktury przez odpowiedzialną za to osobę
3.    Odrzucenie dokumentu lub wprowadzenie do go systemu ERP

Elektroniczny obieg faktur - przykład
fot. Przykładowy obieg faktury kosztowej w systemie Connecto DMS

To, w jaki sposób i do kogo trafi faktura jest całkowicie zależne od osób wybierających system. Przy analizie przedwdrożeniowej ustalana jest ścieżka obiegu dokumentu wraz z wszelkimi akceptacjami i odrzuceniami dokumentu. Powyższy screen jest tylko przykładem. Obieg dokumentu faktury jest dowolny i odzwierciedla ten, który wykorzystywany jest w firmie w formie papierowej.

Elektroniczny obieg faktur z Connecto DMS

Elektroniczny obieg dokumentów pozwala na monitorowanie położenia dokumentu, proste wyszukiwanie oraz archiwizację w systemie. Dzięki temu widzi go każda uprawniona osoba z dowolnego oddziału firmy. Moduł obiegu faktury kosztowej (elektroniczny obieg dokumentów) to tylko jedna z części systemu Connecto DMS. Pozostałe moduły, z których składa się oprogramowanie to:

CRM – moduł pozwalający na planowanie kontaktów i rejestrowanie przeprowadzonych spotkań czy rozmów telefonicznych. Ponadto umożliwia przydzielanie zadań oraz ustawianie przypomnień ich wykonania.

Projekty – kontrola poprzez harmonogramowanie zadań i zarządzanie dokumentacją projektową. Przeważnie wykorzystywane w firmach budowlanych, choć nie jest to regułą.

Business Intelligence – moduł umożliwiający tworzenie raportów oraz analizowanie ich przez właścicieli/zarząd firmy

Integracja obiegu faktury kosztowej

Elektroniczny obieg faktur integruje się z oprogramowanie klasy ERP (np. Comarch ERP XL, Comarch ERP Optima). Za odpowiednie wdrożnie oraz integrację odpowiada analiza przedwdrożeniowa, o której już pisaliśmy. Z oprogramowania korzystają małe i średnie firmy (sektor MŚP) oraz duże przedsiębiorstwa.

Chcesz wiedzieć więcej na temat systemu? Umów się na prezentację pod numerem telefonu 32 263 00 00 lub wypełnij formularz

Najnowsze wpisy

Jak przygotować się do wdrożenia systemu informatycznego?

Jak przygotować się do wdrożenia systemu informatycznego?

Na czym polega analiza przedwdrożeniowa?

Na czym polega analiza przedwdrożeniowa?

Zmiana partnera obsługującego system ERP

Zmiana partnera obsługującego system ERP

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

Na czym polega analiza przedwdrożeniowa?

Na czym polega analiza przedwdrożeniowa?

Tradycyjny czy elektroniczny? Jaki obieg dokumentów w firmie wybrać?

Tradycyjny czy elektroniczny? Jaki obieg dokumentów w firmie wybrać?

Oprogramowanie dla biznesu – jakie będzie odpowiednie?

Oprogramowanie dla biznesu – jakie będzie odpowiednie?

logo_connecto_horizontal_white
biuro@connecto.pl
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

O firmie

  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN

Polityka prywatności | Regulamin