Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Jak deweloperzy wykorzystują systemy od Connecto?

inBudownictwo i deweloperzy

Nowoczesne oprogramowania przeznaczone do zarządzania procesami w firmie są z powodzeniem wykorzystywane w różnych branżach. W tym wpisie skupimy się rozwiązaniach dedykowanych przedsiębiorcom, którzy zajmują się inwestycjami budowlanymi. Opisujemy, jak deweloperzy wykorzystują systemy od Connecto!

Rozwiązania informatyczne od Connecto dla deweloperów

Rozwiązania informatyczne od Connecto dla deweloperów znacznie usprawniają oraz ułatwiają procesy związane z budową oraz sprzedażą nieruchomości. Dzięki nim wszystkie etapy planowania, a następnie realizowania inwestycji odbywają się za pośrednictwem jednej platformy. W ten sposób można zaoszczędzić sporo czasu i wysiłku, optymalizując nakład pracy i wkład finansowy, jednocześnie minimalizując ryzyko opóźnień oraz innych niedopatrzeń czy błędów.

Oferowane przez nas systemy umożliwiają stworzenie bazy danych, która obejmuje informacje związane z klientami, inwestycjami oraz innymi ważnymi procesami. Z ich pomocą można uważnie kontrolować przebieg całej procedury, od działań marketingowych, przez rozmowy z klientami/inwestorami, aż po podpisanie umowy czy wydajnie protokołu odbioru. Przy tym odgrywają dużą rolę w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.

Nasza platforma zawiera również elektroniczny obieg dokumentów, przez co pozwala szybciej, łatwiej i bezpieczniej przekazywać najważniejsze pisma. W ten sposób tworzy się, przesyła, a także archiwizuje m.in. faktury, umowy, zapytania ofertowe czy raporty.

Co wybiera branża deweloperska?

Branża deweloperska szczególnie ceni sobie rozwiązania IT, które mogą być dostosowane do konkretnych potrzeb. Każda firma ma własną specyfikę, dlatego uniwersalne systemy nie zawsze się sprawdzą. Często okazuje się, że wybrane oprogramowanie jest zbyt proste albo wręcz przeciwnie – zbyt skomplikowane. W obu przypadkach jest niewydajne i nieopłacalne. Nie ma sensu przepłacać za niepotrzebne funkcje, ale nie może zabraknąć podstawowych opcji.

Najpopularniejszym rozwiązaniem z naszej oferty jest CRM dla deweloperów. System zostaje odpowiednio dostosowany do oczekiwań Klienta na podstawie wnikliwego wywiadu. Następnie zespół doświadczonych specjalistów zajmuje się przygotowaniem oraz przeprowadzeniem procesu implementacji oprogramowania w firmie. Po wszystkim zapewniamy pełne wsparcie techniczne, tak by system był niezawodny i działał bez zarzutu przez cały czas.

Oferujemy również specjalne oprogramowanie dla budownictwa, które ułatwia zarządzanie m.in. budżetem, materiałami, logistyką i współpracą z podwykonawcami. Przy tym umożliwia nadzorowanie kosztów i ułatwia rozliczanie budżetu na każdym etapie, a także automatyzuje wiele formalności.

Zalety rozwiązań od Connecto

Jakie są największe zalety rozwiązań od Connecto? Nasze programy są przede wszystkim zaawansowanymi, personalizowanymi narzędziami IT, które z powodzeniem mogą być wykorzystywane w codziennej pracy nie tylko przez zarząd, ale też przedstawicieli takich działów, jak m.in. księgowość, kadry, marketing, sprzedaż, logistyka czy magazyn.

Do zalet naszych systemów zaliczają się również:

  • elastyczność i skalowalność – oprogramowanie jest przygotowane zgodnie z oczekiwaniami, a do tego może być na bieżąco modyfikowane. W razie potrzeby rozwija się z firmą i dostosowuje się do aktualnego zapotrzebowania;
  • prosta obsługa – intuicyjny interfejs sprawia, że wszyscy pracownicy błyskawicznie nauczą się z nim pracować, a wdrożenie trwa zdecydowanie krócej. Z takim systemem codzienne obowiązki stają się jeszcze łatwiejsze i zajmują mniej czasu;
  • pełne wsparcie techniczne – nad stanem oprogramowania czuwa zespół doświadczonych specjalistów IT, którzy w razie problemów błyskawicznie przywracają platformę do pełnej sprawności. Dzięki temu system jest cały czas dostępny i gotowy do działania,
  • mobilność – oprogramowanie nie musi być instalowane na komputerach biurowych, ponieważ jest dostępne online. Z platformy da się również korzystać na urządzeniach mobilnych, dlatego może być używana przez pracowników zdalnych czy działających „w terenie”,
  • aktualność – nasze systemy są na bieżąco doskonalone i aktualizowane, dlatego zawsze są zgodne z obowiązującymi przepisami czy normami. Uważnie obserwujemy rynek oraz pozostajemy w stałym kontakcie z Klientami, wprowadzając zmiany, które odpowiadają na realne potrzeby,
  • bezpieczeństwo – zapewniamy najlepsze systemy ochrony danych, dzięki czemu wszystkie cenne dokumenty i informacje są zabezpieczone przed skasowaniem, kradzieżą czy ujawnieniem.

Poznaj system na spotkaniu

Chcesz lepiej poznać nasze oprogramowania? Umów się na specjalne spotkanie, na którym dowiesz się, jak dokładnie działa i sprawdza się w praktyce Platforma Connecto. Nasi konsultanci z przyjemnością przedstawią Ci funkcje systemu oraz wyczerpująco odpowiedzą na wszystkie pytania. Prezentacja jest darmowa i nie zobowiązuje do zakupu (udział w spotkaniu nie jest jednoznaczny z zakupem produktu). Może odbyć się w siedzibie Connecto, Twoim biurze albo zdalnie, na video-callu. Wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń pod numer 32 263 00 00.

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

ERP dla branży budowlanej

ERP dla branży budowlanej

Zintegrowany system informatyczny w składzie budowlanym

Zintegrowany system informatyczny w składzie budowlanym

IT w branży budowlanej – jak za pomocą systemów informatycznych usprawnić procesy w budownictwie?

IT w branży budowlanej – jak za pomocą systemów informatycznych usprawnić procesy w budownictwie?

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}