Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Narzędzia IT wspomagające zarządzanie w przedsiębiorstwach

inObieg dokumentów, System DMS, System ERP

Współcześnie trudno wyobrazić sobie organizację pracy w firmie bez pomocy rozmaitych programów komputerowych. Nie tylko ułatwiają komunikację czy delegowanie zadań, ale też znacznie dynamizują funkcjonowanie wszystkich działów. Przedstawiamy narzędzia IT wspomagające zarządzanie w przedsiębiorstwach!

Spis treści

  • Narzędzia IT w firmie
    • Skuteczne zarządzanie przedsiębiorstwem
    • Rozwiązania IT dla firm

Narzędzia IT w firmie

Dawniej narzędzia informatyczne głównie gromadziły informacje, ułatwiały obliczenia i wykonywały raczej proste operacje. Dzięki rozwojowi technologii współcześnie dysponujemy programami, do których można przenieść wszystkie procesy związane z zarządzeniem przedsiębiorstwa. Są przydatne nie tylko podczas pracy zdalnej, ale też klasycznie zorganizowanych jednostek biurowych.

Narzędzia IT w firmie przede wszystkim są wykorzystywane do przekazywania kluczowych informacji oraz usprawnienia procesu podejmowania decyzji. Dawniej, by ustalić ważne dla przedsiębiorstwa kwestie, organizowano spotkania, pisano stosowne dokumenty itp. teraz wystarczy kilka kliknięć, by móc dalej działać! To ogromna oszczędność czasu, a także pieniędzy.

Dzięki narzędziom IT w firmie można nie tylko usprawnić i uszczelnić komunikację, ale także mieć stałą kontrolę nad stanem przedsiębiorstwa, produktywnością poszczególnych działów oraz ogólnymi efektami pracy. W ten sposób da się na bieżąco korygować wszystkie nieprawidłowości, wprowadzając nowe strategie działania. Dobra organizacja to klucz do sukcesu. Korzystanie z nowoczesnych narzędzi daje doskonale efekty zarówno w dużych, jak i średnich czy małych firmach.

Skuteczne zarządzanie przedsiębiorstwem

Zarządzanie jest zespołem działań z zamiarem osiągnięcia określonych celów, na które składa się:

  • planowanie;
  • podejmowanie decyzji;
  • organizowanie;
  • kierowanie ludźmi;

Dawniej wszystkie te procesy mogły wykonywać jedynie niezwykle doświadczeni i zdyscyplinowani specjaliści. Zapanowanie nad grupą pracowników, stertą dokumentów oraz bazą klientów było niezwykle trudne i czasochłonne. Współcześnie odpowiednio dobrane narzędzia IT umożliwiają wykonywanie wszystkich tych obowiązków w możliwie najszybszy, najwygodniejszy sposób.

Skuteczne zarządzanie przedsiębiorstwem wspierają narzędzia dwóch typów:

  • DMS (ang. Document Management System – system zarządzania dokumentami),
  • ERP (ang. Enterprise Resource Planning – planowanie zasobów przedsiębiorstwa).

 

Pierwszy typ ułatwia obieg dokumentów w firmie. Dzięki systemom DMS można uniknąć konieczności druku w papierze. Elektroniczne wersje są bezpieczne i dostępne w każdej chwili. Da się je w kilka sekund przesłać do pracownika lub klienta. Przy tym można na bieżąco skontrolować, czy zostały odebrane oraz przeczytane. System umożliwia także zachowanie idealnego ładu, co często jest trudne w przypadku wielu dokumentów w formie papierowej.

W ten sam sposób da się usprawnić komunikację z klientem oraz pracownikami. Można na bieżąco zlecać zadania do wykonania, sprawdzać postęp prac, a także analizować reakcje klienta, jego oczekiwania oraz potrzeby. Zarchiwizowanie takich procesów pozwala lepiej planować przyszłe realizacje.

Drugi typ doskonale sprawdza się w przypadku biznesów e-commerce oraz B2B (ang. Buissness to Buissness ~ transakcje pomiędzy przedsiębiorstwami). Są to zwykle systemy sklepów internetowych oraz platform wymiany dóbr czy informacji. Można do nich zaliczyć również wszystkie narzędzia związane z organizacją kadry i płac, księgowości, sprzedaży oraz dystrybucji.

By skutecznie zarządzać przedsiębiorstwem, warto zainwestować w takie narzędzia IT. Stają się już one nie tylko ciekawym usprawnieniem, ale wręcz standardem. Każda nowoczesna firma, która chce być traktowana profesjonalnie, powinna dysponować takimi rozwiązaniami.

Rozwiązania IT dla firm

Do najpowszechniejszych rozwiązań IT dla firm należą platformy CRM (ang. Customer Relationship Management ? zarządzanie relacjami z klientem). Systemy tego typu śledzą wszystkie działania związane z wykonywaniem danego projektu. Z ich pomocą można wygodnie organizować, nadzorować i analizować cały proces realizacji.

Niezwykle popularne są również systemy do zarządzania dokumentami (ang. workflow – przepływ pracy). Dzięki nim każdy dział w firmie może w każdej chwili wymieniać się najważniejszymi informacjami czy pismami, bez konieczności ich drukowania i przekazywania do ręki.

System do księgowości jest już z kolei standardem. Jest wręcz niezbędny do prawidłowego działania nawet najmniejszego przedsiębiorstwa. M.in. minimalizuje ryzyko popełnienia jakichkolwiek błędów, umożliwia składanie zeznań podatkowych przez Internet, a także łączy się z bankowością online.

Te oraz inne rozwiązania IT dla firm dostępne w ofercie Connecto mają bezpośredni wpływ na szybki rozwój każdej działalności. Doskonale sprawdzają się nie tylko w przypadku nowych, ale też istniejących już przedsiębiorstw. Z ich pomocą można sprawić, że wszystkie codzienne zadania będą wykonywane szybciej, łatwiej, a przy tym o wiele lepiej!

Zapoznaj się z naszą ofertą, by wybrać najlepsze programy dla swojej firmy. Zadbaj o jej profesjonalną organizację, decydując się na nowoczesne zarządzanie. Skorzystaj z zakładki kontakt lub zadzwoń 32 263 00 00, by uzyskać darmową wycenę!













    Najnowsze wpisy

    CRM dla marketingu

    CRM dla marketingu

    Analizy i raporty z asystentem AI

    Analizy i raporty z asystentem AI

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    Kategorie

    • Aplikacje mobilne
    • Baza wiedzy
    • Budownictwo i deweloperzy
    • Business Intelligence
    • Case Study
    • Cennik Oprogramowania
    • Connect To Biznes Cafe
    • E-commerce i B2B
    • Fotowoltaika
    • Kadry i płace
    • Konferencja
    • Księgowość
    • O firmie
    • Obieg dokumentów
    • Platforma Connecto
    • Podcast
    • Praca zdalna
    • Produkcja
    • Relacje z klientami – CRM
    • Sprzedaż i dystrybucja
    • System DMS
    • System ERP
    • Video
    • Webinarium
    • Zarządzanie projektem

    Related Posts

    Uporządkuj dokumenty z Connecto Neon

    Uporządkuj dokumenty z Connecto Neon

    E-Doręczenia – czym są i od kiedy będą aktywne?

    E-Doręczenia – czym są i od kiedy będą aktywne?

    Systemy informatyczne w 2025 – na co warto postawić?

    Systemy informatyczne w 2025 – na co warto postawić?

    logo_connecto_horizontal_white
    [email protected]
    32 263 30 65

    Biuro w Sosnowcu

    32 263 00 00
    ul. Mariacka 1 / 5
    41-205 Sosnowiec

    Biuro w Łodzi

    42 715 89 00
    ul. Łagiewnicka 54-56
    91-463 Łódź

    Biuro w Krakowie

    577 680 444
    ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
    30-644 Kraków
    • Referencje
    • Kariera
    • O nas
    • Kodeks etyczny
    • Polityka plików cookies (EU)

    Polityka prywatności | Regulamin

    Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
    Zarządzaj swoją prywatnością
    Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
    Funkcjonalne Always active
    Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
    Preferencje
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
    Statystyka
    Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
    Marketing
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
    Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
    Zarządzaj opcjami
    {title} {title} {title}